פרסום ממומן בגוגל מתאים לכל עסק שרוצה להגיע ללקוחות חדשים דרך האינטרנט. אך הדרכים שבהן העסק ינצל את הפרסום הממומן בגוגל משתנות בהתאם לאופי פעילות העסק ומטרות הפרסום. חברות פרסום בגוגל מציעות מגוון רחב של חבילות פרסום בגוגל לעסקים, אז מהי חבילת הפרסום שהעסק שלך צריך?

במידה ואתם שוקלים לפרסם את העסק במטרה להגיע ללקוחות חדשים אז כדאי שתכירו את האפשרות לפרסם בגוגל. מנוע החיפוש של גוגל והאתרים השותפים של גוגל מעניקים לעסקים הזדמנות לחשוף את השירותים והמוצרים שלהם למיליארדי גולשים בישראל ובעולם. כאשר בעזרת פתיחת חשבון גוגל אדס, עסקים יכולים לבחור כיצד לנצל את הפלטפורמות השונות של גוגל בכדי להגיע ללקוחות פוטנציאליים.

פרסום ממומן בגוגל פועל במספר מישורים: פרסום ברשת החיפוש (מנוע החיפוש של גוגל), רימרקטינג (שיווק מחדש), פרסום ברשת המדיה (מודעות תמונה באתרי אינטרנט), פרסום ביוטיוב (פרסומות בסרטוני יוטיוב) ופרסום בג'ימייל (מיילים פרסומאים).

חברות פרסום מציעות לעסקים מגוון רחב של חבילות פרסום בגוגל המתמקדות במישור פרסומי אחד של מערכת גוגל אדס או משלבות מספר מישורים במקביל. העסק צריך לבחור את חבילת הפרסום המתאימה ביותר עבורו בהתאם למטרות הפרסום בגוגל וצרכי השיווק שלו באינטרנט. אז מה החבילה המתאימה ביותר עבורך?

חבילת פרסום ממומן ברשת החיפוש

פרסום ממומן במנוע חיפוש של גוגל היא הדרך הפופולארית והנפוצה ביותר לפרסם באינטרנט. היא מאפשרת לעסקים להציב מודעות טקסט בדף תוצאות החיפוש של המונחים הרלוונטיים למוצרים והשירותים שלהם, בכדי להופיע בגוגל בפני הגולשים שמקלידים אותם, ברגע שהם מקלידים אותם.

כשגולש מקליד מונח חיפוש רלוונטי למוצרים והשירותים של העסק הוא יראה את מודעת הפרסום של העסק. קליק על מודעת הפרסום מעביר את הגולש לאתר האינטרנט של העסק בכדי לקבל פרטים נוספים על המוצר/השירות שבו הוא התעניין, ובמידה וירצה, גם הזדמנות ליצור קשר עם העסק או לבצע ישירות עסקה באתר.

חבילת פרסום ממומן ברשת החיפוש כוללת אפיון של מגמות החיפוש של קהל הלקוחות הפוטנציאלי במנוע החיפוש של גוגל, קביעת אסטרטגיית פרסום ברשת החיפוש והקמה של מערך קמפיינים ממומנים של פרסום ברשת החיפוש בלבד. ניתן גם לבנות דף נחיתה ייעודי לקמפיין פרסום בגוגל.

יתרונות של חבילת פרסום ברשת החיפוש

  • מודעות הפרסום מוצגות אך ורק בפני גולשים המביעים עניין אקטיבי במונחי חיפוש רלוונטיים למוצרים והשירותים של העסק. כך הפרסום מתמקד בגולשים עם כוונת הרכישה הגבוהה ביותר. לדוגמה, אם גולש מקליד בגוגל "קייטרינג לחתונה קטנה" אז סביר להסיק שהוא רוצה ליצור קשר עם ספקי קייטרינג לחתונה קטנה.
  • פרסום ברשת החיפוש מייצר למפרסמים שיעורי קליקים והמרות גבוהים יותר בממוצע בהשוואה לפרסום ברשת המדיה ובסרטוני יוטיוב. לכן, פרסום רק במנוע החיפוש של גוגל מנצל את תקציב הפרסום בצורה האפקטיבית ביותר (בהנחה שהפרסום השיג אופטימיזציה).
  • ניתן להשתמש בפיצ'ר גוגל שופינג ברשת החיפוש (רק למטרות לשיווק מוצרים במכירה ישירה אונליין).

