קמפיין פרסום מוצר בגוגל שאין לו דף נחיתה הבנוי להמרה מקסימלית יסבול מקצב מכירות נמוך. לכן, בעת בניית דף נחיתה בגוגל עבור קמפיין פרסום מוצר יש להקפיד על כמה הנחיות עיצוביות התורמות לשיעור ההמרה של דף מוצר בגוגל.

דף נחיתה לקמפיין פרסום מוצר בגוגל הוא דף נחיתה בודד, שאינו חלק מאתר עסקי עם קטלוג מוצרים או חנות מקוונת למכירת מוצרים אונליין, שמטרתו לעודד את הגולשים שהגיעו דרך הפרסום הממומן בגוגל להשלים את הקנייה של המוצר המפורסם בגוגל.

דפי נחיתה לפרסום מוצר בגוגל מתמקדים רק בדבר אחד – מקסימום מכירות של המוצר. דף מוצר בגוגל חייב להתמקד אך ורק בהשגת כמה שיותר המרות (קניות של המוצר) על מנת להשיג לקמפיין פרסום המוצר בגוגל את התמורה המקסימלית להשקעה בקידום המוצר.

בעוד שדף נחיתה בודד של מוצר יכול להשיג שיעורי המרה גבוהים יותר מדף מוצר פנימי של אתר חנות מקוונות גדולה, מכיוון שאין לגולשים אפשרות לעבור לדפים אחרים, זה קורה רק אם בונים את דף הנחיתה בהתאם למספר הנחיות עיצוביות המובילות למקסימום המרות בדפי מוצרים. בכדי להשיג מקסימום המרות בקמפיין פרסום מוצר בגוגל יש לבנות את דף הנחיתה של הקמפיין על פי ההנחיות העיצוביות הבאות:

התאמה של דף הנחיתה למובייל

הקניות דרך המובייל צומחות משנה לשנה. הטלפונים החכמים וההתקדמות הטכנולוגית של האתרים בניידים מקלים על הגולשים לרכוש כל מה שהם רוצים במהירות ובקלות דרך המכשירים הניידים. נוסף על כך, מחקרים רבים מראים שגולשים מהמובייל בעלי סבירות גבוהה יותר לרכוש מוצר כבר בביקור הראשון שלהם בדף נחיתה של קמפיין פרסום מוצרים בגוגל.

עקב כך, זה חשוב מן המעלה הראשונה להתאים בצורה רספונסיבית למובייל את דף הנחיתה של קמפיין פרסום מוצר בגוגל. חווית גלישה טובה בדף הנחיתה דרך המובייל תעזור למקסם את שיעור ההמרה של הקמפיין, ולהבטיח שכמה שיותר גולשים המגיעים דרך המובייל ישלימו המרה.

התאמה של דף נחיתה למובייל

התאמה של דף נחיתה למובייל

הדגשת היתרונות של המוצר בדף הנחיתה

דף נחיתה של קמפיין פרסום מוצר בגוגל חייב כמובן לכלול תוכן רלוונטי לגבי המוצר עצמו, החל ממידע חשוב לגולש ועד למפרט מקצועי רלוונטי. אך כדאי לא להסתמך על כך שהמבקרים בדף הנחיתה אכן יעברו על כל הטקסט באתר, במיוחד בהתחשב בכך שרוב הגולשים מחליטים האם להמשיך ולגלוש בדף מוצר על סמך חווית הגלישה שלהם ב-10 שניות הראשונות.

בעקבות כך, מאוד חשוב להדגיש את כל היתרונות של המוצר באופן בולט בדף הנחיתה. דף נחיתה שבנוי בצורה המדגישה את היתרונות של המוצר באופן בולט מצליח לעודד את הגולשים להישאר זמן רב יותר בדף הנחיתה בכדי ללמוד על המוצר, מה שבסופו של דבר מגדיל את הסיכויים להשלמת המרה של יותר גולשים בדף הנחיתה.

הצגת יתרונות בעמוד נחיתה

הצגת יתרונות בעמוד נחיתה

קריאה להשלמת קניה בדף הנחיתה

אסור להניח שהמבקרים בדף הנחיתה יודעים שיש להם הזדמנות להשלים קניה בדף עצמו או הם כבר מוכנים להשלים את הקניה של המוצר ברגע שהם לחצו על מודעות הפרסום בגוגל. חלק מהגולשים לא יבינו שהם יכולים לקנות את המוצר כבר עכשיו בדף הנחיתה, חלק מהגולשים לא ישימו לב שקיימת אופציית רכישה של המוצר בדף הנחיתה וחלק מהגולשים פשוט לא ימהרו להשלים קנייה כבר בביקור הראשון שלהם בדף הנחיתה.

