עורכי דין מפרסמים בגוגל מכיוון שהם יודעים שכיום זאת הדרך הכי טובה להגיע ללקוחות חדשים. אך גיוס לקוחות למשרד עורכי דין דרך מנוע החיפוש של גוגל היא משימה מאתגרת במיוחד הדורשת הבנה רבה בסודות הפרסום בגוגל. במידה ואתם מתקשים לגייס לקוחות חדשים מגוגל למשרד עורכי דין, יש לנו מספר טיפים על פרסום בגוגל לעסקים בתחום עריכת דין שכדאי לכם להכיר.

עורכי דין נדרשים להשקיע מאמצים רבים בגיוס לקוחות חדשים בכדי להצליח ולשגשג. ישנם מגוון דרכים בהן עורך דין יכול לגייס לקוחות, החל מהמלצות פה לאוזן ועד לשיתופי פעולה עם עסקים אחרים. אך אין ספק שכיום הדרך הטובה ביותר לגייס לקוחות למשרד עורכי דין הוא על ידי פרסום ממומן בגוגל.

מאות אלפי גולשים בכל חודש פונים לחפש עורך דין וייעוץ משפטי במנוע החיפוש של גוגל. מה שהופך את מנוע החיפוש של גוגל למקום המושלם עבור משרד עורכי דין לאתר לקוחות פוטנציאליים הזקוקים לייעוץ המשפטי שהוא מציע בדיוק ברגע שהם פונים לגוגל בכדי למצוא עזרה מקצועית.

נפח חיפוש בגוגל לעורכי דין וייעוץ משפטי

נפח חיפוש בגוגל לעורכי דין וייעוץ משפטי

רוצים לגייס לקוחות חדשים דרך גוגל למשרד עורכי דין? בכדי להבטיח שתשיגו את המקסימום מהפרסום הממומן בגוגל, אנו רוצים לשתף אתכם במספר טיפים מועילים לפרסום עורך דין בגוגל:

1. צרו רשימת מילות מפתח חכמה המתמקדת ברצונות הגולשים לייעוץ משפטי

בחירת מילות המפתח הנכונות לקמפיין היא חיונית עבור ההצלחה בגיוס לקוחות למשרד עורכי דין דרך פרסום בגוגל. מילות המפתח הן המילים והביטויים שמגדירות למערכת גוגל אדס להפעיל את הצגת מודעות הפרסום בדף תוצאות החיפוש בגוגל, ולכן, חשוב לבחור בחוכמה את מילות המפתח של הקמפיין.

עורכי דין צריכים לבחור את המילים והביטויים המבטאים בצורה הטובה ביותר את רצונות הגולשים לייעוץ משפטי בתחום התמחות עריכת הדין של המפרסם. רשימת מילות המפתח צריכה לכלול שילוב מונחי חיפוש כלליים בתחום ההתמחות, שיש להם נפחי חיפוש גדולים, ביחד עם מונחי חיפוש מאוד ממוקדי מטרה.

לדוגמה, משרד עורך דין באשקלון המתמחה בתחום הפלילים יכלול ברשימת מילות המפתח את המונחים הבאים: "עורך דין פלילי", "מחיקת רישום פלילי", "משרד עורכי דין פלילי", "עורך דין פלילי הכי טוב בארץ", "עורך דין פלילי באשקלון" וכו'.

מונחי חיפוש בגוגל למשרד עורכי דין

מונחי חיפוש בגוגל למשרד עורכי דין

2. מנעו קליקים מיותרים על ידי יצירת רשימת מילות מפתח שליליות

אחרי שבוחרים את מונחי החיפוש שרוצים לפרסם בהם בגוגל, חשוב גם להגדיר את מונחי החיפוש הרלוונטיים לתחום התמחות עריכת הדין שלא רוצים להופיע בהם בגוגל. מערכת גוגל אדס מאפשרת למפרסמים להגדיר רשימת מילות מפתח שליליות בקמפיין – רשימה של מילים וביטויים שיבטלו את הצגת מודעות הפרסום בגוגל.

המפרסם צריך לכלול ברשימת מילות המפתח השליליות של הקמפיין מילים וביטויים מתחום התמחות עריכת הדין שאינם קשורים לסוגי התיקים שמשרד עורכי הדין מטפל בהם. בנוסף, רצוי לכלול מילים וביטויים כלליים שיכולים להוביל לקליקים מיותרים מגולשים שלא מחפשים ייעוץ משפטי כגון: "לימודים", "קורס", "הכשרה" וכו'.