למי מתאימה חבילת פרסום ברשת החיפוש?

חבילת פרסום ברשת החיפוש מתאימה לעסקים שרוצים להופיע במנוע החיפוש של גוגל בכדי להגיע ללקוחות הפוטנציאליים ברגע שהם מחפשים מענה לצורך שהעסק מספק. פרסום ברשת החיפוש מתאים במיוחד לבעלי מקצוע, חנויות מקוונות למכירת מוצרים אונליין, עסקים המספקים שירות נקודתי נפוץ ועסקים שרוצים לייצר לידים חמים לעסק.

חבילת פרסום ממומן ברשת החיפוש עם רימרקטינג על מבקרים באתר

רימרקטינג (שיווק מחדש) מאפשר למפרסמים למקד את הפרסום בגוגל בקרב הגולשים שביקרו בעבר באתר העסק. המפרסם מטמיע קוד רימרקטינג של קבצי Cookie בדפי האתר שעוקב אחר הגולשים לאחר הביקור באתר כאשר הם משתמשים במנוע החיפוש של גוגל וגולשים באתרים שותפי גוגל.

רימרקטינג בגוגל מסייע למפרסם להתמקד קהל גולשים שמביע עניין רב במוצרים והשירותים של העסק (מתוך ההנחה שאם הם ביקרו בעבר באתר העסק אז הם מביעים עניין רב במה שיש לעסק להציע) ולפרסם באופן ממוקד להם בכדי להפיק את המקסימום מהפרסום ברשת החיפוש והמדיה.

חבילת פרסום ממומן ברשת החיפוש עם רימרקטינג על מבקרים באתר כוללת אפיון וניהול מערך קמפיינים במנוע החיפוש של גוגל, ביחד עם הטמעת קוד רימרקטינג על מבקרים באתר ושימוש ברשימות הרימרקטינג לפרסום ברשת החיפוש והמדיה של גוגל.

קמפיין רימרקטינג בגוגל

קמפיין רימרקטינג בגוגל

יתרונות של חבילת פרסום ברשת החיפוש עם רימרקטינג על מבקרים באתר

  • אפשרויות רבות ליצור פרסום מתמשך לגולשים שביקרו באתר העסק ולא השלימו המרה.
  • ניתן להשתמש ברשימות רימרקטינג לפרסום ברשת החיפוש של גוגל ובכך להגביר את התחרותיות מול מפרסמים אחרים במנוע החיפוש של גוגל בקרב קהלי גולשים שביקרו בעבר באתר העסק.
  • הוספת פרסום ממוקד בעלות מינימלית עם שיעורי המרה גבוהים בממוצע בהשוואה לפרסום בקרב קהלי גולשים אחרים ברשת המדיה.

למי מתאימה חבילת פרסום ברשת החיפוש עם רימרקטינג על מבקרים באתר?

חבילת פרסום ברשת החיפוש עם רימרקטינג על מבקרים באתר מתאימה לעסקים שרוצים לפרסם ברשת המדיה, לצד פרסום ברשת החיפוש, אך לא רוצים להגדיל משמעותית את תקציב הפרסום בגוגל. הוספת רימרקטינג לפרסום ברשת החיפוש מומלץ במיוחד גם לעסקים שיש להם משפך שיווק ארוך המצריך פרסום מתמשך עד שגולש משלים עסקה מרגע החיפוש הראשוני בגוגל.

