שיטות פרסום בגוגל שכדאי לך לנסות בשנה הקרובה

  • שיטות פרסום בגוגל

לרגל השנה העברית החדשה, אנו רוצים לשתף אותך במספר שיטות פרסום עסקים בגוגל שיכולות לשדרג פלאים את פעילות הפרסום באינטרנט של העסק שלך. בין אם הפרסום בגוגל עדיין לא מעניק לך מספיק פניות או בין אם תקציב הפרסום לא מנוצל כראוי, שיטות הפרסום הבאות בגוגל אדס יכולות להוציא אותך לדרך חדשה.

פרסום בגוגל נהדר לעסקים מכיוון שהם יכולים למקד את הפרסום של המוצרים והשירותים לקהל הגולשים הרלוונטי ביותר כאשר הם מחפשים פתרונות במנוע החיפוש של גוגל או גולשים באתרים רלוונטיים. פרסום ממומן בגוגל הוא הכלי האפקטיבי ביותר כיום לעסקים קטנים וגדולים.

אך למרות שהפרסום בגוגל אדס נחשב לכלי הפרסום האפקטיבי ביותר, ישנם עדיין עסקים רבים המתקשים להשיג תוצאות טובות עם גוגל אדס. במקרים רבים, אלו הם עסקים שאינם מנצלים עד תום את כלל אפשרויות הפרסום הממומן בגוגל.

במידה ואינך מרוצה מתוצאות הפרסום של העסק בגוגל, יש לנו מספר שיטות פרסום מוצלחות שיכולות לשדרג משמעותית את פעילות פרסום העסק בגוגל שכדאי לך לנסות בשנה הקרובה.

קמפיין פרסום בגוגל המתמקד בקהל המבקרים באתר – רימרקטינג

שיטת הפרסום הראשונה שכל עסק המפרסם בגוגל חייב לשקול להשתמש בה היא הקמת קמפיין פרסום ייחודי בגוגל המתמקד אך ורק בקהל המבקרים באתר. בשפה המקצועית, קמפיין שכזה מכונה קמפיין רימרקטינג (שיווק מחדש). בעזרתו ניתן להתמקד בגולשים שכבר ביקרו באתר של העסק ולהציב להם מודעות פרסום ייחודיות עבורם שימשכו אותם חזרה להשלים עסקה או לבצע עסקה חוזרת.

אנשים עוזבים את האתר שלך מבלי לבצע רכישה או פניה מסיבות רבות. הרבה פעמים אין לזה שום קשר לאטרקטיביות של הצעת העסק שלך או ליכולת ההמרה של דף הנחיתה. לכן, זה חשוב ביותר למשוך מחדש את הלקוחות הפוטנציאליים על ידי שיווק מחדש.

זה המקום שבו קמפיין רימרקטינג נכנס לפעולה. בעזרת קוד רימרקטינג הקמפיין עוקב אחרי המבקרים באתר ודואג להציב להם באנרים ברשת המדיה של גוגל ו/או מודעות טקסט במנוע החיפוש של גוגל, על פי דרישת המפרסם. כך, כאשר הגולשים עוזבים את האתר של העסק בלי לבצע המרה הם מקבלים תזכורת ייחודית להם שצפויה להוביל אותם חזרה להשלמת עסקה.

פרסום רימרקטינג בגוגל

פרסום רימרקטינג בגוגל

פרסום רימרקטינג היא אחת משיטות הפרסום האפקטיביות ביותר בגוגל אדס. מצוינת לחנויות מקוונות וכתוספת לקמפיינים בגוגל המובילים לאתר אינטרנט עסקי של חברה. מומלץ לנסות בשנה הבאה.

כל המידע לגבי פתיחת קמפיין רימרקטינג ניתן למצוא על ידי לחיצה כאן

פרסום על מונחי חיפוש זנב ארוך בגוגל

מונחי חיפוש זנב ארוך בגוגל הם מונחי חיפוש בעלי רלוונטיות חזקה למוצרים והשירותים של העסק, אך התחרות עליהם אינה גבוהה מכיוון שנפח החיפוש שלהם קטן מאוד. בדרך כלל מדובר על ביטויים ארוכים מאוד שרוב הגולשים בגוגל מתעצלים להקליד או ביטויים שרק חלק מאוד קטן מקהל הלקוחות הפוטנציאלי של העסק מחפש.

