קמפיין גוגל אדס לא משיג תוצאות? קבלו 25 שדרוגים מומלצים

  • קמפיין גוגל אדס

מפרסמים רבים נוטים לוותר על פרסום בגוגל כאשר קמפיין גוגל אדס לא מניב את התוצאות הרצויות. אך ברוב המקרים, הם רחוקים רק מספר פעולות שדרוג חכמות מהשגת יעדי הפרסום. אז לפני שאתם מוותרים על פרסום ממומן בגוגל, אנו רוצים לשתף אתכם במספר פעולות שדרוג שיכולות להזניק את ביצועי הקמפיין של העסק בגוגל אדס.

עסקים רבים בכל רחבי העולם משתמשים במערכת גוגל אדס בכדי לגייס לקוחות חדשים דרך האינטרנט. כך שאין שום סיבה שגם העסק שלכם לא יצליח לפרסם בהצלחה בגוגל בכדי לקבל על בסיס יומי פניות מלקוחות חדשים. פרסום ממומן בגוגל הוא אפיק הפרסום האפקטיבי ביותר לעסקים.

במידה וקמפיין הפרסום של העסק בגוגל אינו מייצר את התוצאות הרצויות, הדבר האחרון שעליכם לעשות הוא לוותר על פרסום בגוגל. קמפיין שמניב תוצאות נמוכות יכול בכמה פעולות שדרוג חכמות להפוך לקמפיין פרסום מוצלח שעומד בכל יעדי הפרסום של העסק בגוגל.

להלן מספר פעולות שדרוג מומלצות לקמפיין גוגל אדס שיכולות לשפר פלאים את ביצועי הפרסום של העסק בגוגל:

1. ארגון מחדש של מילות המפתח בקבוצות מודעות על פי רלוונטיות

ציון איכות מודעות מתבסס רבות על רלוונטיות של מודעות הפרסום בקבוצת המודעות למילות המפתח באותה קבוצה. כאשר ישנן מילות מפתח שאינן מופיעות במודעה ופחות רלוונטיות למסר השיווקי של המודעה, גדל הסיכוי שהקמפיין יסבול מציון איכות נמוך. בדרך כלל קמפיינים המקבלים ציון איכות מודעות נמוך סובלים מארגון לא חכם של מילות המפתח בקבוצות המודעות.

רלוונטיות של מודעה בגוגל

רלוונטיות של מודעה בגוגל

במידה וחלק ממילות המפתח של הקמפיין סובלות מציון רלוונטיות נמוך, מומלץ לבצע קיבוץ מחדש של מילות מפתח לקבוצות מודעות חדשות. לוקחים את מילות המפתח הפחות רלוונטיות בכל קבוצת מודעות ומקבצים אותם לקבוצות מודעות חדשות עם מודעות רלוונטיות למילות המפתח הללו.

לחצו בכדי לקרוא עוד על החשיבות של חשבון אדוורדס מאורגן עם קבוצות מודעות בהתאם למילות המפתח

2. הגדלת תקציב הפרסום בגוגל

עסקים תמיד רוצים להוציא כמה שפחות על פרסום בגוגל. זה מובן לחלוטין בהתחשב בעובדה שכאשר קובעים תקציב פרסום ממומן בגוגל אדס לא בהכרח יכולים לדעת האם התקציב ייצר את הפניות הטובות מגוגל שיובילו להחזר השקעה בפרסום.

אך כאשר מדובר על קמפיין פרסום בגוגל שרץ כבר מספר חודשים ומשיג שיעור קליקים והמרות גבוה, תקציב הפרסום הנמוך של הקמפיין מהווה את החסם הגדול ביותר להצלחת הקמפיין. תקציב מוגבל מונע חשיפה רבה יותר במהלך שעות תזמון הופעת המודעות – התוצאה במצב כזה היא אובדן קליקים רלוונטיים והמרות.

קמפיין גוגל מוגבל בתקציב

קמפיין גוגל מוגבל בתקציב

לא בטוחים מה צריך להיות תקציב הפרסום של העסק בגוגל? – לחצו כאן

3. הסרת מילות מפתח עם שיעור המרה נמוך

בחירה נכונה של מילות המפתח היא אחת המפתחות להצלחה בפרסום בגוגל, אבל היא גם אחת המשימות הקשות ביותר להצליח בפעם הראשונה. יכול מאוד להיות שיש מספר מונחי חיפוש שבחרתם לפרסם בהם שלא שווים את ההשקעה. במילים פשוטות –  לא משתלם להוציא חלק מתקציב הפרסום על מונחי החיפוש הללו כי הם לא מובילים בסופו של דבר להמרות.

