אילו גדלים של מודעות גוגל מומלצים לפרסום ברשת המדיה?

  • גדלים של מודעות גוגל

בכדי להתחיל לפרסם ברשת המדיה של גוגל תדרשו ליצור מודעות תמונה (באנרים) שיוצגו ברחבי האינטרנט לקהלי הגולשים המוגדרים בקמפיין. במידה וזאת הפעם הראשונה שאתם מנסים פרסום בגוגל המתמקד ברשת המדיה, אתם בוודאי לא יודעים אילו גדלים של מודעות גוגל את צריכים ליצור עבור הקמפיין. אנו כאן בשבילכם, עם מדריך מפורט על גדלי הבאנרים המומלצים לרשת המדיה של גוגל.

פרסום ברשת המדיה של גוגל יכול להוות חלק חשוב במערך פרסום של עסק באינטרנט. דרך רשת המדיה של גוגל עסקים יכולים להגיע ללקוחות פוטנציאליים רבים נוספים ולהציע להם את המוצרים והשירותים של העסק. הפרסום ברשת המדיה מציב מודעות תמונה (באנרים) באתרי אינטרנט שותפי גוגל, ביוטיוב, בג'ימייל, באפליקציות ועוד.

מכיוון שכל שטח פרסום ברשת המדיה בנוי בצורה אחרת, מערכת גוגל אדס מציעה למפרסמים לנצל מעל 20 גדלים של מודעות גוגל במטרה למקסם את אפשרויות השילוב של המודעות ברחבי האינטרנט. היצע הגדלים מאפשר למפרסמים ליצור גרסאות מודעה שונות ולקבל יותר מפרסום ברשת המדיה של גוגל.

מפרסמים בגוגל שרוצים לקבל את המקסימום חשיפה ברשת המדיה של גוגל בהחלט יכולים ליצור באנרים בכל הגדלים הקיימים במערכת גוגל אדס. אך אנו מכירים בעובדה שרוב העסקים המפרסמים בגוגל רוצים לקבל את המקסימום תוצאות מרשת המדיה מבלי להשקיע יותר מדי זמן בבניית עשרות מודעות תמונה לרשת המדיה.

ולכן, אנו רוצים לשתף אתכם בגדלי הבאנרים שהמומחים בתחום הפרסום בגוגל גילו שמקבלים את החשיפה הגדולה ביותר עם יחס שיעור הקליקים הטוב ביותר.

מודעת מלבן גדול 336X280

המודעה הראשונה שכל קמפיין פרסום ברשת המדיה של גוגל צריך לכלול היא, מודעת מלבן גדול. המודעה צריכה להיות בגודל של רוחב 336 פיקסל וגובה 280 פיקסל. להלן מודעת מלבן גדול לדוגמה:

באנר 336 רוחב 280 גובה

באנר 336 רוחב 280 גובה

זוהי המודעה המלבנית הגדולה ביותר שניתן להציב ברשת החיפוש. בגלל גודלה המודעה מתאימה אך ורק למחשבים נייחים. המודעה יכולה להופיע בכל מקום בדף, והיא נחשבת למודעה שתופסת חשיפה רבה עקב גודלה. בדרך כלל באתרים מציבים אותה בין פסקאות טקסט לקריאה או בסוף קטע קריאה.

מודעת מלבן בינוני  – 300X250

הגודל הנפוץ ביותר למודעות תמונה ברשת המדיה של גוגל הוא הוא מלבן בינוני ברוחב 300 פיקסל ובגובה 250 פיקסל, כפי שניתן לראות בדוגמה הבאה:

באנר 300 רוחב 250 גובה

באנר 300 רוחב 250 גובה

מודעת מלבן בינוני יכולה להופיע בין או בצד הטקסט בעמוד האינטרנט. מודעת התמונה הזאת מאוד פופולארית מכיוון שהיא תופסת שטח פרסומי גדול בעמוד ומתאימה גם לפרסום למובייל ברשת המדיה. מכיוון שבכל מקרה תדרשו לבנות מודעת מלבן בינוני עבור הופעה של מודעות הקמפיין במובייל, יש הרבה מפרסמים בגוגל שמוותרים על יצירת מודעות ריבוע גדול ומסתפקים רק במודעת מלבן בינוני.

מודעת שטח עליון גדול 970X90

גוגל אדס מאפשרת למפרסמים ברשת המדיה להציב באנר רוחבי גדול צמוד לחלק העליון של אתרי אינטרנט. הגולש ייחשף למודעת השטח העליון ברגע שהוא נכנס לאתר. מפרסמים רבים בוחרים להשתמש בבאנר עליון גדול ברוחב 970 פיקסל וגובה 90 פיקסל. ניתן לראות דוגמה לבאנר עליון גדול למטה.

