ממשק גוגל אדוורדס החדש – מה השתנה?

  • גוגל אדוורדס החדש

גוגל הכריזה שבחודשים הקרובים היא מטמיע ממשק חדש במערכת גוגל אדוורדס. הממשק החדש צפוי להפוך את ההקמה והניהול של קמפיין פרסום בגוגל לפשוט, נוח ומהיר יותר. לאחרונה קיבלנו הצצה ראשונית של ממשק גוגל אדוורדס החדש וסקירה של כל השינויים הצפויים להתרחש בניהול הפרסום בגוגל במעבר לממשק החדש.

עברו מספר שנים מאז הפעם האחרונה שמערכת גוגל אדוורדס עברה מתיחת פנים משמעותית לשיפור ממשק המשתמש של המפרסמים בגוגל, ונראה שזה הולך להשתנות בחודשים הקרובים. חברת גוגל הכריזה לאחרונה שאנו צפויים לקבל ממשק ניהול חדש בגוגל אדוורדס, שיוביל למספר שינויים במערכת הפרסום אדוורדס. השינוי במערכת נובע מתוך המטרה לעזור לעסקים המפרסמים בגוגל לקבל יותר מהמערכת, כאשר מדובר על שינוי בעיצוב המערכת בלבד, ואינו שינוי באופן הפעולה של הפרסום דרך גוגל.

כיצד עוברים לממשק גוגל אדוורדס החדש?

ממשק גוגל אדוורדס החדש יהפוך זמין לכל המפרסמים בגוגל בהדרגה בחודשים הקרובים. ברגע שמערכת גוגל אדוורדס שלכם רשאית לעבור לממשק החדש תקבלו על כך הודעה לאי מייל ותוכלו לראות את האפשרות לעבור לחוויית הממשק בכפתור ההגדרות של אדוורדס.

ממשק גוגל אדוורדס החדש

ממשק גוגל אדוורדס החדש

אם לא קיבלתם עדיין הודעה על מעבר לממשק החדש באי מייל או שעדיין לא קיימת לכם האפשרות לעבור לממשק החדש במערכת אדוורדס, אל דאגה, תהיו רשאים לעבור לממשק החדש בחודשים הקרובים. בינתיים אתם מוזמנים לעשות היכרות עם מערכת גוגל אדוורדס הנוכחית.

איזה ערך מוסף מקבלים המפרסמים במעבר לממשק גוגל אדוורדס החדש?

ממשק אדוורדס החדש נוצר במטרה להקל על עסקים המפרסמים בגוגל בהקמה וניהול הקמפיינים שלהם. גוגל מבטיחה שממשק המשתמש החדש יעניק ערך מוסף למפרסמים בשלושה מישורים:

התאמה גבוהה יותר של הפרסום בגוגל ליעדי העסק

הקמה וניהול קמפיינים בממשק החדש יותאמו יותר ליעדים ולרצונות של העסק מהפרסום בגוגל. הממשק החדש יציע למפרסם יותר רעיונות והצעות כיצד לבצע הגדרות לקמפיין פרסום בהתאם למטרות של העסק, בין אם המטרה להשיג מקסימום חשיפה למותג העסק או בין אם המטרה להגביר את תנועת הגולשים לדף נחיתה מסוים.

חסכון בזמן השהיה במערכת אדוורדס

ממשק גוגל אדוורדס החדש נבנה במטרה לחסוך למפרסם זמן בניהול הקמפיינים הודות לשיפור הנגישות של המערכת לתכונות נפוצות שמשתמשים בהם המפרסמים כגון ניהול רשימת מילות מפתח, הרחבות מודעות טקסט וכו'. בממשק החדש תוכלו לנהל בהצלחה את אותו קמפיין פרסום שאתם מנהלים היום בהרבה פחות זמן.

שיפור ממשק הדיווח של אדוורדס

אחת התלונות הגדולות ביותר של עסקים המפרסמים בגוגל הייתה כלפי כלי הדיווח השונים במערכת גוגל אדוורדס. גוגל הקשיבה לתלונות אלו ושיפרה משמעותית את הגישה והניהול של דוחות הביצועים במערכת. בממשק החדש תוכלו להוציא בקלות יותר דוחות ביצועים ולנתח בקלות רבה יותר נתונים אונליין.