במידה והטמעתם המרות באדוורדס, מומלץ להיכנס למסך רשימת מילות המפתח של הקמפיין ולבחון האם כל מילות המפתח שבחרתם לקמפיין מובילות לשיעורי המרה גבוהים? אם התשובה היא "לא", תדרשו להחליט האם כדאי להסיר את מילות המפתח הללו בכדי להשאיר יותר תקציב פרסום למילות המפתח שכן מובילות להמרה באופן משמעותי.

הסרת מונחי חיפוש עם המרות נמוכות

הסרת מונחי חיפוש עם המרות נמוכות

שימו לב – לפני שאתם מסירים מילות מפתח וודאו שיחס ההמרה הנמוך אינו נובע ממיקום נמוך בגוגל

4. הגדלת הצעת מחיר לקליק במילות מפתח שאינן מופיעות ב-4 המקומות הראשונים

המיקום הממוצע של מודעות הפרסום בגוגל, היכן הן ממוקמות בדף תוצאות החיפוש, הנו אחד המשתנים שיקבעו את כמות החשיפה של הקמפיין. מכיוון שקמפיין פרסום ממומן בגוגל לא יכול לייצר קליקים והמרות ללא חשיפה משמעותית, המיקום של תוצאות הקמפיין מהווה משתנה חשוב לעקוב אחריו.

אמנם להיות בתחתית דף תוצאות החיפוש בגוגל יכול לייצר לעסק פניות, אך סביר להניח שהמשימה תהיה קשה באופן דרמטי בהשוואה למיקומים 1-4 (המיקומים המוצגים לפני תוצאות החיפוש האורגני). המקומות הראשונים בדף תוצאות החיפוש בגוגל אחראים ל-90% מסך החשיפות, ולכן רצוי להופיע במקומות אלו (במיוחד בסלולר).

הגדלת מחיר לקליק בקמפיין גוגל

הגדלת מחיר לקליק בקמפיין גוגל

האם ישנן מילות מפתח המדורגות נמוך מ-4 המקומות הראשונים? הגדילו את הצעת המחיר לקליק

5. חיזוק התחרות על מילות מפתח עם שיעור המרה גבוה

במסך רשימת מילות המפתח של הקמפיין ניתן לראות אילו מילות מפתח משיגות את התוצאות הטובות ביותר לפי שיעור ההמרה. ככל ששיעור ההמרה גבוה יותר, כך אחוז גדול יותר מהגולשים שראו את מודעות הפרסום ביצעו בסופו של דבר את הפעולה הרצויה (התקשרות, השארת פניה, רכישה באתר וכו').

חיזוק מונחי חיפוש עם המרה גבוהה

חיזוק מונחי חיפוש עם המרה גבוהה

מילות המפתח שמניבות שיעור המרות גבוה באופן שוטף הן מילות המפתח שמייצרות לעסק הכנסות, ולכן, המפרסם צריך להתמקד בהם. מומלץ לחזק את התחרותיות על מילות המפתח הללו, בין אם זה על ידי שיפור מיקום ממוצע בגוגל או בין אם זה על ידי הרחבת מיקוד התאמה לביטוי, בכדי להגדיל את החשיפה של הקמפיין במילות המפתח שמייצרות המרות.

6. מציאת מונחי חיפוש חדשים במתכנן מילות המפתח של גוגל

חשיפה נמוכה היא בעיה נפוצה בקרב קמפיינים ממומנים כושלים רבים בגוגל אדס. כאשר מודעות הפרסום לא מוצגות למספיק גולשים בגוגל בגלל שמילות המפתח שנבחרו הן בעלות נפח חיפוש נמוך, יהיה מאוד קשה למפרסם לייצר כמות פניות מספקת מגוגל שתוביל לכדאיות הפרסום.

מציאת מונחי חיפוש חדשים

מציאת מונחי חיפוש חדשים

מערכת גוגל אדס מתריעה בפני מפרסמים לגבי מילות מפתח עם נפח חיפוש נמוך במסך מילות המפתח של החשבון. במקרים שישנה כמות גדולה של מילות מפתח עם נפח חיפוש נמוך, מומלץ להשתמש במתכנן מילות המפתח של גוגל בכדי לאתר מונחי חיפוש רלוונטיים נוספים בגוגל על מנת להגדיל את החשיפה.

