איך מפרסמים בגוגל מבצע לזמן מוגבל תוך כדי יצירת דחיפות לקנייה בקרב הגולשים? הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא על ידי הוספת שורת ספירה לאחור במודעת פרסום ברשת החיפוש. שימוש בפיצ'ר ספירה לאחור במודעת פרסום בגוגל יכול להעניק לקמפיין ברשת החיפוש את הקפיצה המיידית בכמות הקליקים שהוא כל כך צריך.

קניות במהלך תקופות מבצעים הן ברובן קניות המונעות על ידי דחף של הצרכנים לרכוש את המוצר במחיר המבצע. פרסום מוצלח בגוגל לקידום תקופת מבצעים צריך לעשות הרבה יותר מרק ליידע את הגולשים על ההזדמנות לרכוש את המוצר בהנחה, הוא גם צריך לעודד את הגולשים לרצות לממש את הקנייה במחיר המוזל לפני סיום המבצע או גמר המלאי.

ישנן מגוון פעולות שמפרסם בגוגל יכול לעשות בכדי ליצור דחיפות בקרב לקוחות פוטנציאליים ולעודד גולשים להקליק על מודעת הפרסום של המבצע כגון התאמת קריאה לפעולה במודעות הפרסום ושימוש בתוסף מכירות. אך אין ספק שהפיצ'ר מושלם ביותר לפרסום מבצע לזמן מוגבל הוא שורת ספירה לאחור.

שורת ספירה לאחור במודעת פרסום ברשת החיפוש

שורת ספירה לאחור הוא פיצ'ר שניתן להוסיף ידנית לכל מודעת טקסט לרשת החיפוש. שורת הספירה לאחור כשמה, מציגה במודעת הטקסט ספירה לאחור עד לנקודת זמן ספציפית (תאריך עתידי ושעה באותו יום) שהמפרסם מגדיר בשורת הספירה לאחור – התאריך הוא למעשה סיום תקופת המבצע.

פיצ'ר ספירה לאחור יכול גם להתאים לפרסום אירוע בתאריך עתידי, קידום תאריך השקה של מוצר חדש, פרסום תקופת הזמנה מוקדמת של מוצר ועוד.

ספירה לאחור במודעת פרסום ברשת החיפוש

ספירה לאחור במודעת פרסום ברשת החיפוש

מדוע כדאי להוסיף שורת ספירה לאחור למודעת פרסום בגוגל?

יש שני יתרונות נפלאים לשימוש בפיצ'ר ספירה לאחור במודעת פרסום ברשת החיפוש שיכולים לשפר את הביצועים של הקמפיין בגוגל:

1. הגולשים מקבלים מודעת פרסום עדכנית

אחד המפתחות להצלחה בקמפיין פרסום ממומן בגוגל הוא רלוונטיות גבוהה של מודעות פרסום ברשת החיפוש. מחקרים של גוגל מצאו שככל שמודעות הפרסום יותר רלוונטית ועדכנית, כך הגולשים רואים בה מודעת פרסום נכונה ואמינה יותר.

פיצ'ר ספירה לאחור מאפשר למפרסמים להציג בפני הגולשים בגוגל את מודעת הפרסום העדכנית והרלוונטית ביותר בהתאם לזמן סיום המבצע.

2. שיעור קליקים גבוה יותר

רלוונטיות גבוהה יותר של מודעה פרסום בגוגל, ביחד עם הרגשת הדחיפות לקנייה שמייצרת שורת ספירה לאחור, מייצרות בממוצע יותר קליקים והמרות ממודעות טקסט רגילות. הספירה לאחור עד לסיום המבצע מעודדת יותר גולשים לנצל באותו רגע את ההזדמנות למחיר מוזל ולהקליק על המודעה.

אם אתם רוצים לשפר את שיעור הקליקים של מודעות פרסום מבצע לזמן מוגבל, השתמשו בפיצ'ר ספירה לאחור.

השלבים להוספת שורת ספירה לאחור במודעת טקסט

ניתן להוסיף שורת ספירה לאחור למודעת פרסום בגוגל בכמה שלבים פשוטים. ניתן להוסיף את הספירה לאחור בעת יצירת מודעת טקסט חדשה או להוסיף שורת ספירה לאחור למודעת טקסט קיימת. יש תחילה להיכנס למסך המודעות והתוספים במערכת גוגל ולבחור יצירת מודעת טקסט חדשה לרשת החיפוש או לבחור את אחת ממודעות הפרסום שכבר נוצרו בקמפיין ואז לבחור באפשרות עריכת מודעת טקסט.

