מודעות גוגל אדס מקבלות מראה חדש

  • מודעות גוגל

חברת גוגל הכריזה שתשלים עד סוף השנה את אחד מהשינויים הגדולים ביותר שהתרחשו אי פעם במערכת גוגל אדס – הוספת כותרת שלישית וקטע תיאור שני במודעות פרסום בגוגל. מהיום מודעות גוגל אדס גדולות יותר, מושכות יותר ומייצרות יותר פניות מגוגל. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על השינוי החדש במודעות הפרסום בגוגל אדס.

חברת גוגל ממשיכה לשפר את השירות שהיא מעניקה למפרסמים בגוגל אדס בשאיפה לסייע להם לייצר יותר פניות מגוגל. לאחרונה, כחלק מתהליכי ההתייעלות במערכת גוגל אדס ולאחר בדיקות ממושכות שביצעה החברה, הכריזה גוגל שהיא מרחיבה את מודעות הטקסט במנוע החיפוש של גוגל.

עד לסוף שנת 2018 כל המפרסמים בגוגל אדס יוכלו להוסיף יותר מלל למודעות הפרסום בגוגל, ובכך, להגדיל את הסיכויים שלהם לקבל יותר פניות מגוגל. מדובר על אחד השינויים הגדולים ביותר שנוצרו אי פעם בתחום הפרסום בגוגל, שינוי שהולך להעניק לעסק שלך יותר, ורצוי להתכונן לכך בהתאם.

איך יראו מודעות הפרסום החדשות במנוע החיפוש של גוגל?

כיום מפרסמים יכולים לבנות מודעות פרסום במנוע החיפוש של גוגל הכוללות 2 כותרות גדולות, כתובת קישור ותיאור מלל נוסף מתחת לכותרות באורך של עד 80 תווים (אותיות, נקודות וכו'). להלן דוגמה למודעות פרסום כפי שהיא מופיעות כיום במנוע החיפוש של גוגל לפני השינוי:

מודעה בגוגל בפורמט קודם

מודעה בגוגל בפורמט קודם

לאחר המעבר למראה מודעות הפרסום החדש בגוגל, מודעות הטקסט במנוע החיפוש של גוגל יכללו את הפרטים הבאים:

  • 3 כותרות גדולות – 2 הכותרות הראשונות הן חובה, כאשר השימוש בכותרת השלישית היא בחירה. ניתן לכלול בכל כותרת עד 30 תווים. הכותרות יופיעו זו לצד זו בקו אנכי המפריד בניהם.
  • 2 קטעי תיאור נוסף – יש ליצור במודעה שני קטעי תיאור נוסף. כל קטע תיאור יכול לכלול עד 90 תווים. קטעי התיאור הנוסף יופיעו אחת מתחת לשני או כקטע תיאור אחד מתמשך.
  • דומיין של כתובת האתר לתצוגה – הקישור ה-URL לתצוגה במודעה שונה מקישור ה-URL של דף הנחיתה הייעודי. הקישור לתצוגה יכלול את דומיין כתובת האתר עם הרכב מילים לבחירת המפרסם.

כך תראה מודעת הפרסום במערכת גוגל אדס:

מודעה בגוגל בפורמט חדש

מודעה בגוגל בפורמט חדש

המערכת תבחר איזו וואריאציה של המודעה (אילו כותרות ואילו קטעי תיאור נוספים) יופיעו באתר. במסכים גדולים בנייד ובנייח יכולות להופיע כל הכותרות ביחד עם שני קטעי התיאור הנוסף.

תצוגת מודעות בקמפיין גוגל

תצוגת מודעות בקמפיין גוגל

מהן היתרונות של המעבר לפורמט מודעות גוגל החדש?

חברת גוגל החליטה על השינוי בפורמט מודעות הפרסום בגוגל מתוך ההבנה ששימוש ב-3 כותרות ו-2 קטעי תיאור משיגים את התוצאות הטובות ביותר עבור המפרסמים. השינוי לפורמט המודעות החדש מעניק למפרסמים מספר יתרונות:

1. מודעות הפרסום החדשות גדולות יותר

בפורמט מודעות גוגל החדש מפרסמים יכולים לנצל עד 270 תווים (30 תווים X 3 כותרות + 90 תווים X 2 קטעי תיאור) של מלל במודעה. זהו גידול מלל של כמעט פי 2 בהשוואה לכמות התווים שגוגל אדס אפשרה במודעות הפרסום של גוגל עד כה, רק 140 תווים (30 תווים ל-2 כותרות ו-80 תווים לקטע תיאור אחד).

המודעות פרסום בגוגל יהיו בעתיד גדולות יותר ויתפסו יותר שטח בנייח ובנייד, מה שצפוי להבליט אותן עוד יותר על פני תוצאות החיפוש האורגניות.

2. מודעות הפרסום החדשות משיגות ציון איכות טוב יותר בגוגל

הכותרת השלישית וקטע הטקסט הנוסף מאפשרים למפרסמים להוסיף מילות מפתח נוספות למודעות הפרסום בגוגל. הוספת מילות מפתח תורמת להגדלת הרלוונטיות של המודעות למקבצי מילות המפתח של קבוצות המודעות, ועקב כך, ניתן לשפר את ציון איכות המודעות שמקבל הקמפיין מגוגל.

ציון איכות מודעות גבוה יותר מגוגל משפר את מיקום המודעה בדף תוצאות החיפוש ומצמצם את ההוצאה על עלות לקליק. כך שעם המעבר למודעות גוגל החדשות תוכלו לשפר משמעותית את ביצועי הקמפיין.

