מערכת גוגל אדס מעניקה למפרסמים מגוון רחב של פיצ'רים מועילים לשיפור ביצועי הפרסום בגוגל. מפרסמים מתחילים רבים אינם נעזרים בכל הפיצ'רים שמעניקה מערכת גוגל אדס לשיפור פרסום בגוגל, רק בגלל שהם לא מודעים לקיומם. אז הנה הפיצ'רים המועילים ביותר בגוגל אדס שכדאי לכם להכיר.

גוגל מוסיפה כל הזמן פיצ'רים למערכת גוגל אדס על מנת להעניק למפרסמים בגוגל כמה שיותר כלים להצלחה. במערכת גוגל אדס יש מגוון רחב של פיצ'רים שמטרתם היא לסייע למפרסמים להשיג את התוצאות הטובות ביותר מתקציב הפרסום הנתון שלהם. עסקים המפרסמים דרך גוגל יכולים להיעזר בפיצ'רים הללו על מנת לפרסם בצורה חכמה ויעילה יותר.

אז הפרסום הממומן של העסק בגוגל לא משיג את התוצאות הרצויות? להלן כמה פיצ'רים מועילים במערכת גוגל אדס שיכולים לשפר את הביצועים בקמפיין:

1. תוספים למודעות טקסט במנוע החיפוש של גוגל

מפרסמים יכולים להרחיב את מודעות הטקסט המוצגות במנוע החיפוש של גוגל על ידי תוספי מודעה. התוספים הללו "מוסיפים" לנראות של מודעות הטקסט ומשפרים את שיעור הקליקים. יש מגוון רחב של תוספים למודעות טקסט כגון: התקשרות ממודעה, יתרונות מרכזיים, קישורים לעמודים נוספים, הנחות ומבצעים, שליחת הודעת SMS, מיקום במפות גוגל, פירוט שירותי המקום ועוד.

תוספי מודעה בקמפיין גוגל

תוספי מודעה בקמפיין גוגל

מחקרים מעידים על כך שהוספת תוספים למודעות טקסט מגדילות את שיעור הקליקים בעד 25%. מומלץ למפרסמים לנצל כמה שיותר תוספים למודעה.

לחצו כאן בכדי ללמוד יותר על תוספים למודעות טקסט.

2. העתקה ושכתוב מחדש של מודעות קיימות

גוגל ממליצה לכלול בכל קבוצת מודעות לפחות שלושה ווריאציות שונות לאותה מודעה. יצירת מספר ווריאציות למודעה בגוגל מחזקת את הרלוונטיות של המודעה למילות המפתח בקמפיין, מה שמשפר את ציון איכות המודעות שמקבלים מגוגל, ובעקיפין מגדיל את שיעור הקליקים.

במקום לכתוב כל פעם מודעה חדשה, יש פיצ'ר נחמד שנותן לנו להעתיק את המודעה ומיד להיכנס לחלון עריכת מודעות. רק צריך ללחוץ על המודעה עצמה ולבחור באפשרות של "העתקה ועריכה".

שכפול קמפיינים בגוגל

שכפול קמפיינים בגוגל

כך אפשר בקלות ובמהירות ליצור עוד ועוד ווריאציות עם שינויים קלים לאותה מודעה בקבוצת המודעות.

3. מודעות התקשרות בלבד

רוצים לקבל רק פניות טלפוניות מגוגל? הפסיקו לפרסם במנוע החיפוש של גוגל בעזרת מודעת טקסט עם תוסף התקשרות. במקום מודעת טקסט, השתמשו בפיצ'ר של גוגל אדס שנוצר במיוחד עבור מפרסמים שרוצים רק פניות טלפוניות – מודעה התקשרות מהנייד. כל קליק על מודעת התקשרות מוביל ישר לשיחת טלפון.

קמפיין מוניות בגוגל

קמפיין מוניות בגוגל

מצוין לבעלי מקצוע שרוצים לטפל בקריאות שירות מידיות, לנהגי מוניות ולמפרסמים בגוגל שאין להם דף נחיתה תקין.