מונח חיפוש זנב ארוך אחד שנוסף לרשימת מילות המפתח של הקמפיין לא יוביל לשינוי משמעותי בתוצאות הפרסום בגוגל, אך מספר מונחי חיפוש זנב ארוך יכולים בהחלט לתת תמורה חדשה לקמפיין פרסום בגוגל. הוספת מספר מונחי חיפוש זנב ארוך היא שיטת פרסום אטרקטיבית מכיוון שהיא מגדילה את החשיפה של הקמפיין אל מול הגולשים הרלוונטיים במילות מפתח עם פחות תחרות, מה שצפוי להוביל לקליקים רלוונטיים נוספים בעלות קליק נמוכה.

ניתן לאתר בקלות מונחי חיפוש זנב ארוך עם כלי מתכנן מילות המפתח של גוגל. כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לכלי מתכנן מילות המפתח. להקליד 2-3 ממילות המפתח המייצרות את הכי הרבה קליקים בשורת "רעיונות למילות מפתח" ומקבלים רשימה של מונחי חיפוש רלוונטיים לקמפיין.

רעיונות למילות מפתח

רעיונות למילות מפתח

לאחר מכן, יש לסנן מחדש לפי ממוצע חיפוש בחודש, מהקטן לגדול, ומקבלים מגוון רחב של מונחי חיפוש זנב ארוך שיכולים להתווסף לקמפיין בעלות נמוכה.

מונחי זנב ארוך

מונחי זנב ארוך

פרסום עם פיצ'ר גוגל שופינג

גוגל שופינג הנו פיצ'ר במערכת גוגל אדס המתאים לחנויות מקוונות המוכרות מוצרים בקניה ישירה דרך האתר. גוגל שופינג היא שיטת פרסום רבת עוצמה לפרסום מוצרים בגוגל שהוכיחה את עצמה בהרבה מדינות ברחבי העולם. במידה והמושג חדש עבורך… זה בסדר… מדובר על פיצ'ר בגוגל אדס שרק לאחרונה נפתח בפני מפרסמים בישראל.

מפרסים המנצלים את גוגל שופינג יכולים להציב בגוגל מודעות תמונה של מוצרים בדף תוצאות החיפוש בגוגל ומנוע החיפוש הייעודי "גוגל קניות". המודעות הללו בעצם מחליפות את מודעות הטקסט של קמפיין מנוע החיפוש במודעות וויזואליות מושכות יותר הכוללות את המידע הבסיסי הנחוץ לגולש.

היכנסו לכאן בכדי לקבל הסבר מלא על איך גוגל שופינג עובד? ואיך להתחיל לפרסם עם גוגל שופינג?

מודעות גוגל שופינג מייצרות בממוצע כמות קליקים גבוהה יותר ממודעות טקסט רגילות המשווקות מוצרים, מובילות לקליקים רלוונטיים יותר ובסופו של דבר מובילות ליחסי המרה גבוהים יותר.

אז במידה ויש לך חנות מקוונת המוכרת מוצרים ישירות דרך אתר אינטרנט, זה הזמן להתחיל לפרסם בגוגל אדוורדס בעזרת גוגל שופינג.

פרסום על מילות מפתח של מתחרים בגוגל

מונחי חיפוש הכוללים את שמות המתחרים הישירים שלך יכולים להיות מקור מצוין ליצירת פניות חדשות מגוגל של לקוחות פוטנציאליים. גולשים המקלידים את שמות המתחרים שלך הם ככל הנראה גולשים המחפשים את מה שיש לעסק שלך גם להציע והם פשוט לא יודעים שההצעה של העסק שלך טובה יותר.