מפרסמים בגוגל עם ציון איכות מודעות נמוך? אתם מבזבזים כספים רבים מתקציב הפרסום של העסק. לחצו כאן בכדי לגלות איך ניתן לצמצם עלויות בגוגל.

3. ניתן ליצור יותר קומבינציות של גרסאות מודעות פרסום

אחת הסיבות המרכזיות לכך שגוגל עוברת לשימוש ב-3 כותרות ו-2 קטעי תיאור היא, על מנת להגדיל למפרסמים בגוגל את אפשרות להשתמש בווריאציות שונות של מודעות טקסט בכדי לבחון ביצועים של מסרים שיווקיים שונים.

הכותרת השלישית וקטע התיאור הנוסף יוצגו במקרים בהם האלגוריתם של גוגל מעריך שיש סיכוי גדול יותר לעודד הקלקלה של גולש, מה שיוביל לשיעור קליקים גבוה יותר.

4. מודעות הפרסום החדשות משיגות יותר קליקים

בשורה התחתונה, השינוי במראה מודעות הטקסט במנוע החיפוש של גוגל שואף לייצר לעסקים המפרסמים בגוגל יותר קליקים. בניסויים פנימיים של פורמט המודעות החדש של גוגל דיווחה החברה על גידול של עד 20% בשיעור הקליקים בהשוואה למודעות הטקסט הנוכחיות.

ההנחה היא, שמעבר לפורמט החדש ישיג לעסק שלך יותר קליקים ויותר פניות.

מודעות גוגל בפורמט החדש משיגות יותר קליקים

מודעות גוגל בפורמט החדש משיגות יותר קליקים

איך ניתן לנצל את מראה המודעות החדש לשיפור תוצאות הפרסום בגוגל?

עכשיו שאתם מודעים לשינוי הצפוי בהרכב מודעות הפרסום במנוע החיפוש של גוגל והבנתם את היתרונות שמעניק השינוי החדש, הגיע הזמן לנצל את ההזדמנות בכדי לבצע מספר שדרוגים בקמפיין:

עדכון של כל מודעות הפרסום הקיימות בקמפיין לפורמט החדש

האופציה להשתמש בכותרת שלישית וקטע תיאור נוסף צפויה להיפתח עבור כל משתמשי גוגל אדס עד לסוף השנה. ברגע שתיפתח לכם האפשרות להשתמש פורמט החדש, חשוב שתעדכנו את כל מודעות הפרסום הקיימות בחשבון האדוורדס על מנת להתחיל וליהנות מהיתרונות של המודעות החדשות.

עדכון מודעות גוגל אדס לפרומט החדש

עדכון מודעות גוגל אדס לפרומט החדש

חלק מהמתחרים שלכם לא יודעים על השינוי בפורמט המודעות או שפשוט יתעצלו לעדכן את מודעות קמפיין שלהם. זה יהיה הזמן שלכם לשפר את התחרות מול מתחרים בגוגל, אז עדכנו את המודעות בהקדם האפשרי.

שיפור ציון איכות המודעות בקמפיין

נצלו את תוספת המלל בכותרת השלישית ובקטע התיאור הנוסף בכדי לשפר את הרלוונטיות של מודעות הפרסום בכל קבוצת מודעות. במידה וישנן מילות מפתח חשובות שלא ציינתם במודעה עקב מגבלת תווים, זה הזמן להוסיף אותן למודעות.

הוספת מילות מפתח למודעות בפורמט החדש תשפר את ציון איכות המודעות שמקבל הקמפיין, ובכך תעלו את מיקום מודעות הפרסום של הקמפיין ותשלמו פחות עבור כל קליק.

שקלו מחדש את המסר השיווקי של קמפיין הפרסום בגוגל

המעבר לפורמט מודעות גוגל החדש יכול להיות רגע מצוין לשקול מחדש את המסרים השיווקיים שפרסמתם בגוגל עד היום. בכל מקרה תדרשו לשכתב מחדש את מודעות הפרסום של הקמפיין, אז למה לא לנצל את ההזדמנות ולשפר את המסר השיווקי של העסק? הנה כמה נקודות שאולי מומלץ לשקול מחדש בשכתוב מודעות הפרסום: יתרון תחרותי של המוצר/שירות, מחירים, אודות העסק, הצעות מכירה לגולשי גוגל ומבצעים.

זאת גם הזדמנות מצוינת להשתמש בכותרת השלישית ובקטע התיאור הנוסף בכדי לבחון את האפקטיביות של מסרים שיווקיים חדשים, כמו למשל מחיר מוצר נמוך יותר, מבלי לפגוע בביצועים של המודעה.

שדרוג מודעות פרסום שלא משיגות תוצאות טובות בגוגל

האם ישנן מודעות פרסום בקמפיין שלא משיגות את התוצאות שהייתם רוצים? מעבר לפורמט החדש של מודעות גוגל יכול בהחלט להפוך מודעות עם ביצועים גרועים למודעות פרסום משתלמות. זה הזמן לבחון מחדש את הביצועים של כל מודעות הפרסום בגוגל ולנצל את המלל הנוסף בכדי לשפר את שיעור הקליקים של אותן מודעות.

זכרו שמחקרים של גוגל הציגו גידול בשיעור קליקים של עד 20% במודעות גוגל החדשות – זה משמעותי!

By |2018-08-28T09:32:03+00:00אוגוסט 28th, 2018|פרסום בגוגל|