רוצים לפתוח קמפיין טלפוני לנייד בגוגל? היכנסו לקבל את השלבים לפתיחת קמפיין פרסום רק לסלולר

4. מילות מפתח שליליות

מילות מפתח שליליות הן מילים וביטויים שהמפרסם מגדיר בקמפיין על מנת למנוע הופעה של מודעות הפרסום במונחי חיפוש בגוגל הכוללים את המילים והביטויים הללו. לדוגמה, אם מגדירים את המילה "חינם" כמילת מפתח שלילית, אז כל פעם שמישהו יקליד בגוגל את אחת ממילת המפתח של הקמפיין ביחד עם המילה "חינם" – המודעות לא יוצגו בגוגל.

הוספת מונחי חיפוש שליליים בקמפיין גוגל

הוספת מונחי חיפוש שליליים בקמפיין גוגל

חשוב לנצל את הפיצ'ר של רשימת מילות מפתח שליליות על מנת למנוע קליקים מיותרים בקמפיין בגין חיפושים לא רלוונטיים. שימוש במילות מפתח שליליות יכול לשפר משמעותית את שיעור הקליקים וההמרה בקמפיין.

לחצו כאן להסבר מקיף על הוספת מילות מפתח שליליות לשיפור תוצאות הקמפיין בגוגל

5. דוח מכירות פומביות

רוצים לדעת מהו נפח ההופעה של הקמפיין בגוגל בהשוואה למתחרים? מערכת גוגל אדס מציעה פיצ'ר מאוד מועיל שנקרא "דוח מכירות פומביות". הדוח מציג למפרסם את נפח החשיפה שלו וגובה המיקום בדף תוצאות החיפוש במילות המפתח בהשוואה למתחרים. הדוח מופיע במסך הקמפיינים.

דוח מתחרים בקמפיין גוגל

דוח מתחרים בקמפיין גוגל

תוכלו להסיק מסקנות רבות לגבי התחרותיות של העסק בגוגל. דוח מכירות פומביות מצוין בכדי לבחון האם יש צורך להגדיל את תקציב הפרסום ו/או להעלות את הצעת המחיר לקליק.

6. התאמות להצעות מחיר

במערכת גוגל אדס יש פיצ'ר שמאפשר למפרסם לבצע התאמות (הוספה/הפחתה) באחוזים להצעת המחיר לקליק רק במצבים מסוימים כמו למשל להגדיל את הצעת המחיר לקליק אם מישהו גולש מהנייד, להגדיל הצעת מחיר אם הגולש מאזור גיאוגרפי מסוים, להפחית הצעת מחיר בזמנים מוגדרים ביום וכו'.

התאמות להצעות מחיר

התאמות להצעות מחיר

התאמות להצעות מחיר עוזרות למפרסמים להיות יותר גמישים בפרסום בגוגל: להגביר את התחרות על גולשים במצבים בעלי סיכוי גבוה יותר להמרה, ולהקטין תחרות על גולשים במצבים עם סיכוי נמוך להמרה.

יש לנו 8 התאמות חכמות של הצעות מחיר לקליק בגוגל אדוורדס שכדאי לכם להכיר

7. מיקוד חיפוש במתכנן מילות המפתח של גוגל אדס

דרך מצוינת לאתר מילות מפתח לקמפיין פרסום בגוגל היא על ידי מתכנן מילות המפתח של גוגל אדס. מתכנן מילות המפתח מציג למפרסם רעיונות למונחי חיפוש על בסיס השירותים שהוא רוצה לקדם בגוגל. מתכנן המילים גם מציג נתונים על נפחי חיפוש ועלות ממוצעת לקליק, מה שמאפשר למפרסם לקחת החלטות נכונות בבניית רשימת מילות המפתח של הקמפיין.

בנוסף לכך, יש במתכנן מילות המפתח פיצ'ר למיקוד החיפוש של מילות מפתח פוטנציאליות. במיקוד החיפוש תוכלו להגדיר אזור גיאוגרפי, מילות מפתח שליליות, טווח תאריכים, מילות מפתח להכללה ועוד. מומלץ למקד את החיפוש אחר מילות מפתח בכדי לקבל את מילות המפתח הרלוונטיות ביותר ועל מנת לקבלת תמונה ריאלית יותר לגבי נפח החיפושים והעלות הממוצעת לקליק.

