שיפור יחס ההמרה בגוגל עם רימרקטינג לרשת החיפוש

  • רימרקטינג לרשת החיפוש

עסקים צריכים למקד את הפרסום הממומן ברשת החיפוש של גוגל דרך מערכת אדוורדס בכדי לפרסם לכמה שיותר גולשים בעלי סבירות גבוהה להפוך ללקוחות. הגדרות מיקוד קהלים ברשת החיפוש של גוגל מתחלקות לפי מילות מפתח, מיקומים, מכשירים, תזמוני הפעלת קמפיין וגם רימרקטינג. רימרקטינג לרשת החיפוש מאפשרת למקד פרסום בגוגל במנועי החיפוש ישירות לקהל גולשים שביקר בעבר בדפי הנחיתה של העסק, ובכך, לשפר את יחס ההמרה בקמפיין פרסום ממומן ברשת החיפוש של גוגל.

הדבר הראשון שחושבים עליו כאשר פותחים קמפיין פרסום בגוגל אדוורדס המתמקד ברשת החיפוש בלבד הוא על כיצד בונים נכונה את רשימת מילות המפתח של הקמפיין בכדי להגיע לקהלים הרלוונטיים ביותר. מכיוון שהפרסום בקמפיינים של רשת החיפוש מתבסס על הופעה של מודעות פרסום במונחי חיפוש המקלידים לקוחות פוטנציאליים, מרבית המפרסמים ברשת החיפוש של גוגל משקיעים את רוב זמנם בניסיונות הגעה לקהלים לפי מילות מפתח.

בעוד שרשימת מילות מפתח היא בהחלט הבסיס להצלחה של קמפיין פרסום ממומן בגוגל המתמקד ברשת החיפוש, חשוב לזכור שמיקוד לפי מילות מפתח הוא אינו המשתנה היחידי שיכול לעזור למפרסם למקד את הפרסום ברשת החיפוש ללקוחות פוטנציאליים. ישנן הגדרות נוספות לקמפיין שעוזרות למפרסם למקד את הפרסום לקהלים המתאימים כגון בחירת אזורים גיאוגרפיים לפרסום, התאמות הצעת מחיר על פי סוג מכשירים (נייח, טאבלט ונייד), שעות תזמון של הופעת מודעות, התאמה של מילות מפתח והשיטה שעליה נרחיב בהמשך – רימרקטינג לרשת החיפוש.

מהו רימרקטינג לרשת החיפוש?

הפעלת רימרקטינג לקמפיין פרסום ברשת החיפוש היא האפשרות לבצע מיקוד של הפרסום במנוע החיפוש בקרב גולשים שביקרו בעבר בדפי הנחיתה של העסק. רימרקטינג לרשת החיפוש עובד בבסיסו כמו רימרקטינג ברשת המדיה, שניהם עובדים על בסיס הטמעת קבצי עוגיות למעקב אחר גולשים שביקרו בדף נחיתה מסוים. אך בעוד שמודעות הפרסום ברשת המדיה מופיעות לגולשים מרשימות רימרקטינג באתרי אינטרנט, מודעות פרסום ברשת החיפוש יופיעו לאותם גולשים אך ורק אם הם יקלידו במנוע החיפוש של גוגל את מילות המפתח של הקמפיין.

שימוש ברשימות רימרקטינג של גולשים שביקרו בדפי הנחיתה של העסק, וכבר בעלי הכרה מסוימת עם העסק עצמו, מאפשר למפרסם לבצע מספר התאמות בפרסום לגולשים ברשימות אלו. המפרסם יכול לערוך מודעות טקסט מיוחדות לקהל הגולשים שכבר מכיר את העסק, לבנות רשימת מילות מפתח מיוחדת לרשימות רימרקטינג, להתאים הצעות מחיר לקליק על מילות מפתח לרשימות רימרקטינג ולהפריד את הפרסום בין הקהל שכבר ביקר בעבר באתרי העסק לבין קהל גולשים חדש להשגת שליטה טובה יותר על הפרסום ברשת החיפוש.