באנר 970 רוחב 90 גובה

באנר 970 רוחב 90 גובה

היתרונות במודעת שטח עליון גדול היא העובדה שהמודעה נחשפת לגולש כבר עם הכניסה הראשונית שלו לאתר (גולשים לא צריכים לגלגל למטה בכדי להיחשף למודעה באתר) ובכך שהמודעה הגדולה תופסת יותר שטח ביחס לגדלים קטנים יותר של באנרים עליונים. מודעה בגודל כזה מצוינת עבור מודעות תמונה המכילות הנפשות.

מודעת שטח עליון בינוני 728X90

מומחים בתחום הפרסום בגוגל ממליצים להשתמש גם בבאנר עליון בינוני בתוספת לבאנרים עליונים גדולים. מודעת שטח עליון בינוני צריכה להיבנות במידות 728 רוחב פיקסל ו-90 גובה פיקסל, כפי שניתן לראות בדוגמה הבאה:

היתרונות של מודעה שטח עליון בינוני היא העובדה שהגולשים רואים אותה עם הכניסה לאתר האינטרנט, בדומה למודעת שטח עליון גדול, רק שמודעה זאת יכולה גם להשתלב טוב יותר באתרי אינטרנט שאינם בנויים באורך מקסימלי (לרוב אתרים ישנים).

מודעת שטח עליון למובייל 320X50

חשוב לדעת שמודעות שטח עליון גדול ובינוני אינם מוצגות במכשירים ניידים (טאבלטים וסלולר). בעקבות כך, חשוב ליצור מודעת שטח עליון בגרסה מתאימה למובייל. מודעה שכזאת בנויה במידות רוחב 320 פיקסל וגובה 50 פיקסל. הנה דוגמה לבאנר עליון כזה במובייל.

תמונה מודעה 50 על 320

היום כבר מעל מחצית מהגולשים באינטרנט עושים זאת דרך הנייד, ולכן, חשוב ליצור מודעת באנר עליון מותאמת למכשירים ניידים. מודעת שטח עליון בנייד יכולה לייצר לכם חשיפה רבה יותר מסוגי מודעות תמונה אחרות ברשת המדיה מכיוון שגולשים רבים בנייד לרוב לא מגלגלים עד לתחתית העמוד.

מודעת צד צרה 600X160

בנוסף למודעות התופסות את השטח העליון של אתר, מפרסמים רבים מדווחים על הצלחה רבה בפרסום ברשת המדגה עם מודעות צד צרות. מודעה זאת בנויה בגודל רוחב של 160 פיקסל וגובה של 600 פיקסל. היא מוצבת לאורך צד העמוד, בדף ראשי ובדף תוכן פנימי באתר, ונראית כך:

באנר 600 רוחב 160 גובה

באנר 600 רוחב 160 גובה

גודל מודעה זה מאוד פופולארי בקרב מפרסמים מכיוון שהוא בדרך כלל לא גורר עלויות קליק גבוהות, אך במקביל, משיג יחסי המרה טובים ביחס לעלות.

מודעת חצי עמוד 600X300

יותר ויותר מפרסמים בוחרים ללכת על גדול ולהציב מודעת תמונה שתופסת חצי צד אחד של העמוד. המודעה צריכה להיות ברוחב 600 פיקסל וגובה 300 פיקסל על מנת לתפוס שטח צד משמעותי. להלן דוגמה למודעת חצי עמוד.

באנר 300 רוחב 600 גובה

באנר 300 רוחב 600 גובה

מודעה זאת משתלבת מצוין באתרים של חדשות, בלוגים וכתבות שונות. מפרסמים מעידים על יחס המרה גדול מאתרי בלוגים. מודעה זאת יכולה להיות חלק מקמפיין חשיפות ברשת המדיה המתמקד בקהלים לפי תחומי עניין למשל.

קמפיין פרסום מוצלח ברשת המדיה כולל מגוון גדלים של מודעות גוגל

עכשיו כשאתם מכירים את הגדלים המומלצים ביותר לפרסום ברשת המדיה של גוגל, חשוב לנו להדגיש, שקמפיין פרסום מוצלח ברשת המדיה של גוגל תמיד יכלול את כל גדלי המודעות תמונה שהזכרנו לעיל.

  • מודעת מלבן גדול 336X280 פיקסל
  • מודעת מלבן בינוני 250X300 פיקסל
  • מודעת שטח עליון גדול 970X90 פיקסל
  • מודעת שטח עליון בינוני 728X90 פיקסל
  • מודעת שטח עליון למובייל 320X50 פיקסל
  • מודעת צד צרה 600X160 פיקסל
  • מודעת חצי עמוד 300X600 פיקסל

רק כך תוכלו להבטיח שמערכת גוגל אדס מקבלת מגוון מודעות פרסום בגוגל שמאפשר לאלגוריתם של המערכת לייצר אופטימיזציה כהלכה של הצבת מודעות, מה שבשורה תחתונה מייצר לכם קליקים חדשים מגוגל בעלות הנמוכה ביותר.

By |2018-09-13T09:13:05+00:00ספטמבר 13th, 2018|פרסום בגוגל|