מתכנן מילות המפתח של גוגל

מתכנן מילות המפתח של גוגל

רוצים ללמוד עוד על כלי מתכנן מילות המפתח של גוגל? לחצו כאן למידע נוסף

8. מיקוד התאמה למילת המפתח

אחת הטעויות הגדולות ביותר של מפרסמים מתחילים בגוגל אדס היא בניית רשימת מילות מפתח בלי מיקוד התאמה למילת מפתח. התאמת ברירת המחדל של גוגל למילת מפתח היא ההתאמה הרחבה ביותר, כך שמודעות הפרסום של הקמפיין יוצגו בכל פעם שגולש מקליד מונח חיפוש עם קשר כלשהו למילת המפתח. מצב שמוביל להרבה קליקים לא רלוונטיים.

בכדי למנוע קליקים מיותרים מפרסמים צריכים להשתמש בפיצ'ר התאמה למילת מפתח. ניתן למקד את ההתאמה המתבקשת של מונחי חיפוש בגוגל למילות המפתח החל מרמה של התאמה רחבה (מונח החיפוש חייב לכלול את מילת המפתח) ועד להתאמה מלאה לביטוי (הגולש חייב להקליד בדיוק את מילת המפתח).

התאמת מילות מפתח בגוגל

התאמת מילות מפתח בגוגל

לחצו על הקישור הבא לקבלת מידע נוסף על מיקוד התאמה לביטוי של מילות מפתח

9. הגדרת תאריך סיום לקמפיין פרסום פעיל

מפרסמים שמתכננים לכבות בעתיד קמפיין פרסום ממומן בגוגל אדס צריכים לזכור לכבות ידנית את הקמפיין כשיגיע העת. אך מה קורה אם בטעות הם שוכחים לכבות את הקמפיין? הוא ממשיך לעבוד כרגיל, ויותר גרוע נזה, הוא ממשיך לנצל את תקציב הפרסום.

יש לכם קמפיין פרסום בגוגל אדס שאתם מתכננים לסגור בקרוב ואתם רוצים להימנע ממקרה שכזה? יש פיצ'ר בהגדרות הקמפיין שמאפשר להגדיר תאריך סיום לקמפיין פעיל. ברגע שהגדרתם תאריך סיום, הקמפיין יכבה אוטומטית בסיום היום שנקבע, ולא תסתכנו בלשכוח את כיבוי הקמפיין.

הגדרת תאריך סיום לקמפיין גוגל

הגדרת תאריך סיום לקמפיין גוגל

10. חסימת הצגת מודעות באנרים ברשת המדיה

עסקים רבים שמפרסמים ברשת המדיה של גוגל מתלוננים על יחסי המרה נמוכים מאוד בהשוואה לכמות קליקים מאוד גבוהה. בדרך כלל הסיבה לכך היא "קליקים בטעות". מודעות הבאנרים מופיעות באפליקציות משחקים ובמיקומים באתרים שבהם סיכוי גדול שהגולשים יקליקו בטעות על הבאנרים, מה שמוביל לקליקים לא רלוונטיים שרק מנצלים את תקציב הפרסום.

במסך מיקומי מודעות בקמפיין פרסום ברשת המדיה ניתן לראות היכן הוצגו מודעות הפרסום ברשת המדיה. במידה והבחנתם באפליקציה או אתר שמייצר כמות קליקים לא הגיונית, ניתן לסמן אותו ולהשתמש בפיצ'ר חסימת הצגת מודעות באותו מיקום.

חסימת שטחי פרסום ברשת המדיה

חסימת שטחי פרסום ברשת המדיה

11. בניית קהלים לפי חיפושים בגוגל

בגוגל אדס יש פיצ'ר חדש בבניית קהלים מותאמים אישית שהחל לפעול רק בשנה שעברה ואולי אתם לא מכירים אותו עדיין. הפיצ'ר החדש בבניית קהלים מותאמים אישית מאפשר למפרסמים לבנות קהלים על בסיס מונחי החיפוש של הגולשים בגוגל. הפיצ'ר נפתח כאשר בונים קהל חדש וכאשר מגדירים קהלים בקמפיין פרסום חדש ברשת המדיה.

בניית קהלים לפי תחומי עניין וחיפושים בגוגל

בניית קהלים לפי תחומי עניין וחיפושים בגוגל

כך ניתן לפרסם עם מודעות באנרים באינטרנט לאותם קהלים שמחפשים את המוצרים והשירותים של העסק במנוע החיפוש של גוגל, מה שצפוי להגדיל את שיעור ההמרה.