מדוע כדאי להוסיף רימרקטינג לקמפיין פרסום ממומן ברשת החיפוש של גוגל?

מיקוד קהלים ברשת החיפוש של גוגל לפי רשימות רימרקטינג יכול לסייע לך רבות בשיפור הביצועים של קמפיין ממומן בגוגל על ידי שיפור השליטה בפרסום על קהלי הגולשים הרלוונטיים. הגדלת או הקטנת הנוכחות של העסק במנוע החיפוש של גוגל בקרב גולשים שכבר מכירים את מותג העסק משפר את התוצאות של הקמפיין בטווח הארוך.

עדיין לא בטוחים שאתם זקוקים לשלב רימרקטינג ברשת החיפוש? להלן 3 סיבות להגדיר רשימות רימרקטינג לקמפיין פרסום ברשת החיפוש:

1. רימרקטינג משפר את יחס ההמרה של קמפיין פרסום בגוגל

במידה ואתם מעוניינים בעוד דרך לשפר את יחס ההמרה של הפרסום ברשת החיפוש של גוגל, אז הוספת רשימות רימרקטינג למיקוד קהלים יכולה להיות הפתרון המושלם. תוכלו ליצור רשימות קהלים של גולשים שכבר מכירים את העסק והן בעלי סבירות גבוהה יותר לבצע פניה לעסק.

עסקים שמוכרים מוצרים ושירותים על בסיס קניה חוזרת יכולים ליצור קמפיינים של פרסום ברשת החיפוש של גוגל לרשימות רימרקטינג בכדי לתפוס את הלקוח כאשר הוא צריך לבצע הזמנה חדשה. עסקים שמוכרים מגוון רחב של מוצרים יכולים למקד פרסום של מוצרים משלימים ללקוחות שכבר קנו בעבר מהעסק וסומכים על המותג ועוד. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי בניית קבוצת מודעות מותאמת לרשימת רימרקטינג ספציפית עם מודעות טקסט, רשימת מילות מפתח והצעת מחיר לקליק ייחודיות לאותם גולשים.

2. רימרקטינג מעניק יתרון תחרותי על מפרסמים אחרים בגוגל

הגדרת רשימות רימרקטינג לרשת החיפוש יכולה להיות יתרון תחרותי גדול כנגד מפרסמים אחרים המתחרים על אותו קהל גולשים ספציפי. המפרסם יכול להגדיר הצעת מחיר לקליק גבוהה יותר על מילות מפתח מסוימות רק לקהל הגולשים שביקר בעבר באתר. מחיר לקליק הוא אחד המשתנים המרכזיים לתהליך דירוג מיקומי מודעות בתוצאות החיפוש של גוגל, ולכן, האפשרות לחזק את הסיכויים של העסק להופיע בתוצאות החיפוש הראשונות במנוע החיפוש של גוגל בקרב גולשים אלו בהחלט מעניק יתרון תחרותי.

בכדי להשיג יתרון תחרותי על מפרסמים אחרים בקרב גולשים שכבר הביעו התעניינות בעסק שלכם, דאגו להגדיל את הצעת המחיר לקליק בלפחות 25% מעל הצעת המחיר הרגילה במיקוד לגולשים ברשימת הרימרקטינג.

3. רימרקטינג חוסך בעלויות תקציב פרסום בגוגל

האם תקציב הפרסום שלך בגוגל מוגבל? רימרקטינג יכול לעזור לך לחסוך הוצאות מיותרות של פרסום בעזרת שימוש ברשימות רימרקטינג למיקוד הפרסום ללקוחות פוטנציאליים או אי הכללה של גולשים לא רצויים. פרסום בגוגל המשלב רימרקטינג משיג בממוצע החזר השקעה טוב יותר מפרסום רק לגולשים חדשים, כך שמומלץ למפרסם שעובד עם תקציב פרסום נמוך לכלול רימרקטינג גם לרשת החיפוש.