חבילת פרסום ממומן משולבת רשת החיפוש והמדיה

גוגל מעריכה כי רשת המדיה שלה מגיע כמעט לכל הגולשים ברחבי האינטרנט. רשת המדיה כוללת מיליוני אתרי אינטרנט המאפשרים הופעה של מודעות פרסום של גוגל אדס, פלטפורמת יוטיוב ודואר ג'ימייל. מפרסם בגוגל אדס יכול לבנות קהלי פרסום לרשת המדיה על בסיס מגוון רחב של משתנים בכדי לחשוף את העסק בפני גולשים שאינם מחפשים באופן אקטיבי את המוצרים והשירותים שלו במנוע החיפוש של גוגל.

ניתן לפרסם ברשת המדיה עם מגוון רחב של מודעות פרסום כגון מודעות טקסט, מודעות תמונה (באנרים), מודעות מונפשות, מודעות ווידאו אינטראקטיביות באתרים, מודעות פרסום בתוך סרטוני ביוטיוב ומיילים פרסומיים למשתמשי דואר ג'ימייל.

פרסום ברשת המדיה יכולה להיות תוספת נהדרת לקמפיין פרסום ברשת החיפוש. מפרסמים לא בהכרח יכולים לחכות שהגולשים יחפשו אותם במנוע החיפוש של גוגל, לפעמים הם נדרשים לחזק את מערך השיווק של העסק עם פרסום וויזואלי ברשת המדיה. חשיפת מותג העסק לקהלי גולשים רלוונטיים ברשת המדיה מגבירה את המודעות למותג העסק בקרב לקוחות פוטנציאליים חדשים ויוצרת צורך אצל גולשים באינטרנט למוצרים והשירותים של העסק.

חבילת פרסום ממומן משולבת ברשת החיפוש והמדיה כוללת אפיון וניהול מערך קמפיינים במנוע החיפוש של גוגל וברשת המדיה בהתאם למטרות השיווק של העסק. החבילה משלבת פרסום ברשת החיפוש עם תוספת של רימרקטינג, רימרקטינג על אתרי מתחרים, פרסום ביוטיוב, פרסום בג'ימייל ופרסום באתרי אינטרנט לקהלים מותאמים אישית בהתאם לצרכי השיווק של העסק.

קמפיין משולב רשת החיפוש ורשת המדיה

קמפיין משולב רשת החיפוש ורשת המדיה

יתרונות של חבילת פרסום ברשת החיפוש עם רימרקטינג על מבקרים באתר

  • הגעה ללקוחות פוטנציאליים נוספים שאינם מחפשים באופן אקטיבי את המוצרים והשירותים של העסק במנוע החיפוש של גוגל.
  • שימוש בסוגי מודעות פרסום נוספות בכדי למשוך לקוחות פוטנציאליים. בעוד שברשת החיפוש ניתן להשתמש רק במודעות טקסט וגוגל שופינג, ברשת המדיה ניתן להשתמש גם במודעות תמונה, ווידאו, פרסומות ווידאו ומיילים פרסומיים.
  • הזדמנות לחזק את מותג העסק בקרב גולשים עוד לפני שהם מחפשים במנוע החיפוש של גוגל. מותג עסקי חזק עם מודעות ברשת המדיה מבטיח שיפור לאורך זמן של ביצועי הקמפיינים הממומנים במנוע החיפוש של גוגל. הפעלת קמפיין מיתוג לעסק ברשת המדיה הוא אחד מהטרנדים הכי חמים לשנת 2019 בתחום הפרסום בגוגל.

למי מתאימה חבילת פרסום ברשת החיפוש עם רימרקטינג על מבקרים באתר?

חבילת פרסום משולבת רשת חיפוש ומדיה מומלצת למפרסמים שרוצים להגיע ללקוחות פוטנציאליים חדשים ברחבי האינטרנט מעבר לפרסום במנוע החיפוש של גוגל. פרסום ברשת המדיה מצוין גם לעסקים שיש להם מוצרים ושירותים שיכולים ליהנות מפרסום וויזואלי של תמונות וסרטונים. החבילה גם מתאימה לעסקים שמתקשים לפרסם ברשת החיפוש עקב מחירים גבוהים לקליק, הפרסום ברשת המדיה מאפשר להם להגיע ללקוחות פוטנציאליים בעלויות קליק נמוכות יותר.