12. שיתוף קהלי רימרקטינג בין חשבונות

סוכנויות פרסום המנהלות מספר רב של חשבונות צריכות לבנות כל פעם מחדש את קהלי הרימרקטינג בכל חשבון. זה יוצר הרבה עבודה כפולה ויכול לפגוע במאמצי הרימרקטינג בחשבונות מסוימים. הרבה יותר קל לשתף את אותם קהלים בין חשבונות שונים.

למזלן של סוכנויות פרסום בגוגל שמנהלות מספר חשבונות גוגל אדס, יש פיצ'ר שמאפשר לשתף קהלי רימרקטינג בין חשבונות שונים. כל מה שצריך לעשות הוא לפתוח את הרשאות שיתוף הרימרקטינג בממשק ניהול החשבונות של ה-MCC הראשי וחשבונות גוגל הרלוונטיים.

13. מיקוד פרסום בגוגל לפי רדיוס גיאוגרפי

ניתן להגדיר טווח פרסום גיאוגרפי בקמפיין פרסום בגוגל אדס. מיקוד גיאוגרפי מצוין לעסקים מקומיים ולמפרסמים שרוצים להבדיל את הפרסום בין אזורים גיאוגרפיים שונים. ברירת המחדל של מיקוד גיאוגרפי בקמפיין ישראלי הוא לפי מחוזות (צפון, מרכז, שרון ודרום) או לפי ערים.

אך יש פיצ'ר בנוסף לברירת המחדל אשר נותן לקבוע מיקוד גיאוגרפי לפי רדיוס. הפיצ'ר הזה מציע למפרסמים לקבל שליטה ממוקדת יותר על מיקוד הגיאוגרפי של הפרסום בגוגל לפי רדיוס כתובת/עיר. הפיצ'ר נמצא בהגדרות המתקדמות של המיקוד הגיאוגרפי של הקמפיין.

מיקוד גיאוגרפי לקמפיין גוגל

מיקוד גיאוגרפי לקמפיין גוגל

מידע נוסף על שימוש במיקוד גיאוגרפי ניתן לקבל בכתבה שלנו על בניית קמפיין פרסום לעסק מקומי

14. מיקוד פרסום בגוגל לפי גיל ומגדר

העסק פונה רק לגברים או נשים? לקוחות העסק נמצאים בטווח גילאים מסוים? אתם צריכים להשתמש בפיצ'ר ההגדרות הדמוגרפיות של קמפיין פרסום בגוגל בכדי למקד את הפרסום אך ורק לגולשים הרלוונטיים שאליהם אתם רוצים להגיע בגוגל.

בלשונית דמוגרפיה תוכלו למקד את הפרסום בגוגל לפי המגדר של הגולשים – גברים או נשים:

מיקוד דמוגרפי לקמפיין גוגל

מיקוד דמוגרפי לקמפיין גוגל

ובאפשרותכם גם למקד את הפרסום בגוגל לפי הגילאים של הגולשים – מגיל 18 ומעלה.

מיקוד לפי גיל בקמפיין גוגל

מיקוד לפי גיל בקמפיין גוגל

בלשונית זאת ניתן גם לבצע התאמות להצעות מחיר לפי מגדר וגיל אם תרצו לחזק את פרסום העסק בקרב קהלים מסוימים.

15. מעקב אחר טלפונים מתוסף התקשרות

יש פיצ'ר במערכת גוגל אדס המציע דיווח שיחות אוטומטי על טלפונים דרך תוסף ההתקשרות. כאשר יוצרים תוסף התקשרות תתבקשו בתחתית חלונית יצירת התוסף לסמן האם אתם רוצים דיווח פעיל על שיחות.

הפעלת פיצ'ר דיווח על שיחות מתוסף התקשרות יפעיל מספר גוגל ייחודי (שונה מהמספר שמצוין בתוסף התקשרות) אשר יעקוב אחרי כל השיחות שנכנסו מלחיצה על תוסף ההתקשרות. את פירוט השיחות תוכלו לקבל מהמערכת בכל שלב. מצוין למפרסמים שרוצים לקבל פירוט מקיף על הפניות הטלפוניות מגוגל.

16. מדידת ביצועים של תוספי מודעות טקסט

במידה ואתם עושים בשכל ומשתמשים במספר תוספים למודעות טקסט, חשוב שגם תבחנו את התרומה של התוספים הללו למודעות הטקסט. דיווח על ביצועים של תוספי מודעה מופיעים בלשונית "תוספים" במסך המודעות והתוספים של מערכת גוגל אדס. אך חשוב לשים לב שיש פיצ'ר מסוים שמאפשר לכם לראות במדויק את הביצועים של תוספי מודעות טקסט – פיצ'ר פילוח לפי קליק.