בהתחשב בכך שרק חלק קטן מהגולשים משלים המרה בעת הפניה הראשונה, זה לא מפתיע שתצליחו להשיג יותר פניות על אותו תקציב פרסום במידה ותצליחו למשוך גולשים שוב לדף הנחיתה בפעמים הבאות שהם מקלידים את מילות המפתח של הקמפיין. לחילופין ניתן להשתמש ברשימות רימרקטינג בכדי להגביל את הפרסום ברשת החיפוש של גוגל לגולשים שכבר ביצעו רכישה בעבר באתר העסק, מתוך ההנחה שהם לא בעלי סבירות גבוהה לעשות קניה חדשה בזמן הקרוב, ולשמור את תקציב הפרסום לגולשים שעדיין לא ביצעו רכישה.

הוספת רימרקטינג לרשת החיפוש בקמפיין פרסום בגוגל אדוורדס

תחילה תדרשו להטמיע קוד מעקב של רימרקטינג בדפי הנחיתה הרצויים ולחכות שיהיו לכם מעל 1,000 מבקרים לפחות בדף הנחיתה בכדי שתוכלו לקבל ממערכת אדוורדס רשימת רימרקטינג להכללה בקמפיין. זאת מכיוון שמערכת גוגל אדוורדס לא יכולה ליצור רשימת רימרקטינג עם כמות נתונים נמוכה.

בכדי ללמוד על כיצד לקבל תג להטמעה באתר מגוגל אדוורדס בכדי ליצור רשימות רימרקטינג אתם מוזמנים לקרוא את הכתבה שלנו על פתיחת קמפיין רימרקטינג לפרסום ממוקד על קהל המבקרים באתר.

ברגע שיש לכם רשימת רימרקטינג פעילה אתם צריכים לפתוח קמפיין פרסום בגוגל אדוורדס המתמקד ברשת החיפוש בלבד בהתאם להוראות הרגילות, לחצו כאן בכדי ללמוד איך לפתוח קמפיין פרסום בגוגל, כאשר ההוספה של רימרקטינג לרשת החיפוש תתבצע לאחר שהקמפיין כבר באוויר.

היכנסו למסך הקמפיינים של גוגל אדוורדס ובחרו בקמפיין הרצוי. בצד ימין, אם אתם כבר מתנהלים בממשק החדש של גוגל אדוורדס, תהיה לכם כרטיסייה הנקראת "קהלים". דרך כרטיסייה זו אתם יכולים לנהל את כל הרשימות רימרקטינג של חשבון האדוורדס, כולל את הרשימות רימרקטינג לרשת החיפוש. במידה ולא השתמשת עדיין ברשימות קהלים בקמפיין הפרסום בגוגל אתם תראו את העמוד הבא:

קמפיין רימרקטינג לרשת החיפוש

קמפיין רימרקטינג לרשת החיפוש

בכדי להוסיף רימרקטינג לקמפיין ברשת החיפוש אתם צריכים ללחוץ על כפתור הוספת קהלים (+ קהלים) שיוביל אתכם לחלון הוספת קהלים.

הוספת קהלי רימרקטינג בגוגל

הוספת קהלי רימרקטינג בגוגל

סמנו את האפשרות של תצפית להוספת הרשימה לקמפיין הפרסום ובחרו את סוג הקהלים של "מבקרים באתר". תיפתח לכם חלונית המשך שבה תוכלו לבחור בקהל של כל המבקרים באתר (All Visitors) או ברשימת מבקרים מסוימת שהגדרתם לדפים מסוימים או ברשימת גולשים שהשלימו המרה בעבר.

ברגע שתאשרו את הרשימה הרצויה לקמפיין הפרסום תוכלו להתחיל לבנות קבוצת מודעות המתמקדת בגולשים שביקרו באתר, לבצע התאמות במחיר לקליק במילות מפתח של הקמפיין בקרב לקוחות שביקרו באתר ועוד בכדי לשפר את יחס ההמרה של הקמפיין ברשת החיפוש.

By |2017-12-10T16:10:13+00:00אוקטובר 25th, 2017|פרסום בגוגל|