בעלי עסקים מצליחים מתמקדים בפעילות הליבה של העסק ודואגים להשאיר את ענייני הפרסום באינטרנט לחברות המתמחות בקידום עסקים בגוגל. חברת קידום אתרים בגוגל תדאג שמערך הפרסום של העסק שלך ישיג את התוצאות הטובות ביותר. אך לפני שבוחרים חברת פרסום בגוגל חשוב לקחת בחשבון מספר משתני החלטה מרכזיים.

בעלי עסקים צריכים להשלים משימות רבות במהלך היום הקשורות לפעילות הליבה של העסק. אין להם זמן להתעסק בנושאים שהם לא מבינים בהם כמו פרסום בגוגל, הנהלת חשבונות וכו'. בשביל זה יש אנשי מקצוע המתמחים במתן השירותים הללו ויכולים לסייע לבעל העסק להמשיך ולהתמקד במה שהוא מבין הכי טוב.

מומלץ להיעזר בחברת קידום אתרים בגוגל לקידום העסק באינטרנט

העסקים המצליחים ביותר בשוק כיום נעזרים בחברת קידום בגוגל לפרסום המוצרים והשירותים של העסק. לפרסום דרך חברת קידום בגוגל יש שני יתרונות מרכזיים:

  1. ניצול תקציב פרסום נבון – המומחים של חברות הקידום יודעים כיצד לנצל את תקציב הפרסום של העסק בגוגל אדס בכדי להשיג את הביצועים הטובים ביותר עבור קידום העסק באינטרנט.
  2. חוסך זמן יקר – הקמה וניהול מערך פרסום בגוגל דורש זמן רב, זמן שלרוב בעלי העסקים אין. הענקת האחריות לחברת קידום בגוגל חוסכת לכם זמן התעסקות במערכת גוגל אדס, זמן שאתם יכולים לנצל אותו בצורה אפקטיבית יותר לטובת העסק.

הרבה בעלי עסקים מנסים לפרסם לבד בגוגל, בלי שום ידע וניסיון מקצועי, ורק זורקים כסף לפח. אל תעשו את אותה טעות שעושים מפרסמים מתחילים רבים. העניקו את משימת קידום העסק באינטרנט לחברת פרסום בגוגל בכדי לקבל את המקסימום מתקציב הפרסום של העסק.

איך בוחרים את חברת הפרסום המתאימה ביותר?

במידה והחלטתם להעביר את כובד משימת הקידום של העסק לחברת פרסום מקצועית בגוגל, עשיתם את הצעד הראשון לטובת צמיחת העסק דרך שיפור החשיפה באינטרנט. אך החלק הקריטי ביותר נמצא מולכם – בחירה בחברת קידום אתרים בגוגל שמתאימה לצרכים והרצונות של העסק.

בחירה נכונה של חברת פרסום בגוגל צריכה להתבסס על מספר משתני החלטה הנגזרים ממאפייני העסק והציפיות שלו מפרסום בגוגל. אז לפני שבוחרים חברת קידום אתרים בגוגל, מומלץ לתת דגש על משתני ההחלטה המרכזיים הבאים:

מהן מטרות הפרסום של העסק בגוגל?

לפני שבוחרים חברת פרסום בגוגל חשוב לקחת את הזמן בכדי להגדיר מהן המטרות שרוצים להשיג מהפרסום בגוגל אדס? לאחר שקובעים את המטרות לקידום העסק באינטרנט, הרבה יותר קל לקבוע איזו חברת קידום בגוגל באמת יכולה לעזור לכם להשיג את המטרות בקידום העסק בגוגל (ולהצליח לעמוד ביעדים שיגזרו מאותן מטרות).

הגברת חשיפה של אתר במנוע החיפוש של גוגל, יצירת לידים חדשים מהאינטרנט, הגברת תנועה לאתר העסק, הגברת תחרות מול מתחרים בגוגל, חיזוק מותג העסק באינטרנט, עידוד קנייה בקרב מבקרים באתר ולקוחות עבר, הגדלת מכירות ממוצרים הנמכרים באתר, יצירת רשימות תפוצה והגדלת מחזור ההכנסות הן רק חלק מהמטרות האפשרויות שאתם יכולים הגדיר לחברת הקידום בגוגל.

חברת הקידום שתבחרו צריכה להבין את מטרות הפרסום בגוגל של העסק, לגזור מהן את יעדי הפרסום הרלוונטיים ולקבוע ביחד אתכם אסטרטגיית שיווק שתוביל בצורה הטובה ביותר להשלמת המטרות.

חשוב להגדיר את מטרות הפרסום בגוגל בכדי לבחור נכונה בחברת הקידום בעלת הסיכויים הטובים ביותר לעזור לעסק לעמוד במטרות הללו.

תקציב פרסום בגוגל

כבעלי עסקים אתם כבר בטח יודעים "שבכדי לעשות כסף צריך להשקיע כסף", וזאת האמת גם כשמדובר על פרסום בגוגל. על המפרסם להגדיר תקציב פרסום עבור התשלום בגוגל בגין קליקים על מודעות הפרסום (ובקמפיינים מסוימים גם חשיפות). התקציב היומי, שממנו נגזר גם התקציב החודשי בגוגל, הוא חלק ענק מהחלטות הניהול בחשבון גוגל אדס.

אז לפני שפונים לחברות פרסום בגוגל חשוב לעשות חושבים לגבי תקציב הפרסום שרוצים להגדיר לקידום בגוגל. קחו בחשבון שלא כל חברת קידום בגוגל עובדת עם תקציבי פרסום נמוכים, וגם לחילופין, יש הרבה חברת קידום בגוגל שלא יודעות לנהל תקציבי פרסום גדולים. קביעת טווח תקציב פרסום בגוגל מראש יעזור לכם לאתר את חברת הקידום המתאימה ביותר.

