קידום עסקים באינטרנט הוא תחום המשתנה משנה לשנה בהתאם לפיתוחים הטכנולוגיים הזמינים במערכות פרסום עסקים בגוגל ובהתאם לשינויים בהתנהגות הגולשים באינטרנט. לקראת השנה האזרחית החדשה, אנו רוצים לשתף אתכם בכמה טרנדים הצפויים לתפוס פופולאריות רבה במהלך שנת 2019.

כל שנה התחום של קידום עסקים באינטרנט, ובמיוחד פרסום בגוגל, מתפתח ומשתדרג בכדי להעניק לעסקים סיכויי הצלחה טובים יותר בגיוס לקוחות חדשים מהאינטרנט. רק בהסתכלות על השנה החולפת ניתן להבחין במגוון רחב של שינויים שנוצרו לטובת המפרסמים באינטרנט, החל מהמעבר לממשק גוגל אדס החדש ועד לכניסה של פיצ'ר גוגל שופינג לישראל, ואין ספק שבשנת 2019 צפויים עוד שינויים רבים.

מפרסמים בגוגל צריכים לשמור את היד על הדופק לגבי מגמות וטרנדים בתחום הקידום באינטרנט, ולהיות מוכנים לנצל את השינויים הללו בתחום הפרסום באינטרנט בכדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר מגוגל. לשם כך, אנו רוצים לשתף אתכם בכמה טרנדים של פרסום בגוגל, שעל פי המומחים בתחום, צפויים לתפוס את קדמת הבמה במהלך שנת 2019.

קמפיין מיתוג העסק בגוגל כחלק בלתי נפרד ממערך הקידום

פרסום בגוגל אינו מתחיל ונגמר רק בכמה קליקים רלוונטיים הקמפיינים הממומנים מצליחים לייצר בתקציב הפרסום הנתון לגוגל. מפרסמים בגוגל מבינים בשנים האחרונות שעל מנת לקבל את החזר ההשקעה הטוב ביותר מהפרסום בגוגל יש לשלב מגוון רחב של אסכולות שיווק שונות לקידום העסק באינטרנט.

אחת מאותן אסכולות שיווק טוענת שעל מנת לקבל את כמות הלידים הרלוונטית והגבוהה ביותר מגוגל יש להשקיע במיתוג העסק באינטרנט לצד פרסום במנוע החיפוש של גוגל. הרעיון שעומד מאחורי דרך המחשבה הזאת הוא: שגולשים בגוגל נוטים ליצור קשר עם עסקים ומותגים שהם מכירים. ובעידן של היום, שיש הרבה תחרות וכמות גדולה של מפרסמים בגוגל, חיזוק המודעות למותג העסק בקרב הגולשים יגביר לאורך זמן את אחוז ההמרה בשאר הקמפיינים הממומנים.

קמפיין מותג בגוגל

קמפיין מותג בגוגל

רוצים לקבל יותר פניות מגוגל? הקימו קמפיין חיזוק מותג ברשת המדיה של גוגל בקרב לקוחות פוטנציאליים על מנת להגביר את המודעות לעסק. חיזוק מותג העסק באינטרנט יבטיח שיפור לאורך זמן של ביצועי הקמפיינים הממומנים במנוע החיפוש של גוגל.

רוצים לפתוח קמפיין מיתוג לעסק בגוגל? לחצו כאן לקבלת הסבר מפורט על הקמת קמפיין מיתוג

2019 היא שנת הפריצה של גוגל שופינג בישראל

פיצ'ר גוגל שופינג הושק בישראל רק לקראת סוף שנת 2018, כאשר עד עכשיו הוא עדיין אינו זמין לכלל המפרסמים בישראל. אך הציפייה היא שהפיצ'ר יהיה זמין לכלל המפרסמים בישראל לכל המאוחר עד סוף המחצית הראשונה של שנת 2019. כך שהשנה הקרובה צפויה להיות שנת הפריצה של גוגל שופינג בישראל, והדרך שבה חנויות מקוונות מפרסמות בגוגל לישראלים הולכת להשתנות לחלוטין.

פיצ'ר גוגל שופינג מאפשר לחנויות מקוונות המוכרות מוצרים אונליין לפרסם את מלאי המוצרים שלהם בגוגל עם מודעות תמונה (הכוללות גם מידע מצומצם רלוונטי) במנוע החיפוש של גוגל. מודעות התמונה הללו הוכיחו את עצמן כמודעות המשיגות שיעורי המרה גבוהים יותר בהשוואה למודעות טקסט רגילות, מכיוון שהגולשים יכולים לראות תמונה מייצגת של המוצר עם המידע הרלוונטי עבורם לפני שהם בכלל מקליקים על המודעה עצמה. כך חנויות מקוונות מבטיחות לעצמן כניסה איכותית יותר של מבקרים באתר (יותר גולשים עם כוונות רכישה מקליקים על מודעות גוגל שופינג, לצד צמצום קליקים מגולשים שהמוצר אינו רלוונטי עבורם).

יש לכם חנות מקוונות אונליין? זה הזמן להתממשק למרכז הסוחרים של גוגל אדס (Merchant Center), להעלות את מלאי החנות למרכז הסוחרים ולהיות מוכנים לצאת לדרך עם פרסום דרך פיצ'ר גוגל שופינג ב-2019.