מונחי חיפוש שליליים להחרגה בתחום עורכי דין

מונחי חיפוש שליליים להחרגה בתחום עורכי דין

3. התאימו את תקציב הפרסום בגוגל לעלויות המחיר הממוצעות לקליק

פרסום בגוגל לעסקים בתחום עריכת דין הוא מאוד תחרותי. התחרות הגדולה בקרב עורכי דין במנוע החיפוש של גוגל מובילה לעלויות מחיר לקליק גבוהות במיוחד. מה שדורש מהמפרסמים להגדיל משמעותית את הצעת המחיר לקליק אם הם רוצים להופיע במקום אטרקטיבי בדף תוצאות החיפוש.

אם ניקח לדוגמה את מונחי החיפוש שבחרנו בסעיף 1, ניתן לראות שהעלויות הממוצעות לקליק יכולות להגיע גם עד ל-94 שקלים לקליק אחד! מחיר לקליק גבוה באופן משמעותי בהשוואה לבעלי מקצוע אחרים כמו אינסטלטורים, קבלני חשמל וכו'.

התאמת התקציב לעלויות הפרסום

התאמת התקציב לעלויות הפרסום

מחירים גבוהים לקליק דורשים תקציב פרסום גדול בהתאם. לפני שמתחילים לפרסם בגוגל כדאי לאתר את מונחי החיפוש הרצויים ולבחון את העלויות הממוצעות לקליק. יש לקבוע את תקציב הפרסום היומי לגוגל על סמך עלויות הממוצעות לקליק וכמות הכניסות לאתר שרוצים לייצר בכל יום בגוגל.

4. הופיעו במקום הראשון במונחי החיפוש המובילים להמרה

קרוב ל-50% מהקליקים בדף תוצאות החיפוש בגוגל הולכים למודעת הפרסום הממוקמת במקום הראשון. לכן, מפרסמים צריכים תמיד לשאוף להופיע כמה שיותר גבוה בדף תוצאות החיפוש של מונחי החיפוש החשובים ביותר. מונחי החיפוש החשובים תמיד יהיו מונחי החיפוש המובילים לשיעורי ההמרה הטובים ביותר.

פעולת המרה במקרה של פרסום עורכי דין יכולה להיות השארת פרטים באתר, יצירת קשר טלפוני, הודעת SMS, הודעת וואסטאפ וכו'. במידה והגדרתם מעקב המרות באתר/בדף הנחיתה, תוכלו עם הזמן לאתר את מילות המפתח המובילות לשיעורי המרה טובים, ולחזק את התחרות על אותן מילות מפתח בכדי להופיע במקום הראשון.

מונחי חיפוש ממירים בתחום עורכי דין

מונחי חיפוש ממירים בתחום עורכי דין

5. התמקדו רק בגולשים מהאזור הגיאוגרפי הקרוב

עורך דין נחשב לבעל מקצוע מקומי כי אנשים מעדיפים ללכת לייעוץ משפטי אצל עורך דין מקומי. הרי מאוד חריג שמישהו מבאר שבע מגיע עד למשרד עורכי דין בחיפה בשביל ייעוץ משפטי. אז אין טעם לפרסם לגולשים שגרים מאוד רחוק מכתובת המשרד. כדאי לפרסם בגוגל רק לאוכלוסייה המקומית.

מעבר לפרסום במונחי חיפוש מקומיים, כמו למשל "עורך גירושין ברמת גן", מפרסמים יכולים למקד את הפרסום בגוגל גם לאזורים גיאוגרפיים מסוימים בהגדרות מיקומים גיאוגרפיים. כך ניתן לוודא שמודעות הפרסום של משרד עורכי הדין יופיעו רק בפני הגולשים המקומיים וניתן יהיה לפרסם במונחי חיפוש כלליים כמו "עורך דין גירושין" מבלי לחשוש מחשיפה לגולשים מאזורים רחוקים מהמשרד.

אופטימיזציה לפי מיקומים גיאורגרפיים

אופטימיזציה לפי מיקומים גיאורגרפיים

6. מקדו את חשיפת מודעות הפרסום לקהל הלקוחות הרלוונטי ביותר

ישנן דרכים נוספות במערכת גוגל אדס שניתן בעזרתן למקד פרסום של משרד עורכי דין לקהל הלקוחות הרלוונטי ביותר כגון: שינוי הגדרות הופעת מודעות לפי מגדר, שינוי הגדרות הופעת מודעות לפי גילאים, בניית קהלים מותאמים אישית לפי תחומי עניין, בניית קהלים מותאמים אישית לפני היסטוריית גלישה ועוד.

במידה ולקהל הלקוחות הפוטנציאלי של משרד עורכי הדין יש מאפיינים דמוגרפיים מובהקים, ניתן לצמצם את הגדרות הבסיס של הקמפיין ו/או להוסיף קהלים מותאמים אישית לפרסום ברשת החיפוש.

