איך לבנות מודעת טקסט מושכת לקמפיין פרסום בגוגל אדוורדס?

  • פרסום בגוגל אדוורדס

מודעת טקסט היא הדרך הפשוטה והיעילה ביותר לייצר כניסות לאתר או דף נחיתה דרך מנוע החיפוש של גוגל. בכדי להצליח בקמפיין פרסום בגוגל אדוורדס עליך ליצור מודעת טקסט מושכת בעלת יחס המרה גבוה.

מודעות טקסט הן מודעות המורכבות מטקסט פשוט שאותם ניתן להציב בארבעת התוצאות הראשונות ובשלושת התוצאות האחרונות בגוגל במילות חיפוש שונות הרלוונטיות לשירות או המוצר שהעסק שלך מספק. מודעות הטקסט הפשוטות הן המודעות הנפוצות ביותר ברשת גוגל והן ברוב המקרים הכי יעילות לקבלת  תנועה לאתר ממתעניינים פוטנציאליים. מודעת טקסט איכותית בקמפיין שמנוהל טוב היא הדרך הבטוחה ביותר שקיימת עבורך לייצר כניסה של לקוחות פוטנציאליים לאתר הבית של העסק או לדף נחיתה ייעודי.

כיצד לערוך מודעת טקסט ב-4 שלבים פשוטים?

מודעת טקסט לקמפיין פרסום בגוגל בנויה ממספר שלבים:

כותרת המודעה

כותרת המודעה תופיע בפונט גדול בצורה של שני משפטים המופרדים במקף (-). ניתן לרשום עד 30 תווים בכל משפט, סה"כ 60 תווים בכותרת. מטרת הכותרת היא לתפוס את תשומת הלב של הגולש ולהזמין אותו להתמקד במודעה. הכותרת צריכה לכלול את מילת המפתח הרלוונטית, שם החברה/מותג ומונחים נוספים שיכולים לתרום ליחס המרה טוב יותר כגון "מבצע", "הזמן עכשיו" וכו'.

כותרת מודעת גוגל אדוורס

כותרת מודעת גוגל אדוורס

כתובת קישור URL

מתחת לכותרת יופיע כתובת קישור ה-URL שאליו מפנה מודעת הטקסט. גוגל אדוורדס דורש לכלול את כתובת הקישור לאתר או לדף נחיתה בכדי שהגולשים יוכלו לראות לאן תשלח אותם המודעה בעת לחיצה עליה. במידה וקישור ה-URL שלכם ארוך מדי, גוגל אדוורדס מאפשר לכם לקצר אותו ל-15 תווים.

קישור כתובת אתר למודעת גוגל

קישור כתובת אתר למודעת גוגל

תיאור נוסף למודעה

מתחת לכתובת הקישור, בפונט קטן, גוגל אדוורדס מאפשר לכם לכתוב תיאור עד 80 תווים בכדי להוסיף עוד פרטים חשובים על המוצר או השירות של העסק.

הוספת טקסט תיאור למודעת גוגל אדוורדס

הוספת טקסט תיאור למודעת גוגל אדוורדס

הוספת הרחבה למודעת טקסט (אופציונאלי)

קיימת אופציה לשדרג מודעת טקסט פשוטה עם הרחבות התורמות לאיכות המודעה. הרחבות כגון כפתור התקשרות מיידית, ניווט דרך מפות גוגל וכו' משדרגות את המודעה ומשפרות את ההמרה לקליק. הרחבות הם לא חובה ובהחלט ניתן להעמיד מודעה איכותית גם בלי הרחבות.

טיפים לעריכת מודעת טקסט מוצלחת

1. התמקד במה שקהל הלקוחות שלך מחפש

מודעת הטקסט צריכה למשוך לקוחות על ידי מענה לצורך מסוים שיש להם. המלל של המודעה בכותרת ובחלק הפירוט חייב להתמקד בצרכים של הלקוחות. חשוב לכלול מילות מפתח רלוונטיות למונחי החיפוש והסבר כיצד הקלקה על המודעה תסייע לגולש. לדוגמה, מודעת פרסום בגוגל ממומן לתוסף תזונה תהיה חייבת לכלול את שם המותג, מילת החיפוש המרכזית לאותו תוסף תזונה והסבר קטן על היתרונות של תוסף התזונה.

2. נסה לבלוט מעל המתחרים

אל תשכח שהמודעה שלך תופיע ביחד עם עוד עסקים שמפרסמים במילות המפתח שלך שירותים ומוצרים דומים. אם אתה רוצה שכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים יקליקו על המודעה שלך ולא על המודעות המתחרות, אתה צריך לדאוג לבלוט – נסה להיות מקורי ומושך יותר.

3. השתמש במילים המעודדות הקלקה

השתמש במונחים אשר יעודדו את הגולשים להקליק על המודעה. אתה יכול להשתמש בביטויים של מכירה כמו "מבצע", "בזול", "מחירים אטרקטיביים" וכו'. אתה גם יכול לנסות ולעודד הקלקה עם מונחי זמן כמו "לזמן מוגבל", "קנו עוד היום", "הזמינו עכשיו" וכו'. שימוש בביטויים כאלו יכולים לשפר את יחס ההמרה לקליק של המודעה.

4. שים דגש על התאמה למובייל

בהחלט חשוב לנסות ולנצל את כל התווים שגוגל אדוורודס מעניק לעריכת המודעה, אך חשוב במקביל לבדוק את ההתאמה של המודעה גם בניידים. בהרבה מקרים כתיבת כותרת או מלל ארוך מדי לא נראה טובה בניידים בגלל קפיצת הטקסט, מה שגורם למודעה להיראות גרוע בנייד. בהתחשב בכך שחלק גדול מהגולשים מחפשים בגוגל דרך הנייד, יש לכך חשיבות גדולה ליכולת ההמרה של המודעה.

5. הוסף הרחבות למודעה

הרחבות למודעות טקסט הן לא חובה אבל בהחלט מומלץ לנסות להוסיף הרחבות בכדי לסייע למודעה לקבל יותר קליקים. אתם יכולים לנסות הרחבות שונות ולבחון האם הם משפרים את יחס ההמרה לקליקים של המודעה.

By |2017-12-10T14:36:27+00:00אפריל 13th, 2017|פרסום בגוגל|