מומלץ לבחון את הביצועים של תוספי המודעות על מנת לקחת החלטות נכונות יותר בפרסום בגוגל לגבי מודעות הפרסום והתוספים שבשימוש.

בכדי לקבל הסבר מקיף על פיצ'ר פילוח לפי קליק ולהבין מדוע הוא חיוני לקבלת נתוני ביצועים של תוספי מודעה, אתם חייבים לקרוא על הבעיה בדיווח ברירת המחדל של תוספי מודעה בגוגל אדס.

17. הורדת נתונים לקובץ אקסל

ניתן בכל שלב בעת הגלישה בגוגל אדס להוריד את הנתונים של טבלה לקובץ אקסל. כל מה שצריך לעשות הוא ללחוץ על אייקון "הורד" בסרגל הכלים של הטבלה ולבחור בפורמט קובץ אקסל.

ייצוא נתונים מקמפיין גוגל

ייצוא נתונים מקמפיין גוגל

פיצ'ר הורדה לאקסל מקל מאוד על מפרסמים לנתח ולערוך את הנתונים של הפרסום בגוגל אופליין, לשתף אנשים אחרים בנתוני הקמפיין מבלי להעניק הרשאות גישה ולעצב את הנתונים לטובת דיווחים נקודתיים.

18. בניית דוחות מותאמים אישית

בנוסף לאפשרות של הורדת נתונים מגוגל לקובץ אקסל, מפרסמים יכולים גם להשתמש בפיצ'ר של בניית דוחות מותאמים אישית. לחיצה על אייקון "דוחות" בסרגל הכלים הראשי של חשבון גוגל אדס מוביל אתכם למסך בניית הדוחות של גוגל.

דוחות קמפיין מותאמים אישית

דוחות קמפיין מותאמים אישית

תוכלו ליצור כל דוח טבלה שתרצו ולהמיר אותו למגוון רחב של סוגי תרשימים לצורך מדידת מגמות לאורך זמן. כמובן שגם את התרשימים המותאמים אישית שתבנו תוכלו לשתף ולהוריד לקובץ אקסל.

19. מניעת הופעת מודעות הווידאו בתכנים מסוימים ביוטיוב

המטרה של קמפיין פרסום ביוטיוב היא לחשוף את הסרטונים של העסק לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים בזמן שהם צופים בגוגל. הגישה הרווחת בין מפרסמים ביוטיוב היא שהמטרה בפרסום סרטונים ביוטיוב היא מקסימום צפיות, אך גוגל הבינה שאיכות התכנים שבהם מופיעים הסרטונים גם חשובה.

בעקבות כך, גוגל יצרה פיצ'ר בהקמת קמפיין פרסום ביוטיוב המאפשר למפרסמים למנוע הופעה של הסרטונים הממומנים בסוגי תכנים שונים ביוטיוב כמו למשל קללות ושפה גסה. ניתן לחסום תכנים ביוטיוב בעת הקמת קמפיין פרסום ביוטיוב.

סינון תכנים בקמפיין יוטיוב

סינון תכנים בקמפיין יוטיוב

20. הגדרת אמצעי תשלום לגיבוי

כרטיס האשראי העסקי המוגדר בחשבון גוגל אדס עוצר מדי פעם את הפרסום בגלל שנגמרת המסגרת ככה פתאום באמצע החודש? אתם מפסידים פניות מהרגע שהפרסום יורד מהאוויר ועד שמסגרת האשראי מתאפסת מחדש.

בכדי למנוע מקרים שכאלו יש פיצ'ר בגוגל אדס שמאפשר להגדיר כרטיס אשראי נוסף לגיבוי. במידה וניסיון החיוב בכרטיס האשראי הראשי נכשל, גוגל אדס תחייב את כרטיס האשראי לגיבוי, וכך אתם מבטיחים שהפרסום בגוגל לא יורד מהאוויר בגלל בעיות מסגרת בכרטיס האשראי הראשי.