שיטת הפרסום של הקמת קמפיין המתמקד רק במונחי חיפוש מתחרים פופולארית ביותר מכיוון שהיא מייצרת לעסק קליקים רלוונטיים נוספים בעלות נמוכה. קמפיין מתחרים יכול להוות תוספת מצוינת למערך הקמפיינים של העסק שלך, וכן, זה חוקי לגמרי להציב מודעות פרסום במונחי חיפוש שמות מתחרים (כל עוד לא מציינים את שמות המתחרים במודעת הפרסום עצמה).

מילות מפתח לקמפיין מתחרים

מילות מפתח לקמפיין מתחרים

רוצים לנסות לפרסם בשמות המתחרים? היכנסו בכדי ללמוד איך פותחים קמפיין מתחרים

פרסום ממומן בדואר ג'ימייל

שיטת פרסום נוספת שיכולה להוות תוספת נפלאה למערך הקמפיינים של העסק שלך היא, פרסום ממומן בדואר ג'ימייל. קמפיין פרסום בג'ימייל מדוור לבעלי דואר ג'ימייל, הממוקדים בעזרת מגוון משתנים במערכת גוגל אדס, הודעות אימייל של המוצרים/שירותים שברצונך לשווק. בנוסף לאימיילים פרסומיים, ניתן להציב מודעות פרסום במערכת המשתמש של ג'ימייל – הדואר האלקטרוני הנפוץ בעולם.

פרסום ממומן בדואר גימייל

פרסום ממומן בדואר גימייל

קמפיין פרסום ממומן בג'ימייל מתאים למפרסמים שרוצים להגדיל את החשיפה של העסק ללקוחות פוטנציאליים שלא מחפשים באופן יזום את המוצרים והשירותים של העסק. שיטת הפרסום בג'ימייל מתאימה במיוחד לשיווק מבצעים והצעות מחיר מיוחדות כגון מבצעי סוף עונה, מכירות חיסול וכו'.

פתיחת קמפיין פרסום בג'ימייל יכול לחשוף את העסק שלך ללקוחות נוספים, לעזור לייצר פניות נוספות בתקופות מבצעים ולעודד מכירות חוזרות של מבקרים באתר.

מידע נוסף על פתיחת קמפיין פרסום ממומן בג'ימייל ניתן לקבל על ידי לחיצה כאן

בניית דף נחיתה ייעודי לכל קבוצת מודעות

הצלחה של קמפיין פרסום בגוגל מתבסס רבות על יכולת דף הנחיתה להמיר את הקליקים הנכנסים מגוגל להשלמת הפעולה הרצויה, בין אם זה קנייה של מוצר או בין אם זה רק השארת פרטים. לכן, מפרסמים חייבים לדאוג שהקמפיין פרסום בגוגל מקבל את דף הנחיתה הטוב ביותר.

דף הנחיתה של הקמפיין לא ממיר? יש לנו 6 שלבים פשוטים לשיפור יחס המרה של דף נחיתה

במקרים רבים עסקים לא משיגים תוצאות טובות מגוגל, גם אם הדף נחיתה עצמו תקין, בגלל שהם מפרסמים עם דף נחיתה כללי מדי. בעקבות כך מרכיב הרלוונטיות של דף הנחיתה למודעות קטן ובמקום שדף הנחיתה ישפר את ציון איכות שגוגל נותן למודעות הקמפיין, הוא פוגע בו.

שיטת פרסום מעניינת בגוגל, שצמחה מהעובדה שדף הנחיתה מאוד חשוב לקבלת ציון איכות מודעות גבוה, מציעה למפרסמים לבנות דף נחיתה ייעודי לכל קבוצת מודעות. כך שלמשל קמפיין עם 3 קבוצות מודעות שונות מפנה ל-3 דפי נחיתה שונים המותאמים לכל קבוצת מודעות.

קמפיין פרסום לפי קבוצות מודעות

קמפיין פרסום לפי קבוצות מודעות

שיטת פרסום זאת דורשת המון השקעה בתחילת הקמת הקמפיין (בבניית דף נחיתה ייעודי לכל קבוצת מודעות) אך היא משתלמת בטווח הארוך מבחינת החיסכון בעלויות לקליק והשגת יחסי המרה גבוהים. אז במידה ואתם לא מרוצים מאתר העסק או מדף הנחיתה היחיד של הקמפיין, אולי הגיע הזמן לנסות את שיטת דפי הנחיתה המרובים.

