בקרת קמפיינים בגוגל

בקרת קמפיינים בגוגל

מרוצים מתוצאות הפרסום שלכם? מרגישים שהקמפיינים לא ממצים את הפוטנציאל שלהם ושקיים עוד מקום לשיפור? אנחנו כאן כדי לוודא שהקמפיינים שלכם מנוהלים ומתוחזקים באופן יעיל ומקצועי, שהפרסום שלכם מפיק את מלוא הפוטנציאל וכל שקל (או דולר) שמושקע בפרסום, עובד הכי טוב עבורכם. 

מה כולל השירות?

בשלב ראשון ננתח לעומק את הקמפיין  שלכם ונבדוק הלימה ליעדים והאסטרטגיה העסקית, תוך התמקדות בנושאים הבאים:

ניתוח קמפיינים

בקרת קמפיינים בגוגל
  • הגדרות הקמפיין: האם הקמפיין מוגדר בצורה נכונה? האם קהלי המטרה מוגדרים כראוי? האם הקצאת התקציב מנוהלת באופן יעיל?
  • קהלים: האם הקהל שמבצע אינטראקציה עם הפרסום שלכם הוא הקהל הנכון? האם אפשרויות המיקוד מוגדרות כראוי? האם מתבצע סינון קהלים לא רלוונטים?
  • מילות מפתח: האם מונחי החיפוש משרתים את אסטרטגיית הקמפיין? מתבצעת החרגה של מונחי חיפוש? האם משתמשים בסוגי התאמה נכונים? האם העלות לקליק סבירה?
  • מודעות: האם המודעות שלכם מעודדות מעורבות גולשים האם הן מעבירות את המסר הנכון? האם הטקסטים משכנעים וכתובים ברוח המותג?
  • דפי נחיתה: האם קיימת הלימה בין המסרים בקמפיין לדפי הנחיתה? האם דפי הנחיתה מותאמים להמרה ומוגדרים כראוי? האם הם מעניקים לגולשים חווית גלישה מיטבית?
  • המרות: האם הותקנו כל הפיקסלים הדרושים בנכסים השונים? האם אתם עוקבים אחר ההמרות שלכם? האם אתם יודעים איזה פעולות המרה מבוצעות וכיצד לשפר אותן? 

בשלב זה נזהה את נקודות התורפה בקמפיינים שלכם ונמליץ על שיפורים שיעזרו לכם לשפר את הביצועים. לדוגמה:

זיהוי נקודות תורפה והמלצות לשיפור

בקרת קמפיינים בגוגל
  • קהל היעד לא תואם את מטרות הקמפיין ונמליץ לכם לצמצם את המיקוד, להחריג קהלים, לייצר רשימות רימרקטינג מבוססות תחומי עניין או להוסיף קהלים חדשים.
  • שימוש במילות מפתח יקרות מדיי – נמליץ לכם לבחור במילות מפתח אחרות או להשתמש בסוגי התאמה שונים למשל התאמה רחבה או התאמה לביטוי.
  • המרות לא נספרות כראוי – נמליץ לכם על הטמעה נכונה של הפיקסלים בנכסים השונים וחיבור של כלל הנכסים לקבלת מידע מקיף ככל שניתן.
  • המודעות בקמפיין אינן מייצרות אינטראקציה כנדרש –  נמליץ לכם לשפר את הטקסט, העיצוב או את הצעת הערך.
  • דפי הנחיתה שלכם אינם מותאמים להמרה, נמליץ לכם לשפר את העיצוב, התוכן או אמצעי הקריאה לפעולה.

נספק לכם דוחות מפורטים שיסכמו את הממצאים שלנו ויספקו לכם המלצות לשיפור ושיטות פעולה להמשך הדרך

דוחו בקרה וטיפים לישום ותובנות מעשיות

בקרת קמפיינים בגוגל
  • כיצד לשמור על קמפיינים מעודכנים ורלוונטיים לאור השינויים התכופים במערכת הפרסום של גוגל
  • כיצד להשתמש בטכנולוגיות חדשות, לרבות טכנולוגיות בינה מלאכותית (AI) כדי לשפר את ביצועי הקמפיינים שלכם
  • כיצד לפתח אסטרטגיית פרסום ארוכת טווח שתסייע לכם למקסם ביצועים לאורך זמן, תוך שימוש בתהליכי הלמידה של מערכת Google Ads
  • נלמד אתכם כיצד לבחור מילות מפתח נכונות, כיצד לכתוב מודעות, כיצד לוודא שמעקב ההמרות מבוצע כהלכה ועל מה חשוב לתת דגש בעמוד הנחיתה.
  • כיצד לנתח נתונים, במערכת הפרסום של גוגל וב Google Analytics בכדי לזהות דפוסים ולבצע התאמות בהתאם לצורך
למי מתאים שירות בקרת קמפיינים?

אם אתם מעוניינים לקבל משוב וחוות דעת על ניהול הקמפיין שלכם ולוודא שהם מנוהלים באופן יעיל, שהחזר ההשקעה מרבי, וההגדרות ואסטרטגית הפעולה מוגדרים ומיושמים כראוי.

עסקים המנהלים את הפרסום בגוגל באופן עצמאי

אם אתם מעוניינים לקבל חוות דעת שניה על ביצועי הקמפיין שלכם, עין מקצועית נוספת שעוברת על ההגדרות והביצועים  ומספק תובנות והמלצות לשיפור.

עסקים שמנהלים קמפיינים בגוגל באמצעות חברה חיצונית