12 סיבות להיעזר בחברת שירותי קידום אתרים

  • שירותי קידום אתרים

פרסום ממומן בגוגל הוא כלי הפרסום האפקטיבי ביותר הקיים כיום בשוק, אך הוא דורש ידע טכני והבנה שיווקית בכדי לנצלו כהלכה. אם אתם רוצים לפרסם באינטרנט, אך אין לכם את הידע המקצועי הנדרש לנהל קמפיין פרסום בגוגל, מומלץ שתעזרו בחברת שירותי קידום אתרים מקצועית.

במידה והגעתם למסקנה שפרסום בגוגל אדוורדס זה מה שהעסק שלכם צריך בכדי להגיע ללקוחות חדשים, אתם חייבים להיעזר במומחה ניהול קמפיינים בגוגל. נכון שמערכת גוגל אדוורדס היא מאוד ידידותית למשתמש, וכן, יש עסקים שמנהלים בעצמם את הפרסום בגוגל. אך האם אותם עסקים משיגים את הביצועים הטובים ביותר מהקמפיין שלהם? האם הם לא מבזבזים כספים רבים על פרסום לקהלי גולשים לא רלוונטיים? והאם הם מקבלים החזר הוגן על תקציב הפרסום החודשי? ברוב המקרים זה לא המצב, ואותם עסקים יכולים להיעזר בשירותיה של חברה המתמחה בניהול קמפיינים ממומנים בגוגל.

חברת שירותי קידום אתרים עם מומחים בתחום הפרסום בגוגל מחזיקה בידע, בכישורים ובניסיון הנדרשים לבנות עבורכם אסטרטגיית פרסום בגוגל נכונה ולהשתמש בכל הכלים המקצועיים שמעניקה חברת גוגל למפרסמים דרך אדוורדס.

במקום לזרוק את הזמן והכסף שלכם לפח, צרו קשר עוד היום עם חברתנו.

עדיין לא בטוחים שאתם צריכים מומחה לניהול קמפיינים בגוגל שיסייע לכם להשיג את המקסימום מתקציב הפרסום האינטרנטי שלכם?! להלן 12 סיבות למה כדאי לשכור את שירותיה של חברת קידום אתרים המתמחה בניהול קמפיינים ממונים בגוגל אדוורדס:

1. קמפיין הפרסום מנוהל על ידי מומחים שעברו הכשרה מגוגל

בעוד שגוגל שואפת להפוך את מערכת אדוורדס לממשק מאוד נוח למשתמש המתחיל, עדיין מדובר על מערכת פרסום מורכבת למדי הדורשת הרבה ידע בכדי להשתמש בה נכונה. האם אתם באמת רוצים לנהל בעצמכם את הפרסום האינטרנטי של העסק שלכם כאשר אתם לא מכירים את מערכת אדוורדס במאת האחוזים?!

מומחים בניהול קמפיינים בגוגל של חברת שירותי קידום אתרים מקצועית עברו את הבחינות היסודיות של Google Partners כך שהם מכירים את כל המונחים, הכלים והאפשרויות שמעניקה המערכת למפרסם בכדי למקסם את תוצאות הפרסום. נוסף על כך, הם צברו מספיק ניסיון בניהול קמפיינים בגוגל בכדי לנהל בצורה חכמה יותר את הקמפיין עבורכם.

אז אם אתם לא יודעים מונחים כמו "דירוג איכות מודעות", "שיעור קליקים", "הרחבות מודעות טקסט", אנו ממליצים שתשאירו את ניהול קמפיין הפרסום שלכם למומחים שלנו.

אנחנו גם מזמינים אתכם להמשיך ולעיין בכתבות השונות באתר שלנו בכדי להכיר טוב יותר את מערכת גוגל אדוורדס לניהול קמפיינים ממומנים באינטרנט.

2. החלטות מתקבלות בהתאם לאסטרטגיית פרסום

פרסום מוצלח בגוגל מתחיל עוד הרבה לפני שבכלל פותחים חשבון אדוורדס. אם אתם רוצים לייצר תוצאות טובות מהפרסום בגוגל אתם תחילה תדרשו לקבוע אסטרטגיית פרסום אינטרנטית מחושבת ומופרטת. אסטרטגיית פרסום בגוגל לוקחת בחשבון את מאפייני הלקוחות הפוטנציאליים של העסק, המוצרים והשירותים של העסק, המשאבים הכלכליים לפרסום, הנוכחות הקיימת של העסק ברשת האינטרנט ועוד.

חברת שירותי קידום אתרים מקצועית משתמשת בידע ובניסיון רב השנים שלה בכדי לסייע לכם לגבש אסטרטגיה פרסום נכונה לגוגל שתוביל לביצועים הטובים ביותר על פי יעדי הפרסום של העסק.