השינויים המרכזיים בממשק גוגל אדוורדס החדש

אתם צפויים להבחין במספר שינויים מרכזיים במעבר מממשק גוגל אדוורדס הישן לחדש, אשר מטרתם לשפר את חוויית המשתמש שלכם במערכת.

ניווט מהיר יותר במסך ניהול הקמפיינים של אדוורדס

השינוי הראשון המרכזי שתוכלו להבחין במערכת גוגל אדוורדס הוא התוספת של חלונית ניווט בחלון הקמפיינים שמופיעה בצד ימין ומאפשרת מעבר מהיר ונוח לכרטיסיות השונות של ניהול הקמפיינים. חלונית הניווט מחליפה את סרגל הכלים הישן.

מסך ניהול הקמפיינים של גוגל אדוורדס

מסך ניהול הקמפיינים של גוגל אדוורדס

דרך חלונית ניווט זו תוכלו לעבור במהירות ובנוחות בין כרטיסיות קמפיינים, מודעות, תוספות הרחבה, רשימת מילות מפתח ועוד. נוסף על כך, ניתן לראות בשינוי מתאר המערכת כתוצאה ממעבר סרגל הכלים הצידה ומתן הדגש על נתוני הקמפיין.

ניהול תוספות והרחבות מודעות נוח יותר

שיפור משמעותי שמתקבל במעבר לממשק גוגל אדוורדס החדש הוא בניהול התוספות והרחבות מודעות הקמפיין. לא צריך יותר להיכנס לכל סוג הרחבה בנפרד, אלא, בממשק החדש ניתן לנהל את כל ההרחבות בעמוד אחד המרכז את כולם.

מסך תוספי מודעות החדש באדוורדס

מסך תוספי מודעות החדש באדוורדס

אתם יכולים לראות את ההרחבות שלכם בקמפיין, לבצע שינויים ולפתוח הרחבה חדשה על ידי לחיצה על פתור הפלוס הכחול.

תפריט הגדרות חשבון חדש

בממשק החדש של אדוורדס גם בוצע שינוי בתפריט ההגדרות של החשבון, כך שתוכלו לעבור במהירות למסכים הנוספים של המערכת כגון מתכנן מילות המפתח, רשימת מילות מפתח שליליות, מסך החיובים ועוד.

הגדרות חשבון בגוגל אדוורדס החדש

הגדרות חשבון בגוגל אדוורדס החדש

עמוד סקירה כללית

גוגל הוסיפה בממשק החדש עמוד נוסף המכונה "סקירה כללית". עמוד זה מחליף בעצם את עמוד הבית, אשר בו היו מפורטים סקירות שונות של נתוני החשבון. מעכשיו תוכלו בקלות רבה יותר לראות סקירות כלליות על הביצועים של החשבון והקמפיינים השונים, במקביל לקבלת יותר אפשרויות ניתוח נתונים. ניתן לראות את העמוד החדש בתמונה באה:

לשונית סקירה כללית בגוגל אדוורדס החדש

לשונית סקירה כללית בגוגל אדוורדס החדש

הקמת קמפיין פרסום בממשק גוגל אדוורדס החדש לפי יעדי פרסום

בממשק החדש של גוגל אדוורדס תתבקשו תחילה לבחור את היעדים של הפרסום בגוגל שלכם לפני שממשיכים בהקמה של הקמפיין. בעת לחיצה על פתיחת קמפיין חדש יפתח לכם עמוד לבחירה של סוג הקמפיין.

בחירת סוג קמפיין בגוגל אדוורדס

בחירת סוג קמפיין בגוגל אדוורדס

לאחר בחירה בסוג הקמפיין הרצוי תתבקשו לבחור את יעדי הפרסום שלכם בגוגל כגון הגדלת המבקרים באתר, קנייה בחנות אינטרנטית, התקשרות אל העסק, הורדת אפליקציה ועוד.

בחירת יעדי פרסום באדוורדס

בחירת יעדי פרסום באדוורדס

בחירה ביעדים של הפרסום בגוגל יבואו לידי ביטוי במהלך חלונות הגדרת הקמפיין, כאשר תקבלו הצעות מועילות ממערכת גוגל אדוורדס לגבי הגדרות הקמפיין בהתאם ליעדי הפרסום שסימנתם.

By |2017-12-10T14:58:45+00:00יולי 6th, 2017|פרסום בגוגל|