פרסום בגוגל נחשב לכלי שיווק עסק קטן מאוד אפקטיבי ומשתלם מכיוון שהוא מאפשר גם לעסק הקטן ביותר להגיע בקלות ללקוחות חדשים ולהתחרות שווה בשווה מול העסקים הגדולים. במידה ואתם עדיין מהססים לפרסם את העסק בגוגל, אנו רוצים לשתף אתכם בכמה סיבות מאוד טובות לשקול ברצינות פרסום ממומן בגוגל.

שיווק עסק קטן היא מטלה מורכבת שהרבה בעלי עסקים קטנים מתקשים בה. אך בעלי העסקים שכן מצליחים לגייס לקוחות חדשים לעסק עושים זאת הודות לגוגל אדס. פרסום ממומן בגוגל הוא כלי השיווק האפקטיבי ביותר לעסקים קטנים מכיוון שהוא מאפשר להם להגיע לקהל היעד ברגע שהם מביעים עניין במוצרים והשירותים של העסק באינטרנט.

בעלי עסקים קטנים רבים מפחדים לפרסם בגוגל או מזלזלים באפקטיביות של הפרסום בגוגל. כתוצאה מכך, הם מחמיצים הזדמנות נפלאה להגיע ללקוחות חדשים דרך האינטרנט ולהגדיל את המכירות. עדיין לא מפרסמים את העסק בגוגל? להלן הסיבות מדוע אתם חייבים להתחיל כבר היום לפרסם את העסק בגוגל:

1. לקוחות העסק נמצאים ברשת החיפוש והמדיה של גוגל

הלקוחות של העסק שלך גולשים בכל יום באתרים שבהם יש מודעות גוגל, מחפשים מוצרים ושירותים דומים לפעילות העסק במנוע החיפוש של גוגל, צופים בסרטונים רלוונטיים לפעילות העסק ביוטיוב ומשתמשים בדואר ג'ימייל. רשת החיפוש והמדיה של גוגל מכילה מאות מיליוני גולשים.

פרסום בגוגל מעניק לך את ההזדמנות להגיע ללקוחות פוטנציאליים ברגע שהם גולשים באינטרנט ולהציע להם את המוצרים והשירותים של העסק. אף עסק לא יכול לוותר על ההזדמנות להיחשף בפני הגולשים הנכונים באינטרנט, במיוחד בהתחשב בכך שככל הנראה המתחרים של העסק כבר מפרסמים בגוגל.

נפחי חיפוש בגוגל

נפחי חיפוש בגוגל

2. פרסום בגוגל מייצר תוצאות מאוד מהר

עסקים קטנים דורשים לקבל תוצאות ממאמצי הפרסום, וכמה שיותר מהר יותר טוב. אם בוחנים את כלל אפשרויות הפרסום של עסק קטן בגוגל, החל מחלוקת פלאיירים ועד לפרסום בעיתונים מקומיים, אין ספק שהפרסום שמשיג תוצאות הכי מהר מבין כל אופציות הפרסום לעסקים קטנים הוא פרסום ממומן בגוגל.

תוך כמה שעות ספורות כל מפרסם יכול להקים קמפיין פרסום ממומן בגוגל ולחשוף את העסק שלו בפני לקוחות פוטנציאליים באינטרנט. כבר באותו יום הפרסום בגוגל יכול לייצר לך כניסות לאתר האינטרנט העסקי ופניות מלקוחות חדשים.

3. מפרסמים רק לקהל היעד המתאים

פרסום בגוגל אדס מאפשר למפרסמים להגדיר מיקודי קהלים רבים בכדי לפרסם בגוגל אך ורק לקהל הגולשים בעל הסבירות הגבוהה ביותר להביע עניין במוצרים והשירותים שמציע העסק. אין צורך יותר לבזבז כספים על פרסום כללי ברדיו ובעיתון, ניתן להגיע לקהל היעד המתאים ביותר באינטרנט.

בעלי עסקים יכולים למקד את הפרסום הממומן בגוגל לפי מיקומים גיאוגרפיים, הגדרות דמוגרפיות, מונחי חיפוש במנוע החיפוש של גוגל, היסטוריית גלישה באינטרנט, תחומי עניין בגוגל ועוד. פרסום בגוגל אינו מבזבז לך כספים על פרסום לקהל הלא נכון.