תנו לנו את האפשרות לתרום לכם מהידע והניסיון שלנו בניהול קמפיינים בגוגל. ביחד נוכל לגבש אסטרטגיית פרסום בגוגל שתמנף את העסק שלכם למעלה.

3. מבצעים מחקר מילות מפתח מקיף כחלק מהקמת קמפיין הפרסום

בחירה נכונה של מילות המפתח לקמפיין (מונחי החיפוש בהם ימוקמו המודעות) היא חיונית להצלחת הפרסום בגוגל. אם תגדירו מילות מפתח לא נכונות לקמפיין אתם תנצלו את כל תקציב הפרסום בלי לראות שום פניות רלוונטיות מלקוחות פוטנציאליים.

כשמדובר בהגדרת מילות מפתח לפרסום בגוגל צריך לא רק להיות חכמים, אלא גם צודקים! אתם אולי יודעים חלק ממונחי החיפוש שהלקוחות שלכם מחפשים, אך האם אתם יודעים את נפח החיפושים של מונחי החיפוש? האם חשבתם על כל הביטויים הרלוונטיים? האם הגדרתם מילות מפתח שליליות? והאם יכול להיות שיש מונחי חיפוש שאתם לא מכירים?

חברות שירותי קידום אתרים מנוסות במחקר מילות מפתח לקמפיינים של פרסום בגוגל עבור עסקים. חברות אלו משתמשות במספר רב של כלי מחקר מקצועיים לאיתור והגדרת מילות מפתח נכונות בהתאם לצרכי הפרסום של עסק. רק הסיוע מהמומחים בבניית רשימת מילות המפתח של הקמפיין שווה את עלות דמי הניהול. כאשר אתם מקבלים מחקר מילות מפתח מקיף ומקצועי כחלק מהקמת קמפיין הפרסום באדוורדס, אתם יכולים רגועים שאתם משקיעים את הכסף שלכם במונחי החיפוש שיובילו לתוצאות הטובות יותר.

אנו משתמשים בשיטות מתקדמות לאיתור והגדרת מילות מפתח כחלק מהקמת קמפיין הפרסום במטרה להעניק לכם את תוצאות הפרסום הטובות ביותר.

4. מקבלים דף נחיתה איכותי המותאם לקמפיין הפרסום

היכולת של קמפיין פרסום בגוגל לייצר פניות תלוי רבות באיכות וברלוונטיות של עמוד הנחיתה שמגיע אליו הגולש כאשר הוא מקליק על מודעות הקמפיין. דף נחיתה אשר נראה רע, נטען לאט, אינו רלוונטי למילות המפתח של הקמפיין ובעל חווית משתמש מסובכת פוגע בדירוג איכות מודעות הקמפיין ומקטין את כמות הקלקות הגולשים שהומרו לפניות בפועל.

הנתונים של גוגל מראים שדף נחיתה מקצועי עם חווית משתמש טובה יכול להוביל לגידול של עד 50% בהמרות הקמפיין. אתם חייבים להפנים שככל שדף הנחיתה שלכם טוב יותר, כך תקבלו יותר פניות.

אם כבר יש לכם דף נחיתה, אנו ממליצים לכם לקרוא את הכתבה שלנו על איך בונים דף נחיתה מנצח בכדי לקבל רעיונות לשיפור חווית המשתמש בדף.

אנו מבינים שדף הנחיתה מהווה חלק חיוני מהפרסום בגוגל, ולכן, בנינו מספר דפי נחיתה הבנויים להמרה אופטימלית של הקלקות גולשים. אתם מוזמנים להכיר את דפי הנחיתה של מנועי צמיחה!

5. מנצלים את ההגדרות המתקדמות של אדוורדס

מערכת גוגל אדוורדס מציעה למפרסמים מגוון רחב של הגדרות מתקדמות לשימוש בעת הקמת קמפיין הפרסום במטרה לייעל את הפרסום בגוגל. הגדרת מיקומים של קהל יעד, בחירת אסטרטגיית תמחור והרחבות למודעות הטקסט הן רק חלק מההגדרות המתקדמות שניתן להשתמש בהן בעת הקמה של קמפיין הפרסום.

רוצים לדעת איך פותחים נכון קמפיין פרסום באדוורדס? יש לנו הסבר מפורט על הקמת קמפיין פרסום בגוגל AdWords – שלב אחר שלב.

כשאתם מקימים קמפיין, ואינכם מכירים טוב את ההגדרות המתקדמות וההשפעות שלהן על ביצועי הפרסום, אז רוב הסיכויים שאתם תעשו טעויות שבסופו של דבר יעלו לכם בכסף ובאיבוד לקוחות פוטנציאליים. אל תנסו להקים קמפיין פרסום ממומן באדוורדס אם אין לכם את הידע המקצועי הנדרש.

