שדרוג מודעת טקסט בקמפיין ממומן עם הרחבות גוגל AdWords

  • גוגל AdWords

הגדילו את הסיכוי שלקוחות פוטנציאליים יקליקו על מודעות הפרסום שלכם בגוגל בעזרת הרחבות גוגל AdWords המשדרגות את מודעות הטקסט.
פרסום בגוגל נותן תוצאות טובות יותר אם משתמשים באופן נכון בהרחבות מודעות הטקסט בהתאם ליעדי קמפיין הפרסום.

מרבית הקמפיינים הממומנים אשר מתמקדים במנוע החיפוש של גוגל מתבססים על מודעות טקסט פשוטות שמופיעות בתוצאות החיפוש הראשונות והאחרונות בכל דף. מודעות הטקסט הללו מציעות מידע בסיסי על המוצר או השירות של המפרסם. מודעות הפרסום של הקמפיין הן הכלי שלך למשוך את תשומת הלב של לקוחות פוטנציאליים ולעודד אותם להיכנס לאתר העסק או לדף נחיתה ייעודי, לכן, חשוב לדאוג לבנות מודעת טקסט מושכת לקמפיין פרסום בגוגל אדוורדס. אחת הדרכים הטובות ביותר לשדרג את איכות מודעת הטקסט היא בעזרת הרחבות חינמיות שמציע גוגל אדוורדס.

מהן הרחבות גוגל AdWords?

אלו הרחבות שניתן להוסיף לפורמט מודעת הטקסט הפשוטה אשר מטרתן לאפשר למפרסם להציג מידע נוסף, עליו ועל השירות או המוצר שהוא משווק, ולשפר את יחס ההמרה ע"י הוספת מידע רלוונטי במודעה.

אז אילו הרחבות ניתן להוסיף בגוגל אדוורדס?

קישורים נוספים לאתר האינטרנט

מודעת טקסט פשוטה מאפשרת לך לבנות קישור אחד ייעודי לדף באתר או לדף הנחיתה. אך מה קורה אם עסק רוצה למשוך לקוחות למספר יעדים שונים באתר שלו במודעת פרסום אחת? גוגל אדוורדס מעניק פתרון לנושא זה בעזרת הרחבה אשר מאפשרת להוסיף מתחת למודעה קישורים נוספים שיובילו לעמודים פנימיים באתר.

מודעת טקסט עם הרחבות

מודעת טקסט עם הרחבות

הפעלת שיחה דרך המודעה

גוגל מציע אפשרות להוסיף כפתור התקשרות דרך הנייד ישירות מהמודעה עצמה. הרעיון מאחורי הרחבה זו היא, שקיים סיכוי גדול יותר שגולש יקליק על כפתור ההתקשרות במודעה מאחר וזה חוסך לו זמן להיכנס לדף הנחיתה ולמצוא את פרטי ההתקשרות. בנוסף במידה ודף הנחיתה אינו מותאם למובייל, אז הוספת ההרחבה הזאת יכולה לשפר את יחס ההמרה דרך הניידים.

מודעת שיחה גוגל Adwords

מודעת שיחה גוגל Adwords

הרחבה זו מתאימה לבעלי מקצוע שעובדים יותר על קריאות שירות טלפוניות. לדוגמה, אינסטלטור שקמפיין הפרסום שלו מתמקד בקריאות שירות דחופות יכול להוסיף את הרחבת הפעלת השיחה בכדי לשפר את הסיכויים שגולש שמחפש אינסטלטור בדחיפות יקליק על המודעה שלו בנייד.

רייטינג המלצות גולשים

עסקים שיש להם חשבון גוגל פלוס המשויך לאתר הבית יכולים להוסיף הרחבת רייטינג המלצות גולשים. ההרחבה מוסיפה שורה מתחת למודעה המציגה את ממוצע המלצות הגולשים בין 1 ל-5 כוכבים. הצגת רייטינג המלצות מייצג אמינות ומעודד לקוחות פוטנציאליים להקליק על מודעה זו על פני מודעות אחרות. האם לא הייתם פועלים באופן דומה?

הרחבה זו מתאימה לבעלי מקצוע או בתי עסק שיש להם חשבון גוגל פלוס עם רייטינג המלצות גולשים גבוה. לדוגמה, קבלן שיפוצים שיש לו רייטינג המלצות גולשים של 4.7 כוכבים יכול להוסיף את הרחבה הזו ומידית להבליט לטובה את מודעת הפרסום שלו על פני המודעות של המתחרים.

פרטי כתובת וניווט

חנויות המפרסמות בגוגל יכולות להוסיף הרחבת מיקום למודעת הטקסט. ההרחבה מאפשרת להוסיף שורה עם הכתובת של העסק, בניידים שורה זו גם תציין את המרחק עד לחנות ואפשרות לנווט ישירות לחנות דרך מפות גוגל.

הרחבה זו מצוינת לחנויות שרוצות להגביר את כמות הקהל שפוקד את החנות ולהקל על לקוחות למצוא את החנות בקלות. לדוגמה, מסעדה יכולה לפרסם מקומית תפריט ארוחות עסקיות ולהוסיף הרחבה של מיקום שתציע לאנשים שמחפשים מסעדה בסביבה להקליק על המודעה ולקבל הנחיות ניווט להגעה מהירה וקלה.

האם ניתן להשתמש במספר הרחבות במקביל?

גוגל אדוורדס לא מגביל שימוש בהרחבות על מודעה אחת. נוסף על כך, כל ההרחבות חינמיות ולא מעלות את המחיר לקליק. עם זאת חשוב לציין, ששימוש במספר הרחבות במקביל במודעה אחת לא בהכרח יהיה מהלך נכון. דווקא המודעות הטובות והיעילות ביותר הן לרוב המודעות המשתמשות בהרחבה אחת או שתיים לכל היותר.

אם אתם אף פעם לא השתמשתם בהרחבות גוגל למודעות של הקמפיין שלכם אז הדבר הנכון ביותר יהיה להוסיף בתחילה הרחבה אחת שלפי דעתכם תשפר במידה הרבה ביותר את יחס ההמרה של המודעה. למשל, בעל מקצוע שיש לו אחוז רייטינג המלצות גולשים גבוה מאוד בגוגל פלוס יכול להוסיף את הרחבת המלצות הגולשים ולבחון את שיפור ההמרה של המודעה. במידה והמודעה מושכת יותר לקוחות בעקבות הוספת ההרחבה אז הוא יכול לשדרג אותה בשלב שני עם הרחבה נוספת כמו הרחבת ההתקשרות מהנייד בכדי לקבל יותר טלפונים ישירות מהמודעה.

By |2017-12-10T14:37:02+00:00אפריל 13th, 2017|פרסום בגוגל|