21. שיטת הצגת מודעות מואצת

גוגל אדס מציבה את מודעות הפרסום בגוגל במהלך שעות פעילות הקמפיין בנקודות הזמן שהיא מעריכה שיש בהן את הסיכויים הטובים ביותר לקבל קליק. במילים אחרות, גוגל אדס פורסת את ההצגה של מודעות הפרסום במהלך שעות פעילות הקמפיין המוגדרות.

פיצ'ר נוסף במערכת גוגל אדס מציע למפרסמים אפשרות להציג את מודעות הפרסום באופן מואץ מרגע עליית הקמפיין לאוויר באותו יום ועד לניצול התקציב. במילים אחרות, מודעות הפרסום יופיעו במנוע החיפוש של גוגל מהרגע הראשון, ללא הפסקה, עד לניצול התקציב. יכול להתאים לבעלי מקצוע שרוצים לקבל כמה שיותר קריאות שירות בתחילת היום.

שיטת הצגת מודעות מואצת

שיטת הצגת מודעות מואצת

22. אופטימיזציה עלות לקליק (eCPC)

מפרסמים שמנהלים קמפיינים וותיקים עם אסטרטגיית הצעת מחיר ידנית לקליק בגוגל ויש להם מעקב המרות מוגדר בקמפיין יכולים להשתמש בפיצ'ר מאוד מועיל בשם אופטימיזציה עלות לקליק (eCPC). הפעלת פיצ'ר זה מוביל בממוצע ליותר המרות בקמפיין.

אופטימיזצית עלות לקליק בקמפיין גוגל

אופטימיזצית עלות לקליק בקמפיין גוגל

אופטימיזציה עלות לקליק עוזרת למפרסמים להשיג המרות רבות יותר מאסטרטגיית הצעת מחיר ידנית לקליק בכך שהיא מגדילה באופן אוטומטי את הצעות המחיר לקליק במקרים בהם, על סמך נתוני המרה היסטוריים, יש סיכוי טוב לייצר המרה מהפרסום בגוגל.

23. חיבור גוגל אדס לגוגל אנליטיקס

אחד הפיצ'רים הכי טובים במערכת גוגל אדס הוא חיבור למערכת גוגל אנליטיקס. חיבור למערכת גוגל אנליטיקס פותח למפרסם מגוון רחב של אפשרויות נוספות לשפר את הפרסום בגוגל. על ידי חיבור גוגל אדס לגוגל אנליטיקס ניתן להגדיר פעולות המרה נקודתיות נוספות בגוגל אדס, ליצור קהלי רימרקטינג חדשים, לעקוב אחר פעולות של מבקרים באתר שהגיעו מהפרסום הממומן בגוגל ועוד.

24. המלצות מגוגל לשיפור הקמפיין

פיצ'ר מועיל מאוד בגוגל אדס הוא מסך ההמלצות. אם אתם חוששים שהקמפיין לא עובד כמו שצריך או חושבים שיש לכם עוד מה לשפר בפרסום העסק בגוגל, אז פיצ'ר הזה הוא בשבילכם.

במסך זה מקבלים המלצות מהמערכת לשיפור ביצועי הפרסום בגוגל. תוכלו לבחון את ההמלצות המועילות מגוגל אדס ולפעול בהתאם על מנת לשפר את הביצועים של הקמפיינים השונים.

המלצות מגוגל לשיפור המקפיין

המלצות מגוגל לשיפור המקפיין

25. ביטול שינויים בחשבון גוגל אדס

במסך היסטוריית שינויים של מערכת גוגל אדס ניתן לראות את כל היסטוריית השינויים שבוצעו בחשבון. השינויים מוצגים לפי סדר השינויים שבוצעו עם פירוט של השינוי, תאריך השינוי, שעת ביצוע השינוי ושם המשתמש שביצע את השינוי.

מתחת לכל שינוי יש פיצ'ר המאפשר למנהלים בחשבון לבטל את השינוי הנקודתי. במידה וביצעתם שינוי בטעות או שאתם רוצים להחזיר את המצב לקדמותו כי השינוי פוגע בביצועי הפרסום, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ללכת למסך היסטוריית השינויים של גוגל וללחוץ על ביטול השינויים.

היסטוריה וביטול שינויים בקמפיין גוגל

היסטוריה וביטול שינויים בקמפיין גוגל

פיצ'ר ביטול השינויים מחזיר את המצב לקדמותו (לפני השינוי) בלחיצת כפתור פשוטה.