המומחים של חברתנו מכירים את כל ההגדרות המתקדמות במערכת גוגל אדוורדס. יש לנו את הניסיון באדוורדס לדעת כיצד, ומתי, להשתמש בהן בהתאם לאופי ויעדי הקמפיין.

6. מודעות הקמפיין מייצרות יותר קליקים

הרבה מפרסמים חסרי ניסיון בגוגל לא מפנימים את החשיבות של עריכת מודעות פרסום איכותיות לגוגל. מודעות הקמפיין הן חלק חשוב ביותר בהצלחת הקמפיין, ביחד עם מחקר מילות מפתח נבון ודף נחיתה ממיר. מודעת טקסט שאינה ערוכה בצורה מזמינה או מודעת תמונה שנראית רע יפגעו משמעותית בביצועים של הקמפיין. אתם אולי תשיגו חשיפה גדולה עם רשימת מילות מפתח טובה ועם הצעת מחיר מקסימום לקליק גבוהה מהמתחרים, אך כל זה לא ישנה אם הלקוחות הפוטנציאליים של העסק לא יקליקו על מודעות הקמפיין.

אתם מוזמנים לקרוא על איך לבנות מודעת טקסט מושכת לקמפיין פרסום בגוגל אדוורדס?

כאשר אתם מפרסמים בגוגל בעזרת חברת שירותי קידום אתרים מנוסה אתם יכולים להיות בטוחים שמודעות הפרסום של הקמפיין שלכם ערוכות בצורה שתוביל לדירוג איכות מודעות גבוה ושיעורי קליקים גבוהים. אם אתם רוצים שמודעות הקמפיין שלכם יבלטו משאר המתחרים וייצרו הקלקות של הגולשים הנכונים, אתם חייבים להעסיק חברה בעל ניסיון בפרסום עסקים בגוגל.

המומחים שלנו מחזיקים במיומנות הכתיבה והגרפיקה לעריכת מודעות פרסום איכותיות ומושכות אשר יובילו לתנועה גבוהה יותר של גולשים לדף הנחיתה.

7. מופיעים גבוה יותר בתוצאות החיפוש של גוגל

מנוע החיפוש של גוגל מציב את מודעות המפרסמים בתוצאות החיפוש על פי דירוג איכות. דירוג איכות המודעות בגוגל אדוורדס מסתמך על מספר משתנים מרכזיים כגון הרלוונטיות של מודעות הפרסום למילות המפתח, הצעת מחיר מקסימום לקליק, חווית משתמש בעמוד הנחיתה ועוד. כך שאם אתם רוצים להופיע בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל, יהיה עליכם להשיג דירוג איכות מודעות אשר גבוה יותר מהמתחרים.

אתם מוזמנים לקרוא על המשתנים שמשפיעים על דירוג המודעות בגוגל בכתבה הבאה.

אם אתם לא מצליחים לפרוץ לתוך 4 תוצאות החיפוש הראשונות או שקיים מתחרה שמודעתו תמיד מופיעה ראשונה לא משנה מה אתם עושים, מומלץ לכם להתייעץ עם חברת שירותי קידום אתרים שתבחן כיצד ניתן לשפר את דירוג מודעות הקמפיין שלכם.

מומחי ניהול הקמפיינים שלנו מכירים את כל הטכניקות והפרטים הקטנים שיעזרו לכם לשפר את המיקומים של מודעות הקמפיין. אנחנו נצעיד אתכם למקום הראשון בגוגל!

8. מתקיים מעקב שוטף על ביצועי הקמפיין

הצלחה עם פרסום בגוגל הוא תהליך מתמשך הדורש מעקב שוטף על ביצועי הקמפיין והתנהגות הגולשים ברשת. עבודתו של מפרסם בגוגל לא מסתיימת לאחר הקמת הקמפיין הראשונית, מכיוון שתמיד ניתן לשדרג ולשפר את התוצאות. חובה להמשיך ולעקוב אחר פעילות הפרסום בגוגל, לנתח את התוצאות ולגזור מסקנות לשיפור הפרסום.

מעקב שוטף על ביצועי הפרסום במערכת אדוורדס דורשים ידע וניסיון מקצועי רב. האם אתם יודעים כיצד להעריך את התאמתן של מילות המפתח לקמפיין בהתאם לחשיפות? את חווית ממשק דף הנחיתה בהתאם לשיעור ההקלקות? את מגמות השינויים בקרב הגולשים מחודש לחודש?

אם אין לכם את הידע והניסיון המקצועי להבין את משמעות התוצאות קמפיין הפרסום בגוגל, לא תוכלו לקחת החלטות נכונות לשיפור ביצועי הפרסום בגוגל.