7. שינוי מיקוד ההתאמה לביטוי של מילות המפתח

מיקוד התאמה לביטוי רחב או מצומצם מדי של מילות המפתח יכול לפגוע בביצועים של הקמפיין שלכם. אם מיקוד התאמה לביטוי רחב מדי אז הקמפיין ייצר הרבה קליקים מיותרים, ומצד שני, אם המיקוד מצומצם מדי אז הקמפיין לא ישיג מספיק חשיפה בגוגל.

בעקבות כך, ישנן שתי פעולות שדרוג שיכולות לשפר את הביצועים של קמפיין הפרסום בגוגל:

  • צמצמום הרחבת המיקוד לביטוי של מילות המפתח המייצרות קליקים מיותרים (ניתן לבחון זאת דרך מסך מונחי החיפוש בגוגל אדס).
  • הרחבת המיקוד של מילות המפתח עם חשיפה נמוכה מדי.

8. הוספת מילות מפתח שליליות

הוספת מילות מפתח שליליות לקמפיין היא אחת הפעולות החשובות ביותר שמפרסים בגוגל אדס צריכים לעשות. במידה ואתם לא מוסיפים מילות מפתח שליליות על בסיס שוטף לקמפיין – אתם מבזבזים כספים על קליקים לא רלוונטיים וככל הנראה תמשיכו לבזבז כספים בגוגל עד שתחליטו לעשות משהו בנידון.

בנייה של רשימת מילות מפתח שליליות בקמפיין מונעת הופעה של מודעות הפרסום במונחי החיפוש הלא רצויים ובכך מצמצמת את ההוצאה על קליקים מחיפושים לא רלוונטיים, מובילה לשיעור הקלקות גבוה יותר, משפרת את יחס ההמרה ומשיגה החזר השקעה גבוה יותר.

בואו ללמוד כיצד מומחה פרסום בגוגל מוסיף מילות מפתח שליליות לקמפיין בגוגל אדס

9. יצירת מודעות פרסום בפורמט המודעות החדש

מודעות הטקסט בגוגל אדס עוברות לפורמט מודעות חדש אשר כולל: 3 כותרות גדולות (במקום 2), 2 קטעי תיאור נוסף (במקום 1) ודומיין של כתובת דף הנחיתה. גוגל אדס תציג גרסאות שונות של הכותרות וקטעי התיאור הנוסף בנייחים ובניידים בהתאם לרלוונטיות מלל המודעה למילות המפתח.

במידה ובניתם את מודעות הפרסום של הקמפיין לפני כניסת פורמט מודעות הפרסום החדש, הוספת כותרת שלישית וקטע תיאור נוסף יכולה לשפר את ציון איכות המודעות של הקמפיין בגוגל, ובכך, תשדרגו את הביצועים של הקמפיין מבחינת מיקומי מודעות ועלות מחיר לקליק.

יצירת מודעה בגוגל אדס

יצירת מודעה בגוגל אדס

לא מכירים את פורמט מודעות הפרסום החדש של גוגל אדס? לחצו כאן בכדי לדעת יותר

10. שיפור הרלוונטיות של מודעות הפרסום למילות מפתח הקמפיין

תפקוד נמוך של מודעות פרסום בגוגל נובע ברוב המקרים כתוצאה מרלוונטיות נמוכה בין המודעה למונחי החיפוש בהם היא מוצגת. רלוונטיות נמוכה מורידה את ציון איכות מודעות שמקבל הקמפיין מגוגל, וגרוע מכך, לא מנצלת את הבמה שהיא מקבלת בגוגל בכדי למשוך את הגולשים הנכונים.

רלוונטיות של מילת מפתח בגוגל

רלוונטיות של מילת מפתח בגוגל

אם מילות מפתח מסוימות בתור קבוצת המודעות מקבלות ציון רלוונטיות "מתחת לממוצע", אז מומלץ לבחון שינוי מלל המודעות הקיים או הוספת מודעות פרסום נוספות לקבוצת המודעות בכדי לכלול את מילות המפתח שמוצגת לעיתים נדירות עקב ציון איכות נמוך. בפעולה זאת תייצרו יותר חשיפה רלוונטית שתוביל לקליקים נוספים ולהמרות.