מגבלת תקציב פרסום בגוגל

מגבלת תקציב פרסום בגוגל

חשוב לקבוע מראש מהו הסכום המקסימלי שאתם מוכנים וצריכים להשקיע בקידום בגוגל בהתאם ליכולות הכספיות של העסק ובהתאם למטרות והיעדים מהפרסום בגוגל.

הצורך לשלב את הפרסום בגוגל עם פרסום בפייסבוק

גוגל אדס ומנהל המודעות של פייסבוק הם שני כלי הפרסום המובילים כיום בקרב עסקים בישראל. הם אחראים על מרבית הוצאות הפרסום של עסקים באינטרנט. הרי כל עסק שרוצה להשיג חשיפה באינטרנט חייב להופיע לפחות באחד מהמקומות הבאים: מנוע החיפוש של גוגל, אתרים שותפים לגוגל, יוטיוב או הניוזפיד בפייסבוק. עסקים יכולים לפרסם במקומות הללו רק עם גוגל אדס ומנהל המודעות של פייסבוק.

גם גוגל וגם פייסבוק מעניקות לעסקים ביצועים טובים מפרסום באינטרנט, ובדרך כלל, עסקים משלבים את הפרסום בגוגל עם פרסום בפייסבוק. לדוגמה, לפרסם את אתר העסק במנוע החיפוש של גוגל בכדי לייצר תנועה חדשה לאתר, ואז לחזק את החלטת הקנייה בקרב המבקרים באתר בעזרת רימרקטינג דרך פייסבוק.

במידה והעסק שלכם זקוק למערך שיווק המשלב פרסום בגוגל ופרסום בפייסבוק, חשוב לבחור בחרת פרסום בגוגל המתמחה גם בפרסום בפייסבוק על מנת לקבל מעטפת שלמה עבור מערך הפרסום של העסק באינטרנט.

שילוב פרסום בגוגל ובפייסבוק

שילוב פרסום בגוגל ובפייסבוק

מומלץ תמיד לבחור בחרת קידום אתרים בגוגל המתמחה גם בפרסום בפייסבוק.

דרישה לידע מקצועי בתחום פעילות העסק

היתרון הגדול ביותר של פרסום בגוגל אדס הוא היכולת למקד את הקידום באינטרנט בדיוק לקהלי הלקוחות של העסק ברגע שהם מחפשים מענה במנוע החיפוש של גוגל, צופים בסרטונים ביוטיוב וגולשים באינטרנט. היכולת למקד את הפרסום בגוגל ללקוחות פוטנציאליים מצריך בהרבה מקרים הבנה עמוקה של פעילות העסק, המוצרים והשירותים שהעסק משווק וצרכי הלקוחות.

חברת הפרסום בגוגל של העסק צריכה להכיר טוב את העסק (ואת תחום הפעילות שבו הוא פועל) על מנת להשיג ללקוח שלה את הביצועים הטובים ביותר. במיוחד אם ישנה דרישה לידע מקצועי בתחום הפעילות כמו בתחומי הרפואה, פיננסים, משפטים, ביטוח וכו'.

בדקו עם לחברת הפרסום בגוגל יש ידע וניסיון בתחום הפעילות של העסק? האם הם קידמו בעבר לקוחות דומים מהתחום? האם לחברה יש מומחה פרסום בגוגל עם רקע מקצועי רלוונטי? או האם החברה מוכנה לכל הפחות להשקיע את המאמצים הנדרשים בכדי להכיר את התחום לעומק לטובת קידום מוצלח בגוגל?

פרסום בגוגל עם ניסיון בתחום הרלוונטי

פרסום בגוגל עם ניסיון בתחום הרלוונטי

מומלץ להעסיק חברת פרסום בגוגל בעלת ניסיון בפרסום עסקים עם פעילות דומה לעסק שלך.

עלויות דמי ניהול הפרסום בגוגל

העסקת חברת פרסום בגוגל לניהול מערך הפרסום של עסק במיקור חוץ עולה כסף. התשלום לחברה הוא על דמי ניהול, כאשר סך העלות ודרך חישוב דמי הניהול משתנה מחברה לחברה. ישנן חברות קידום בגוגל שלוקחות לפי דמי ניהול קבועים, ישנן חברות קידום בגוגל שלוקחות לפי אחוז מתקציב הפרסום וכו'.

אין ספק שעלות דמי הניהול של הפרסום בגוגל הוא אחד ממשתני ההחלטה המרכזיים בבחירה של חברת קידום אתרים בגוגל. תדרשו להחליט מהם הסכומים שאתם מוכנים לשלם עבור ניהול מקצועי ושוטף של קידום העסק בגוגל, ואיזו צורת חישוב (עלות קבוע, אחוזים וכו') מתאימה עבורכם.

זכרו שעלויות דמי הניהול צריכות לשקף את מקצועיות החברה, זמן העבודה של מומחי הפרסום, איכות הטיפול במערך הפרסום של העסק בגוגל והשירותים הנלווים לפרסום (בניית דף נחיתה, בנייה וקידום אפליקציה וכו'). כך שלא בהכרח כדאי לבחור בחברת הקידום עם המחיר הזול ביותר (ולרוב גם לא כדאי בטווח הארוך).

מומלץ לפנות למספר חברות קידום אתרים בגוגל ולקבל הצעות מחיר שונות המפרטות את השירותים שמקבלים בגין דמי הניהול. אבל תמיד לזכור שהמחיר אינו משתנה ההחלטה היחיד.