פרסום בגוגל לפי קהלי מטרה

פרסום בגוגל לפי קהלי מטרה

4. משלמים בגין קליקים בלבד

פרסום ממומן בגוגל מכונה (Pay Per Click PPC) מכיוון שמפרסמים משלמים לגוגל רק במידה וגולשים הקליקו על מודעות הפרסום של העסק. מודעות הפרסום יכולות להיחשף מול אלפי גולשים ברשת החיפוש והמדיה של גוגל ללא עלות, והמפרסם מחויב על ידי גוגל רק כשגולש הביע מספיק עניין במה שיש לעסק להציע בכדי להקליק על מודעות הפרסום שלו.

בעקבות כך, עסקים קטנים משלמים רק עבור כניסות של גולשים המעוניינים במוצרים והשירותים של העסק. המודל של תשלום לפי קליק מוכיח את עצמו כבר שנים רבות והוא המודל הטוב ביותר עבור עסקים קטנים שאין להם הרבה כסף לשיווק העסק ורוצים לקבל את המקסימום תמורה מהפרסום.

5. לא צריך תקציב פרסום גדול בכדי לפרסם בגוגל

כל עסק יכול לפרסם בגוגל עם כל סכום שהוא רוצה. אין תקציב מינימום או מקסימום בגוגל. עסק יכול להחליט מהו הסכום שהוא מוכן להוציא על פרסום ממומן בגוגל ביום ולהגדיר את התקציב הזה לפרסום יומי. הוא לא יחרוג מהסכום שהוא הגדיר לגוגל עבור פרסום ממומן.

כיום יש מגוון רחב של עסקים קטנים המפרסמים בגוגל עם תקציב פרסום קטן, בין אם זה פרסום במנוע החיפוש של גוגל או בין אם זה רימרקטינג לאתר אינטרנט, שמצליחים לייצר כניסות והמרות מהפרסום. אנו ממליצים לעסקים לפרסם עם תקציב גבוהה ככל הניתן בגוגל, אך אין וויכוח שגם בתקציבים נמוכים יותר ניתן לראות תוצאות.

פרסום בגוגל בתקציב נמוך

פרסום בגוגל בתקציב נמוך

6. פרסום בגוגל לעסק קטן היא השקעה משתלמת

בעלי עסקים קטנים רבים מהססים לפרסם בגוגל מכיוון שהם בטוחים שקל מאוד לבזבז כסף על פרסום בגוגל. בעוד שזה נכון שאם מפרסמים בצורה לא חכמה בגוגל יכולים לזרוק הרבה כסף לפח, אך מצד שני, פרסום ממומן בגוגל הוא כלי הפרסום בעל הפוטנציאל הגדול ביותר לייצר לעסק החזר השקעה גבוה.

מפרסמים בגוגל אדס שמתמקדים על המרות ומצליחים להגיע לאופטימיזציה מלאה בחשבון יכולים לייצר לעצמם רווחים גבוהים מהפרסום בגוגל ולצמוח דרך הפרסום ברשת החיפוש והמדיה של גוגל. עם ניהול פרסום נכון וחשיבה לטווח ארוך כל עסק יכול להפוך את הפרסום הממומן בגוגל להשקעה משתלמת.

פרסום בגוגל לעסק קטן

פרסום בגוגל לעסק קטן

7. הגעה ללקוחות פוטנציאליים במגוון דרכים

אחד היתרונות הכי גדולים של הפרסום בגוגל הוא מגוון הדרכים שדרכן ניתן להגיע ללקוחות פוטנציאליים באינטרנט. מערכת גוגל אדס מאפשרת לעסקים להציב מודעות טקסט בדפי תוצאות החיפוש במנוע החיפוש של גוגל, להציב מודעות תמונה במיליוני אתרי אינטרנט, לנגן פרסומת ווידאו לפני סרטוני יוטיוב, לשלוח מיילים פרסומיים בג'ימייל ועוד.

מגוון דרכי ההגעה לגולשים ברשת החיפוש והמדיה של גוגל מאפשרים לעסק שלך ליצור מערך שיווק מקיף לאורך כל משפך השיווק של העסק בכדי לקבל את התמורה המקסימלית מהפרסום הממומן בגוגל.

אפשרויות הפרסום בקמפיין גוגל

אפשרויות הפרסום בקמפיין גוגל

8. קובעים מתי רוצים לפרסם בגוגל

בשונה למשל מפרסום בעיתונים ובשלטי חוצות, עסקים קטנים יכולים להחליט מתי הם רוצים שמודעות הפרסום שלהם יופיעו בגוגל בפני קהל היעד. ניתן להגדיר במסך תזמון מודעות הפרסום של מערכת גוגל אדס באיזה ימים ובאילו שעות ביום הפרסום יהיה פעיל.