11. יצירת גרסאות נוספות לאותן מודעות טקסט

מחקרים של גוגל גילו שקמפיינים עם מודעת פרסום אחת בכל קבוצת מודעות משיגים תוצאות נמוכות בהשוואה לקמפיינים המכילים 3-4 מודעות פרסום בכל קבוצת מודעות. מגוון גרסאות של מודעה לכל קבוצת מודעות מגדילים את הסיכוי לקבל ציון רלוונטיות גבוה בכל מילות המפתח.

יצירת גרסאות שונות למודעה בגוגל

יצירת גרסאות שונות למודעה בגוגל

קבוצת מודעת אחת יכולה לכלול מספר רב של מודעות פרסום. רצוי ליצור מספר גרסאות של מודעה בכל קבוצת מודעות. כך גוגל אדס יכולה לבחון את הופעת כל מודעות הפרסום שבניתם ולאתר את המודעה המתאימה ביותר לכל מילת המפתח בקבוצת המודעות, מה שמוביל לקבלת ציון רלוונטיות גבוה יותר.

12. שיפור המסר השיווקי של מודעות עם שיעור קליקים נמוך

שדרוג מודעות הפרסום לפורמט החדש ויצירת גרסאות נוספות למודעות פרסום קיימות יכולה להיות הזדמנות מצוינת לבחון מחדש את המסר השיווקי של מודעות הפרסום שסובלות משיער קליקים נמוך. הרי אם מודעת פרסום מסוימת אינה מושכת את הגולשים להקליק עליה (שיעור הקליקים הנמוך מעיד על כך שרק מיעוט מהגולשים הנחשפים למודעה מקליקים עליה), אולי זה הזמן לשנות את המסר השיווקי שלה.

קופירייטינג למודעה בגוגל

קופירייטינג למודעה בגוגל

וודאו שמודעת הפרסום של הקמפיין מכילה מסר שיווקי ממוקד לקהל הלקוחות הפוטנציאלי בגוגל, משתמשת במילים המעודדות הקלקה, מציגה את היתרונות של המוצר/שירות של העסק וכוללת את מילות המפתח של הקמפיין.

13. הוספת מודעות באנרים לרשת המדיה בגדלים שונים

בגוגל אדס ניתן ליצור מעל 20 גדלים של מודעות באנרים לפרסום ברשת המדיה של גוגל לטובת מקסום החשיפה של קמפיין רימרקטינג וקהלים מותאמים אישית. אך רוב המפרסמים בגוגל מתעצלים להשתמש ביותר מ-3 סוגי גדלים של מודעות באנרים.

מגוון רחב של מודעות באנרים בגדלים שונים מאפשר לקמפיין להתאים טוב יותר את המודעות לאתרים שבהם גולשים הקהלים הממוקדים, ובכך למקסם את החשיפה של מודעות הפרסום. לכן, מומלץ לנצל את החשיפה באתרים שותפי גוגל עד תום על ידי שימוש במגוון רחב של גדלי מודעות באנרים.

באנרים לרשת המדיה בגוגל

באנרים לרשת המדיה בגוגל

למידע נוסף על גדלי מודעות הבאנרים המומלצים לפרסום בגוגל לחצו כאן

14. הוספת הרחבות למודעות טקסט

הרחבות למודעות טקסט הן תוספות בפורמטים שונים, כגון כפתור התקשרות מהנייד וקישורים נוספים לעמודים פנימיים באתר, אשר יכולות לשפר משמעותית את שיעור הקליקים של מודעות הטקסט בכך שהן מגדילות את הדרכים בהן גולש יכול לבצע אינטראקציה עם המודעה.

האם אתם משתמשים בהרחבות למודעות טקסט? במידה ולא, הוספת הרחבות למודעות הטקסט היא פעולת שדרוג פשוטה שיכולה לתרום רבות לקמפיין. מחקרים שנערכו על ידי גוגל מצאו ששימוש בהרחבות למודעות טקסט יכולות לשפר את שיעור הקליקים של מודעה עד 25%. הרחבות הטקסט הן בחינם – אז למה אתם מחכים?