בכדי למנוע בלבול בקרב המבקרים בדף הנחיתה, על מנת להבטיח שיהיה ברור לגולשים שניתן לרכוש דרך דף הנחיתה את המוצר ובמטרה להשיג מקסימום המרות בדף הנחיתה, חשוב לכלול קריאה ברורה ואפקטיבית להשלמת קנייה בדף הנחיתה.

יתרה על כך, מומחים רבים בתחום בניית דפי נחיתה בגוגל ממליצים לכלול 2-3 קריאות שונות להשלמת קנייה בדף הנחיתה על מנת לעודד כמה שניתן את המבקרים בדף להשלים קנייה. לדוגמה, לכלול בדף הנחיתה קריאה לפעולה ראשית מעל כפתור הקנייה כגון "לקניית המוצר – לחצו כאן" וקריאה לפעולה משנית כגון "המלאי מוגבל. כדאי להזמין את המוצר בהקדם".

פעולת המרה פשוטה וקלה

במידה והצלחתם להשאיר את הגולשים בדף הנחיתה והבאתם לתשומת ליבם שניתן לרכוש את המוצר בדף הנחיתה, רצוי גם שפעולת הקנייה של המוצר תהיה פשוטה וקלה לביצוע. ככל שתהליך הקנייה של המוצר קל יותר, כך גדלים הסיכויים שיותר ויותר מבקרים בדף הנחיתה ישלימו את הקנייה בפועל.

מומלץ לעבוד עם מערכת סליקה מתקדמת, מאובטחת ותקינה שיכולה להעניק למבקרים בדף חוויית גלישה טובה בעת השלמת פעולת הקניה של המוצר.

עזרים וויזואליים של המוצר

הצגה וויזואלית נכונה של המוצר בדף הנחיתה יכולה לעשות הבדל גדול בשיעורי ההמרה של הקמפיין. צרכנים לא יכולים להחזיק את המוצר שהם קונים באינטרנט, אך הם בהחלט רוצים לראות את המוצר שהם קונים ולקבל המחשה של המוצר בפעולה. עזרים וויזואליים מאפשרים למוכר להציג ללקוחות את המוצר שלו.

בעקבות כך, חשוב שדף נחיתה של קמפיין פרסום מוצר בגוגל יכלול עזרים וויזואליים רבים המציגים לגולשים את המוצר במגוון דרכים. מומלץ להשתמש בתמונות איכותיות של המוצר ממספר זוויות, סרטונים המציגים את המוצר בפעולה, תמונות הממחישות את גודל המוצר, תמונות מפרט מקצועיות וכו'.

הצגת סרטונים בעמוד נחיתה

הצגת סרטונים בעמוד נחיתה

דחיפות להשלים קנייה בדף הנחיתה

מפרסמים רוצים שכמה שיותר גולשים ישלימו קנייה כבר בביקור הראשון שלהם בדף הנחיתה. אם חלק גדול מהגולשים לא משלימים ישר קנייה בדף הנחיתה, זה מוריד את שיעורי ההמרה של הדף ומצריך מהמפרסם להפעיל במקביל קמפיין פרסום רימרקטינג.

דרך מצוינת להגדיל את הסיכויים שיותר גולשים ישלימו קנייה כבר בביקור הראשון שלהם בדף הנחיתה היא, על ידי הגברת הרגשת הדחיפות בדף הנחיתה להשלים את הקנייה של המוצר. ניתן להגביר את הדחיפות להשלמת קנייה בדף על ידי מתן הנחה על המוצר לזמן מוגבל, הצגת כמות המלאי שנותר של המוצר, שורת ספירה לאחור בדף הנחיתה עד לסיום המכירה של המוצר וכו'.

המלצות מלקוחות על המוצר

ברשת האינטרנט יש ריבוי גדול של משווקים המוכרים מוצרים אונליין, כאשר חלקם לא עובדים בסטנדרטים הכי גבוהים. בעקבות כך, צרכנים של היום נוטים להיות הרבה יותר סקפטיים לגבי קנייה אונליין. גולשים רבים מהססים לרכוש מוצר ממשווק או מותג שהם לא מכירים.

המלצות מלקוחות עוזרות להוריד את סף החשש הזה. מחקרים מראים שצרכנים מעמידים המלצות של לקוחות שניסו את המוצר בחלק העליון של רשימת המשתנים המשפיעים על החלטת הקנייה שלהם. מומלץ להציג בדף הנחיתה של קמפיין פרסום מוצר בגוגל המלצות מלקוחות, בין אם דרך תמונות של המלצות או בין אם דרך ביקורות ברשתות חברתיות, על מנת להגדיל את שיעור ההמרה בדף הנחיתה.

רוצים לקבל עוד פעולות לשיפור יחס המרה בדף נחיתה? לחצו כאן