חברתנו מתמחה במערכת גוגל אדוורדס ומכירה את כלל פונקציות המעקב וניתוח הנתונים הזמינים למפרסמים. הניתוח המקצועי שלנו יבטיח שהחלטות הפרסום בקמפיין יובילו לשיפור התוצאות.

9. ניסיון קודם עם עסקים דומים

אחד היתרונות הגדולים ביותר בהעסקת חברת שירותי קידום אתרים היא העובדה שיש למומחים של אותה חברה ניסיון רב בפרסום של עסקים דומים במערכת אדוורדס. הידע שהם צברו מהמתחרים שלכם יכול לחסוך עבורכם אלפי שקלים בחודשים הראשונים של הפרסום שהיו הולכים ניסוי וטעייה. המומחים כבר יודעים אילו הגדרות יש לבצע בקמפיין הפרסום, מהן מילות המפתח המעניקות את החשיפה המתאימה ביותר, כיצד להופיע במקום הראשון בגוגל ועוד.

הרשו לנו להביא את הידע הרב שצברנו בשנים האחרונות מניהול קמפיינים ממומנים בגוגל למגוון רחב של עסקים אל קמפיין הפרסום שלכם.

10. נשארים מעודכנים על שינויים במערך הפרסום של גוגל

מערכת ניהול הקמפיינים של גוגל אדוורדס היא מערכת מאוד מתקדמת טכנולוגית אשר מתבססת על האלגוריתם של מנוע החיפוש גוגל. המערכת עצמה משתנה ומתפתחת כל הזמן, כך שבהחלט יכול להיות שקמפיין הפרסום שהקמתם לפני מספר חודשים באדוורדס לא מותאם לחידושים שהוטמעו לאחרונה על ידי גוגל.

כאשר חברת שירותי קידום אתרים מקצועית, אשר נשארת מעודכנת לגבי השינויים והחידושים במערכת גוגל אדוורדס, מנהלת עבורכם את הפרסום בגוגל אתם יכולים להיות רגועים שיש מישהו מקצועי שמקפיד על רלוונטיות הפרסום של העסק בזירת רשת גוגל.

חברתנו דואגת להתעדכן על כלל החידושים והשינויים בגוגל אדוורדס שיכולים לעזור ללקוחות שלנו לקבל יותר מהפרסום שלהם בגוגל.

11. חסכון בעלויות הפרסום בגוגל בטווח הרחוק

למרות שהעסקת מומחה ניהול קמפיין ממומן בגוגל כרוכה בתשלום דמי ניהול מעבר לתקציב הפרסום שגובה גוגל, זה בסופו של דבר הרבה יותר חסכוני לשכור מומחה שמשיג תוצאות מאשר לנסות ולנהל את הפרסום בגוגל ללא ידע וניסיון באדוורדס.

כאשר קמפיין פרסום בגוגל מוגדר כהלכה, אז העסק נהנה מחשיפה ללקוחות פוטנציאליים חדשים על בסיס יומי עם מינימום הוצאה על פרסום. כלומר, תשלום למומחה על ניהול קמפיין הפרסום שלכם מעניק חיסכון גדול על עלויות פרסום מיותרות שהיו הולכות לפח עקב ניהול קמפיין לקוי. אתם לא צריכים להיות מופתעים לגלות שאתם חוסכים כל חודש הרבה יותר על הפרסום בגוגל בגלל שיש לכם יד מקצועית מכוונת.

מתוסכלים מכך שאתם משקיעים יותר מדי כספים על פרסום בגוגל או לא מקבלים מספיק תוצאות בהתאם להשקעה בפרסום? נשמח לבחון את האפשרות לעזור לכם.

12. בעל העסק יכול להתרכז בפניות הנכנסות מהפרסום

ניהול הקמפיין לא רק מצריך הבנה מקצועית במערכת אדוורדס, אלא גם דורש הרבה זמן עבודה לבצע מחקר מילות מפתח לפני הקמת הקמפיין ולערוך בקרה על הביצועים לאחר שהקמפיין עולה לרשת. פרסום בגוגל היא מטלה יומיומית!

האם אתם באמת רוצים לקחת את המטלה הזאת על עצמכם? האם בכלל יש לכם את הזמן לנהל קמפיין פרסום בגוגל? או שאולי כדאי לכם להיעזר בשירותיה של חברה המתמחה בפרסום בגוגל ולהמשיך להתרכז בפעילות הליבה של העסק שלכם?

אם אתם שוקלים לפרסם בגוגל ופשוט אין לכם את הזמן להתעסק בניהול קמפיין אינטרנטי, אנחנו כאן בשבילכם.

By |2018-06-26T19:21:42+00:00יולי 4th, 2017|פרסום בגוגל|