הרחבת מודעות בגוגל אדס

הרחבת מודעות בגוגל אדס

15. יצירת מודעת התקשרות בלבד לניידים

עסקים רבים מפרסמים בגוגל בכדי לייצר פניות טלפוניות נכנסות מלקוחות. במידה והנכם רוצים לקבל יותר פניות טלפוניות מגוגל ממה שהרחבת ההתקשרות במודעת הטקסט מייצרת עבורכם, מומלץ להוסיף לקמפיין מודעת התקשרות בלבד לנייד.

מודעות התקשרות בלבד היא מודעת פרסום שלחיצה עליה פותחת את אפליקציית ההתקשרות בנייד של הגולש במקום להעביר אותו לדף נחיתה כמו מודעת טקסט רגילה. מודעת פרסום מסוג זה הרבה יותר אפקטיבית ביצירת לידים טלפוניים מגוגל מאשר מודעת טקסט עם הרחבת התקשרות.

מודעות לנייד בגוגל

מודעות לנייד בגוגל

16. חיזוק הרלוונטיות של דף נחיתה למילות המפתח

מפרסמים רבים טועים בכך שהם מפנים את מודעות הפרסום של הקמפיין לדפי נחיתה, בין אם לעמודים באתר הבית או בין אם לדף נחיתה כללי, שלא מכילים תוכן עם מילות המפתח של הקמפיין. ההתאמה של תוכן דף הנחיתה למילות המפתח בקמפיין היא הכרחית על מנת לקבל ציון חווית משתמש טובה מגוגל, ציון שתורם ישירות לציון איכות המודעות בקמפיין, מה שיוביל לביצועים טובים יותר.

חיזוק הרלוונטיות של דף הנחיתה למילות המפתח

חיזוק הרלוונטיות של דף הנחיתה למילות המפתח

בכדי לשפר את ציון חווית דף הנחיתה שמקבלים מגוגל מומלץ לחזור על מילות מפתח בתוכן דף הנחיתה, או לחילופין, לבנות דף נחיתה ייעודי חדש לקמפיין עם מחשבה על חזרה של מילות מפתח*. ברגע שגוגל יסרוק את דף הנחיתה ויזהה את המתאם החזק בין מילות המפתח לדף הנחיתה – ציון חווית דך הנחיתה יגדל עקב השיפור ברלוונטיות.

*חשוב לא להגזים עם חזרה על מילות מפתח. יש לשלב את מילות המפתח בתוכן בצורה קריאה והגיונית.

17. קיצור זמן הטעינה של דף הנחיתה

זמן טעינה ארוך של דף נחיתה הוא אחד מהכשלים הכי גדולים שיכולים להיות בקמפיין פרסום ממומן בגוגל. ככל שגדל משך הזמן שלוקח לדף הנחיתה לטעון את הקבצים שלו מהשרת שעליו הוא יושב ועד להופעה מלאה בדפדפן של הגולש, כך גדל אחוז הנטישה של הגולשים שהקליקו על המודעה.

קיצור זמן הטעינה של האתר

קיצור זמן הטעינה של האתר

הקמפיין מייצר קליקים רבים אבל פחות המרות? יכול מאוד להיות שזה בגלל זמן הטעינה של דף הנחיתה. לפי מחקרים של גוגל, כ-70% מהגולשים יינטשו דף נחיתה שזמן הטעינה שלו גדול מ-6 שניות ויחזרו לחפש מפרסם אחר בגוגל. כך שאחד השדרוגים הכי מועילים שכדאי לעשות הוא לקצר את זמן הטעינה של דף הנחיתה.

18. שיפור יכולת ההמרה של דף הנחיתה

שיפרתם את זמני הטעינה של דף הנחיתה, אך עדיין הקליקים שמייצר הקמפיין בגוגל אדס אינם מובילים לפניות? סיכוי גדול שדף הנחיתה של הקמפיין אינו בנוי להמרה מקסימלית. במילים אחרות, הוא לא בנוי בצורה שמעודדת את הגולשים להשאיר פנייה או ליצור קשר עם העסק.

ישנן מגוון פעולות שדרוג שניתן לעשות בכדי לשפר את ההמרה של הקמפיין: שיפור הניווט של הגולש בדף הנחיתה, יצירת כותרות המושכות את תשומת לב הגולשים, עיצוב מושך עם תמונות וסרטונים, חלקים בולטים ליצירת קשר, תוספי התקשרות ויצירת קשר לנייד, מסרים שיווקיים מושכים והתאמה למובייל.