קמפיין גוגל שופינג

קמפיין גוגל שופינג

שימוש נרחב בפלטפורמת יוטיוב לקידום אתרים

בשנים האחרונות וידאו הפך להיות אחד מסוגי התכנים הנצרכים ביותר באינטרנט. לא רק למטרות בידוריות, אלא, גם למטרות הדרכה ושיתוף מידע. כשליש מזמן הגלישה באינטרנט מוקדש לצפייה בסרטונים, כאשר החלק הניכר של הצפייה בסרטונים נעשה בפלטפורמת יוטיוב.

קהל הלקוחות הפוטנציאלי של העסק שלך גולש כל יום ביוטיוב בכדי לצפות בסרטונים, זה מעניק לך הזדמנות פז לקדם את אתר העסק בזול.

כבר בשנה האחרונה ניתן להבחין ביותר ויותר עסקים שבוחרים לקדם את האתר העסקי ביוטיוב, מגמה שרק צפויה להמשיך והתחזק בשנת 2019. פרסום ביוטיוב מעניק חשיפה איכותית יותר בהשוואה לפרסום באנרים ברשת האינטרנט ובמחיר זול יותר בהשוואה לפרסום במנוע החיפוש של גוגל.

ניתן לפרסם לקהלים ממוקדים ביוטיוב כאשר הם צופים בסרטונים בעלות נמוכה משמעותית (עלות ממוצעת לצפייה של סרטון קידום אתר ביוטיוב היא כ-0.1 שקלים), ולעודד לקוחות פוטנציאליים חדשים להיכנס לאתר העסק בכדי להתרשם מפעילות העסק. אז למה אתם מחכים?! התחילו לקדם את אתר העסק ביוטיוב.

קמפיין יוטיוב

קמפיין יוטיוב

רוצים להכיר את כל הדרכים המומלצות לקידום אתר בגוגל? בואו לגלות אותן כאן

שימוש בקהלים מותאמים אישית במנוע החיפוש של גוגל

גוגל ממשיכה להרחיב את אפשרויות המיקוד על קהלים במנוע החיפוש של גוגל. עד לפני שנה הדרך היחידה שמפרסמים יכלו להציב מודעות לגולשים במנוע החיפוש של גוגל הייתה לפי רשימת מילות מפתח (רשימה של מונחי חיפוש שבהם המפרסם רוצה להציב מודעות פרסום כאשר גולשים מקלידים אותם), בנוסף למיקוד הפרסום לפי הגדרות בסיסיות של הקמפיין (מיקומים גיאוגרפיים, מגדר וכו').

אך בשנה האחרונה גוגל הרחיבה את אפשרויות המיקוד במנוע החיפוש גם לרשימות רימרקטינג, רשימות של לקוחות עבר וקהלים מותאמים אישית.

שילוב של קהלים מותאמים אישית מאפשר למפרסמים בגוגל למקד טוב יותר את הפרסום במנוע החיפוש של גוגל ולהגביר את התחרות שלהם במנוע החיפוש על הקהלים המתאימים ביותר עבורם. למשל, עסק יכול לדאוג להופיע גבוה יותר במנוע החיפוש של גוגל בקרב גולשים בעלי מאפיינים דומים ללקוחות הקיימים שלו כאשר הם מקלידים מונחי חיפוש רלוונטיים למוצרים והשירותים שלו.

קמפיין קהלים מותאמים אישית

קמפיין קהלים מותאמים אישית

בשנה הקרובה יותר ויותר מפרסמים צפויים להשתמש בקהלים מותאמים אישית בכדי לשפר את שיעורי ההמרה של הפרסום במנוע החיפוש של גוגל. מה איתך?

החשיבות של עיצוב דף נחיתה תגדל

דף נחיתה הוא אחד המשתנים החשובים ביותר בקמפיין פרסום בגוגל. בעצם לדף הנחיתה יש את העבודה הקשה ביותר בקמפיין – להמיר את הקליקים בקמפיין לפניות. לכן, זה חיוני לעצב את דף הנחיתה בצורה האופטימלית ביותר להשגת מטרת ההמרה. עיצוב כותרות גדולות, שימוש בעזרים וויזואליים ובניית טופס צור קשר מושך הם רק חלק מהעיצובים בדף נחיתה שיכולים לעשות את ההבדל בין קמפיין פרסום מוצלח לכושל.

חשיבות דף הנחיתה בקמפיין גוגל

חשיבות דף הנחיתה בקמפיין גוגל

היום יש עדיין מפרסמים שעוד מצליחים לפרסם עם דף נחיתה שלא מעוצב באופן אופטימלי להמרה ועדיין לשמור על שיעורי המרה תקינים. אך המצב הזה לא צפוי להישמר לאורך זמן. בשנת 2019 התחרות על תשומת הלב של הגולשים צפויה להמשיך לגדול, במקביל לצפייה הגוברת של הגולשים בגוגל לקבל חווית משתמש איכותית בדפי הנחיתה, מה שהופך את החשיבות של עיצוב דף הנחיתה לגדולה יותר.

מפרסמים שלא ישקיעו בעיצוב דף הנחיתה של קמפיין הפרסום בגוגל צפויים לסבול בשנת 2019 מירידה בשיעורי ההמרה של הקמפיין. אז אל תישארו מאחור ב-2019 – שפרו את עיצוב דף הנחיתה להמרה מקסימלית.

רוצים לשפר את עיצוב דף הנחיתה? בואו לגלות מהן 9 כללי העיצוב הכי חשובים לעיצוב דף נחיתה