יכולות תזמון מודעות הפרסום של גוגל ממקד את תקציב הפרסום לזמנים שבהם העסק רוצה להיות זמין לקבל פניות מלקוחות ולזמנים בעלי מעורבות הגולשים הטובה יותר.

תזמון הפרסום בגוגל לפי שעות וימים

תזמון הפרסום בגוגל לפי שעות וימים

9. לא צריך אתר מקודם אורגנית בגוגל בכדי להגיע ללקוחות חדשים

קידום אתר אינטרנט בתוצאות החיפוש האורגניות היא משימה מאוד מאתגרת, המצריכה השקעה כספית מסיבית ומספר חודשים של עבודת קידום מקיפה בכדי להופיע בתוצאות החיפוש הראשונות האורגניות. רוב העסקים הקטנים לא יכולים לממן קידום אורגני ולחכות לראות תוצאות.

למזלם של העסקים הקטנים, פרסום ממומן בגוגל מאפשר להופיע במקומות הראשונים בדף תוצאות החיפוש בגוגל (מעל תוצאות החיפוש האורגניות) בלי הצורך באתר מקודם אורגנית. כל מה שעסק המפרסם בגוגל צריך לעשות בכדי להופיע במקום הראשון הוא ליצור דף נחיתה ייעודי לקמפיין ולהציע הצעת מחיר לקליק גבוה יותר מהמתחרים שלו. אז במקום להשקיע עשרות אלפי שקלים בקידום אורגני – התחילו לפרסם בגוגל.

10. חיזוק המודעות למותג העסק בתקציב פרסום קטן

עד לפני מספר שנים עסקים היו צריכים להשקיע אלפי שקלים בפרסום ברדיו, בעיתון ובטלוויזיה בכדי לחשוף את מותג העסק בפני הציבור הרחב במטרה לחזק את המודעות מותג העסקי בקרב לקוחות פוטנציאליים. אך בהתחשב בכך שכיום כולם גולשים באינטרנט כמה שעות בכל יום, החשיפה הכי טובה עבור עסקים היא עכשיו באתרי אינטרנט.

כיום גם העסק הקטן ביותר יכול לחשוף את המותג העסקי שלו בפני לקוחות פוטנציאליים בעלויות נמוכות לקליק דרך פרסום ברשת המדיה עם מודעות תמונה באתרים שהלקוחות הפוטנציאליים שלו גולשים בהם מדי יום. אז אם אתם מעוניינים לחזק את מותג העסק בזול? פרסום ברשת המדיה של גוגל הוא הפתרון.

קמפיין גוגל משלים באמצעות רימרקטינג

קמפיין גוגל משלים באמצעות רימרקטינג

11. עסק קטן יכול להיות תחרותי מול המתחרים הגדולים בגוגל

מכיוון שכל עסק יכול להתחיל לפרסם בגוגל תוך שעות ספורות, אין צורך שיהיה לו אתר מקודם אורגנית, הוא לא חייב לפרסם בתקציב גדול ובאפשרותו למקד את הפרסום בגוגל לקהלים המתאימים ביותר, גם העסק הקטן ביותר יכול להתחרות מול המתחרים הגדולים בגוגל ו"לחטוף" להם לקוחות.

אל תפחדו ממתחרים גדולים, כי עם פרסום חכם בגוגל גם העסק שלך יכול לקחת חלק מעוגת קהל היעד באינטרנט ולהגדיל את המכירות בעסק ללקוחות חדשים.

12. מקבלים דיווח מקיף על הביצועים של הפרסום בגוגל

ניתן לעקוב אחר הביצועים של הפרסום הממומן בגוגל בצורה קלה ופשוטה בכל נקודת זמן במערכת גוגל אדס. המערכת מעניקה למפרסמים דיווח מקיף על הביצועים של הפרסום בגוגל דרך מגוון רחב של מדדים, החל ממדדים כלליים כגון כמות חשיפות בגוגל ועד למדדים מאוד ממוקדים כגון התפלגות המרות לפי סוג המרה. אין מיסתורין כשזה נוגע לפרסום ממומן בגוגל.

עסקים יכולים לעקוב את הביצועים של הפרסום ולקחת החלטות חכמות, המבוססות על נתונים עדכניים, בכדי לשפר את הביצועים של הפרסום בגוגל.

השתכנעתם שהגיע הזמן לפרסם את העסק בגוגל? בואו ללמוד על סוגי חבילות הפרסום לעסקים קטנים שמציעות חברות הפרסום בגוגל.