באפשרותכם לשפר את ההמרה של דף הנחיתה ב-6 שלבים פשוטים

19. מעבר לאסטרטגיית הצעת מחיר ידנית

מפרסמים מתחילים רבים נוטים להשתמש באסטרטגיית מקסימום קליקים בגלל שהיא אסטרטגיה מאוד פשוטה שאינה מצריכה מעקב וניהול של הצעות המחיר לקליק. כל מה שצריך לעשות הוא לקבוע מחיר מקסימום לקליק (המקסימום שהמפרסם מוכן לשלם לגוגל בגין הקלקה אחת של גולש), וגוגל יקבע אוטומטית מה צריכות להיות הצעות המחיר לקליק במילות המפתח בכדי לקבל מקסימום קליקים.

אסטרטגית הצעת מחיר ידנית בגוגל

אסטרטגית הצעת מחיר ידנית בגוגל

אסטרטגיית מקסימום קליקים לא בהכרח משיגה את התוצאות האופטימליות ביותר לקמפיין פרסום ברשת החיפוש של גוגל מכיוון שהיא מתמקדת אך ורק בהשגת מקסימום קליקים ואינה מתייחסת להמרות.

מעבר לאסטרטגיית הצעת מחיר ידנית מעניקה שליטה טובה יותר על התחרותיות (המיקומים) של מילות מפתח הקמפיין, מה שמאפשר למפרסם לקבוע את המיקומים של כל מילת מפתח על פי התרומה שלה להכנסות העסק (כמות ההמרה).

20. תזמון מודעות הפרסום לשעות הביקוש

האם אתם בטוחים שאתם מציבים את מודעות הפרסום של הקמפיין בזמן הנכון ביותר? ברירת המחדל של גוגל אדס היא להפעיל את הקמפיין 24/7, ואף יש מומחי פרסום בגוגל שממליצים לפרסם בכל שעות היממה, אך לא תמיד זה הדבר הנכון ביותר לעשות.

מפרסמים עם תקציב פרסום מוגבל, קמפיינים של התקשרות בלבד ועסקים שכדאי להם למקד את תזמון קבלת הפניות מגוגל צריכים לנצל את יכולות מערכת גוגל אדס לתזמן את הופעת מודעות הפרסום בגוגל. ניתן להגדיר לגוגל להציב את מודעות הפרסום רק בשעות מסוימות, או לחילופין, להגביר את התחרותיות על זמנים מסוימים על ידי התאמות הצעת מחיר לקליק.

תזמון מודעות גוגל לשעות הביקוש

תזמון מודעות גוגל לשעות הביקוש

21. שימוש בקהלי רימרקטינג ברשת החיפוש

קהלי רימרקטינג מצוינים בכדי למקד את הפרסום ברשת המדיה לקהל גולשים עם סבירות גבוהה יותר לפנות לעסק. אך זאת לא הדרך היחידה בה ניתן להשתמש בקהלי רימרקטינג בכדי למקד את הפרסום הממומן בגוגל. ניתן להשתמש בקהלי רימרקטינג גם בכדי למקד את הפרסום ברשת החיפוש של גוגל, ובכך, לפרסם בתחרותיות גדולה יותר בקרב קהלי הגולשים שביקרו באתר ברגע שהם חוזרים לחפש במנוע החיפוש של גוגל.

רימרקטינג לרשת החיפוש

רימרקטינג לרשת החיפוש

על ידי הוספת קהלי רימרקטינג לקמפיין פרסום ברשת החיפוש והגדלת התאמת המחיר לקליק ניתן לחזק את ההופעה של מודעות הפרסום בפני גולשים שביקרו בעבר באתר העסק גם במנוע החיפוש של גוגל.

22. שימוש בקהלי מתחרים ברשת המדיה

אסטרטגיה נוספת שיכולה לשדרג את ביצועי הפרסום בגוגל אשר פועלת על אותו עיקרון כמו קמפיין רימרקטינג היא פרסום על קהלי מתחרים (גולשים שביקרו באתרי האינטרנט של המתחרים). הרעיון שעומד מאחורי האסטרטגיה הזאת היא, שגולשים שביקרו באתרי המתחרים הם גולשים עם מאפיינים דומים לגולשים שביקרו באתר של העסק שלך, מה שהופך אותם ללקוחות פוטנציאליים.