לדוגמה, עורך דין ליקויי בניה יכול להוסיף קהל מותאם אישית לפי תחומי עניין של שירותים לבית ולגינה, מתוך המחשבה שקיימת סבירות גבוהה שגולשים המתעניינים במוצרים לבית ולגינה הם גולשים שרכשו לאחרונה בית חדש וזקוקים לשירותים של ייעוץ משפטי על ליקויי בניה.

7. צרו דף נחיתה ייעודי לקמפיין הפרסום בגוגל

משרדי עורכי דין המציעים שירותי ייעוץ משפטי במגוון תחומי התמחות חייבים להימנע מלשלוח גולשים לעמוד הראשי באתר העסק. לשלוח גולש שפנה לגבי תחום משפטי אחד לדף נחיתה שמדבר על מספר תחומים משפטיים שבהם מתעסק המשרד הוא הגורם מספר אחד לשיעורי המרה נמוכים בקרב עורכי דין שמפרסמים בגוגל.

מומלץ ליצור דף נחיתה ייעודי עבור כל תחום התמחות שיוצמד לקמפיין הפרסום הרלוונטי בכדי לוודא שהגולשים שלחצו על מודעות הפרסום של הקמפיין ינחתו בדף נחיתה המציג אך ורק את שירותי המשרד בתחום ההתמחות שבו מעוניין הלקוח הפוטנציאלי. כך תוכל לשפר את ציון האיכות של הקמפיין מגוגל ולמקסם את שיעור ההמרה.

8. השתמשו בהרחבות למודעות טקסט בגוגל

אל תשכחו לנצל את הרחבות מודעות הטקסט במנוע החיפוש של גוגל. הוספת הרחבות למודעות טקסט מאפשרות למפרסם להוסיף מידע רלוונטי חשוב למודעות הפרסום במנוע החיפוש של גוגל ולהגדיל את גודל המודעה בניידים ונייחים. הרחבות למודעות טקסט יכולות להגדיל את שיעור הקליקים עד 25%.

ניתן להוסיף מגוון של הרחבות למודעות טקסט המפרסמות שירותי ייעוץ משפטי. הרחבות מודעות הטקסט הפופולאריות ביותר למודעות פרסום של משרדי עורכי דין הן הרחבת התקשרות ממודעה, קישור לדף אודות המשרד, הרחבת כתובת משרד והרחבת שירותי המשרד.

9. הציעו לגולשים בגוגל ייעוץ ראשוני ללא התחייבות

המטרה המרכזית של מודעות הפרסום ודף הנחיתה היא לעודד את הגולשים ליצור קשר ראשוני עם המשרד. מלל מודעות הפרסום ודף הנחיתה צריך להשתמש במונחי קריאה לפעולה במטרה להוביל לכמה שיותר המרות (השארת פרטים, יצירת קשר טלפוני או שליחת הודעה).

יש מגוון רחב של מונחי קריאה לפעולה שניתן להשתמש במודעות הפרסום ודף הנחיתה כגון "צרו קשר עוד היום לשיחה עם עורך דין", "המשרד שלנו זמין לכל שאלה" וכו'. אך מהניסיון שלנו ללא ספק הבטחה לייעוץ ראשוני ללא התחייבות היא הקריאה לפעולה הטובה ביותר ליצירת לידים חדשים מגוגל. אז שקלו להציע לגולשים בגוגל ייעוץ ראשוני ללא התחייבות בכדי למקסם את כמות הפניות המתקבלות מגוגל.

קריאה לפעולה בקמפיין עורכי דין בגוגל

קריאה לפעולה בקמפיין עורכי דין בגוגל

10. הפעילו רימרקטינג על הגולשים שביקרו בדף הנחיתה

רוב הגולשים צריכים זמן לשקול השארת פרטים או יצירת קשר טלפוני עם עורך דין שמפרסם בגוגל. על פי המחקרים של גוגל, בממוצע רק כ-5% מהגולשים המבקרים בדף נחיתה משאירים פרטים בביקור הראשון, השאר ידחו את ההחלטה לפנות לעסק למועד מאוחר יותר.

מפרסמים חכמים בגוגל ממשיכים לפרסם לקהל המבקרים באתר עם רימרקטינג. רימרקטינג היא דרך רבת עוצמה לעודד מעורבות מחדש בקרב הגולשים שכבר ביקרו בדף הנחיתה של הקמפיין בעזרת מודעות תמונה המופיעות באתרי אינטרנט שותפי גוגל לתקופה מוגדרת לאחר הביקור הראשוני בדף.

מפרסמים את משרד עורכי הדין בגוגל? דאגו להקים קמפיין רימרקטינג על המבקרים בדף הנחיתה בכדי להמשיך ולפרסם באינטרנט לאותם לקוחות פוטנציאליים שהתעניינו בשירותי המשרד אך לא ביצעו פנייה בביקורם הראשון בדף הנחיתה.