פרסום ממומן בגוגל רק לסלולר

כיום מעל מחצית מהקליקים על מודעות פרסום בגוגל מגיעים מגולשים בטלפונים חכמים. אך מפרסמים רבים עדיין מנהלים את הפרסום הממומן שלהם בגוגל עם דגש על חיפושים במחשב הנייח, מחשבה שככל הנראה עולה להם בקליקים רבים.

מומחים רבים בתחום הפרסום בגוגל ממליצים לעסקים לנסות שיטת פרסום חדשה בגוגל המתמקדת במכשירים סלולריים. השיטה מעודדת מפרסמים בגוגל להקים קמפיין פרסום נפרד לסלולר בלבד. כך כל פעולה בקמפיין הספציפי הזה, החל מבניית מודעות הפרסום ועד להגדרות הקמפיין השונות, יכולה להיות עם מחשבה רק על הופעה בסלולר.

מערכת גוגל אדס לא מעניקה אופציה להקים קמפיין פרסום ממומן אך ורק למובייל, אבל ניתן בעזרת מספר פעולות פשוטות למקד את הפרסום רק למובייל ולייצר בפועל קמפיין מובייל טהור.

להסבר שלב אחר שלב של שינוי הגדרות קמפיין למובייל בלבד – לחצו כאן

כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס למסך התאמות הצעות המחיר בקמפיין, להגדיל את התאמת הצעת המחיר למובייל ולצמצם את הצעת המחיר לנייחים וטאבלטים כפי שניתן לראות בתמונה הבאה:

התאמת קמפיין בגוגל למובייל

התאמת קמפיין בגוגל למובייל

עכשיו המפרסם יכול לנהל את קמפיין הפרסום בגוגל עם מחשבה רק למובייל, ובכך, להגדיל את הסיכויים שלו למקסם את הפניות המגיעות מהסלולר.

פרסום ברשת המדיה על בסיס קהלים בהתאמה אישית

מפרסמים שמיצו את הפרסום ברשת החיפוש של גוגל צריכים להתרחב לאפשרויות הפרסום ברשת המדיה. הזכרנו לעיל את הרימרקטינג והפרסום בג'ימייל, שהן שיטות פרסום מצוינות בגוגל, וגם פרסום ברשת המדיה על בסיס קהלים בהתאמה אישית היא שיטת פרסום שיכולה לתרום הרבה לחשבון האדוורדס.

ההתאמה האישית של קהלים בקמפיין רשת המדיה מתבצעת דרך מסך הקהלים של הקמפיין. המפרסם יכול להשתמש במגוון דרכים בכדי לבנות קהלים מותאמים אישית כגון תחומי עניין, מונחי חיפוש שהוקלדו, אתרי אינטרנט פופולארים, קהלים דומים למבקרים באתר ועוד.

קהלים בהתאמה אישית ברשת המדיה

קהלים בהתאמה אישית ברשת המדיה

שיטה זאת מאפשרת לך להגיע לאותם קהלי גולשים שלא מחפשים את העסק שלך בגוגל, אך בעלי סבירות גבוהה להפוך בעתיד ללקוחות. גוגל אדס מאתרת את הקהלים הללו על פי התאמה אישית של המפרסם ומציבה להם מודעות פרסום (באנרים) כשהם גולשים באינטרנט.

המטרה בשיטת הפרסום הזאת היא למקסם את החשיפה של העסק באינטרנט, עם השאיפה שההתאמה האישית החכמה של הקהלים תוביל לקליקים רלוונטיים נוספים וגידול בהכנסות. אז אם יש לך תקציב פרסום לא מנוצל ברשת החיפוש, פרסום ברשת המדיה עם קהלים מותאמים אישית יכול להיות דרך מצוינת לנצל את התקציב באופן חכם.

By |2018-09-13T08:56:35+00:00ספטמבר 8th, 2018|פרסום בגוגל|