רימרקטינג על קהלי מתחרים בגוגל

רימרקטינג על קהלי מתחרים בגוגל

על ידי יצירת קהל מבקרים לפי אתרי המתחרים ניתן למקד את הפרסום לגולשים נוספים בעלי סבירות גבוהה להתעניין במה שלעסק שלך יש להציע להם.

רוצים לדעת איך יוצרים קהלי מתחרים בגוגל אדס? הסבר מפורט בלחיצה כאן

23. התאמות להצעות מחיר לקליק לפי אזורים גיאוגרפיים

התאמות הצעות מחיר לקליק לפי אזורים גיאוגרפיים היא דרך מצוינת לשפר את תוצאות הפרסום בגוגל לעסקים המפרסמים במספר אזורים מוגדרים. במידה ואזור מסוים שהוגדר בגוגל אדס לא מייצר מספיק לידים עקב מיקום ממוצע נמוך שמוביל לכמות חשיפות נמוכה, ניתן לחזק את המיקום הממוצע באזור זה על ידי התאמת הצעות מחיר לקליק בלשונית מיקומים גיאוגרפיים מבלי להגדיל את המחיר לקליק בכל הקמפיין.

התאמת הצעות מחיר לפי איזור גיאוגרפי

התאמת הצעות מחיר לפי איזור גיאוגרפי

שיפור המיקום הממוצע של מודעות פרסום באזור מסוים עם שיעור קליקים גבוה צפוי להגדיל את כמות הקליקים וההמרה מאותו אזור.

24. חיזוק התחרות של הקמפיין בסלולר

מעל מחצית מהקליקים בגוגל מגיעים מגולשים בסלולר. היום יותר ויותר מומחים בפרסום ממומן בגוגל ממליצים למפרסמים לשים דגש רב יותר על פרסום בסלולר. יש סיכוי גדול שהסיבה לכך שקמפיין הפרסום של העסק שלך לא משיג המרות מספיק גבוהות היא מכיוון שהפרסום מתחלק שווה בשווה בין המחשב הנייח לסלולר.

קמפיין גוגל לניידים

קמפיין גוגל לניידים

הביצועים של הקמפיין לפי מכשירים מוצגים בלשונית "מכשירים" של מערכת גוגל אדס. במידה והבחנתם בשיעור הקלקות והמרות גבוה יותר בנייד (בהשוואה לנייחים וטאבלטים) מומלץ לחזק את הפרסום בסלולר על ידי הגדלת התאמת הצעת מחיר לקליק או על ידי פתיחת קמפיין פרסום נפרד המתמקד רק בפרסום בסלולר בכדי לשפר את הביצועים של חשבון גוגל אדס.

25. מיקוד הגדרות דמוגרפיות של קמפיין פרסום בגוגל

האם לקהל הלקוחות הפוטנציאלי של העסק יש מאפייני גיל ומגדר מסוימים? במידה וכן, יכול להיות שאחת הסיבות לכך שהקמפיין לא מייצר כמות לידים גבוהה ביחס לכמות הקליקים היא מכיוון שהקמפיין מפרסם גם לגולשים עם מאפיינים דמוגרפיים לא רלוונטיים.

דרך לשונית "דמוגרפיה" במערכת גוגל אדס ניתן למקד את הפרסום בגוגל לפי מאפייני גיל ומגדר, כך שמודעות הפרסום של הקמפיין יוצגו רק בהתאם לקהל הלקוחות הפוטנציאלי של העסק. מיקוד לפי מאפיינים דמוגרפיים יכול לשפר משמעותית את ביצועי הפרסום בגוגל עבור עסקים רבים.

מיקוד דמוגרפי לקמפיין גוגל

מיקוד דמוגרפי לקמפיין גוגל

לדוגמה, קהל הלקוחות של סלון כלות הוא רק נשים. לכן, בלשונית דמוגרפיה רצוי להסיר את הפרסום לגברים.

 בנוסף, מכיוון שרוב הנשים מתחתנות בגילאים 25-34, מומלץ למקד את הפרסום לטווח הגילאים הזה, על מנת להבטיח רלוונטיות גבוהה יותר.

מיקוד לגילאים בקמפיין גוגל

מיקוד לגילאים בקמפיין גוגל

By |2018-10-30T16:24:55+00:00אוקטובר 25th, 2018|פרסום בגוגל|