בכדי להוסיף את שורת הספירה לאחור יש להקליד גרשיים מעוקלים, לחיצה במקלדת על הסימן {, בכדי לפתוח את חלון התאמת מלל מודעות טקסט בגוגל. החלון שיפתח לכם יראה כך:

הוספת ספירה לאחור במודעת טקסט בגוגל

הוספת ספירה לאחור במודעת טקסט בגוגל

באפשרותכם לבחור ב-3 פיצ'רים לשינוי מותאם של מלל מודעת טקסט: הכנסת מילת מפתח, ספירה לאחור ופונקציית IF. יש לבחור באפשרות של ספירה לאחור. יפתח לכם חלון ההגדרה של פיצ'ר ספירה לאחור כפי שניתן לראות בתמונה הבאה:

בחלון פיצ'ר שורת הספירה לאחור יש למלא את הנתונים הבאים בכדי להגדיר את שורת הספירה לאחור במודעת הפרסום כהלכה:

מועד סיום הספירה לאחור – יש להגדיר את תאריך והשעה שאליו רוצים שהמודעה תספור לאחור. למשל במידה ומדובר על מבצע לזמן מוגבל אז תאריך סיום הספירה יהיה המועד שבו מסתיים המבצע.

תחילת הספירה לאחור – יש להגדיר מתי רוצים שהספירה לאחור תתחיל להופיע במודעה. ניתן להגדיר רק זמן מראש לפי ימים. למשל אם רוצים שהספירה תתחיל שבוע לפני מועד הסיום, אז יש למלא בשורה 7 ימים.

אזור זמן – מפרסמים בגוגל יכולים להתאים את אזור הזמן המוצג במודעה לפי אזור הזמן של מדינת המפרסם או לפי אזור הזמן של הצופה במודעה. מומלץ לבחור בהצגת אזור הזמן של הצופה במודעה בכדי למנוע בלבול בקרב הגולשים. כך שאם למשל ספק בישראל מסיים מבצע בשעה 20:00 שעון ישראל, בפני גולש מאירופה יוצג במודעה שהמבצע מסתיים בשעה 19:00 שעון מקומי שלו.

שפה – השפה שבה תופיע שורת הספירה לאחור. מומלץ להתאים את שפת שורת הספירה לשפת המלל במודעת הטקסט. למפרסמים בישראל יש לבחור בשפה עברית.

לדוגמה, ניתן לראות בתמונה לעיל שהמפרסם בחר להוסיף פיצ'ר ספירה לאחור המסתיים בתאריך 31/05/19 בשעה 20:00, כאשר שורת החיפוש תתחיל להופיע במודעה 10 ימים לפני תאריך הסיום (בתאריך 21/05/19). הזמן שיוצג בשורת החיפוש יוצג בשפה העברית והשעה תהיה תואמת לאזור הזמן של הצופה במודעה.

שורת הספירה לאחור תופיע כפי שניתן לראות בתמונה הבאה:

מודעת טקסט עם ספירה לאחור בגוגל

מודעת טקסט עם ספירה לאחור בגוגל

שורת הספירה לאחור תופיע כציון זמן (3 ימים… 1 ימים… 30 דקות… והלאה), לכן, יש להוסיף מלל לפני או אחרי שורת הספירה לאחור על מנת לשלב אותה כהלכה במלל המודעה. לדוגמה, להוסיף לפני שורת הספירה "המבצע מסתיים בעוד" או אחרי שורת הספירה "עד לסיום המבצע".

לאחר אישור יצירת המודעה תוכלו לראות את מודעת הטקסט במסך המודעות של גוגל אדס כך:

תצוגת מודעה בגוגל עם ספירה לאחור

תצוגת מודעה בגוגל עם ספירה לאחור

כל הכבוד! הוספתם שורת ספירה לאחור למודעת פרסום ברשת החיפוש של גוגל. עכשיו כל מה שנשאר לכם לעשות הוא לעקוב אחר הביצועים של המודעה עד לתאריך הסיום של הספירה לאחור.

שימו לב! שורת הספירה לאחור לא תוצג במודעת הפרסום לאחר תאריך הסיום שהוגדר. אתם תדרשו להיכנס למודעת הפרסום ולעדכן את מלל המודעה בהתאם או לעדכן מחדש את פיצ'ר הספירה לאחור.