איך לקדם אתר בגוגל? 6 הדרכים המומלצות ביותר

  • איך לקדם אתר בגוגל

גוגל אדס מעניקה לבעלי אתרים מגוון רחב של אפשרויות לקידום אתר באינטרנט. בעזרת פרסום בגוגל אדס גם האתר שלך יכול ליהנות מתנועת גולשים רלוונטית גבוהה בעלות פרסום מינימלית. המשיכו לקרוא בכדי ללמוד איך לקדם אתר בגוגל בצורה האפקטיבית ביותר.

בניתם אתר אינטרנט עסקי חדש או החלטתם שהגיע הזמן לחשוף את אתר העסק ללקוחות חדשים. הצעד הבא שלכם יהיה לנסות ולחשוף את האתר לקהלי גולשים רלוונטיים באינטרנט על מנת לייצר כמה שיותר תנועת מבקרים איכותית לאתר. הצלחת האתר (וכנגזר מזה העסק עצמו) תלויה רבות במספר המבקרים באתר, הרלוונטיות שלהם לעסק ואיכות האינטראקציה שלהם באתר.

הרי האתר שלך לא שווה הרבה אם אף אחד לא רואה אותו. הדוגמה היא טובה לכך היא חנות מקוונת המוכרת מוצרים אונליין. אם אין מבקרים באתר או שהמבקרים הלא נכונים גולשים באתר, אז לא יהיו מכירות והעסק לא ישרוד.

קידום אתר באינטרנט היא מלחמה יומיומית שבה אתם מתחרים מול אתרים רבים אחרים בגוגל, הן על תשומת הלב של הגולשים בכלל והן על הכיס של הלקוחות בפרט. בעקבות כך, חשוב להשקיע במאמצים הנכונים לקדם אתר באינטרנט.

קידום אתר במנוע החיפוש של גוגל וברשת האינטרנט מתבצע בצורה הטובה ביותר דרך פרסום ממומן בגוגל אדס. ישנן מספר דרכים מומלצות לקידום אתר עם גוגל אדס, שכבר הוכיחו את עצמן בקרב האתרים המצליחים ביותר ברשת האינטרנט.

1. קידום אתר במונחי חיפוש רלוונטיים בגוגל

מנוע החיפוש של גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול ביותר באינטרנט. מעל 90% מהגולשים באינטרנט בוחרים להשתמש בו כאשר הם רוצים לחפש מענה לצורך מסוים שיש להם. מנוע החיפוש של גוגל הוא המקום שבו עסקים רוצים להופיע כאשר לקוח פוטנציאלי מקליד מונח חיפוש הרלוונטי למוצרים/לשירותים שהם מציעים.

גוגל אדס מאפשרת לעסקים להציב מודעות פרסום ב-4 תוצאות החיפוש הראשונות וב-3 תוצאות החיפוש האחרונות בדף התוצאות. הגולשים שמקלידים מונח חיפוש מסוים יחשפו למודעות הפרסום של המפרסמים בדף תוצאות מונח החיפוש ויוכלו לעבור לאתר האינטרנט של המפרסמים בהקלקה על מודעות הפרסום.

קידום אתר במנוע החיפוש של גוגל

קידום אתר במנוע החיפוש של גוגל

כל עסק חייב לבנות מערך מודעות פרסום בגוגל שיוצגו במונחי חיפוש רלוונטיים נבחרים במנוע החיפוש של גוגל בכדי לקדם את האתר שלו בקרב מיליארדי המשתמשים בגוגל. אם לאתר שלך אין נוכחות במנוע החיפוש של גוגל, אתה מפסיד כניסות איכותיות לאתר.

רוצים לדעת עוד על איך גוגל אדס עוזרת לעסקים להגיע ללקוחות הנכונים? לחצו כאן

טיפים לקידום אתר במנוע החיפוש של גוגל

  • בצעו בדיקה מקיפה של מונחי חיפוש בעזרת מתכנן מילות המפתח של גוגל. יש לוודא שמילות המפתח בקמפיין הפרסום ברשת החיפוש יהיו מונחי חיפוש רלוונטיים למוצרים והשירותים של העסק, ובמקביל, גם בעלי נפח חיפוש שיכול לייצר תנועה ניכרת לאתר.
  • כוונו להופעת מודעות פרסום ב-3 תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל. מיקום המודעות תלוי בציון איכות המודעות שמקבלים מגוגל אדס וגובה הצעת המחיר לקליק.
  • אל תשכחו להגדיר מילות מפתח שליליות בקמפיין הפרסום בכדי לצמצם כניסות לא רלוונטיות לאתר. לחצו כאן בכדי ללמוד על הוספת מילות מפתח שליליות לקמפיין.

2. קידום אתר ברשת המדיה של גוגל בקרב קהלים דומים למבקרים באתר

מיקוד לפי קהלים דומים היא תכונה פופולארית במערכת גוגל אדס המאפשרת לעסק ליצור קהלים לפרסום בגוגל על סמך רשימות הרימרקטינג של האתר (רשימות של מבקרים באתר שנאספו באמצעות קבצי cookie וקוד מעקב). הקהלים יהיו דומים (ממוקד ככל שהמפרסם ירצה) למאפיינים המרכזיים המשותפים של המבקרים באתר כגון גיל, מגדר, היסטוריית גלישה, חיפושים בגוגל, תחומי עניין וכו'.

קידום אתר ברשת המדיה של גוגל

קידום אתר ברשת המדיה של גוגל

פרסום ברשת המדיה של גוגל בקרב קהלים דומים למבקרים באתר היא אחת הדרכים הכי טובות לחשוף אתר ללקוחות פוטנציאליים חדשים. זאת מתוך המחשבה שגולשים עם מאפיינים דומים למבקרים באתר הם בעלי סיכויים גבוהים יותר להפוך להיות לקוחות חדשים של העסק.

במידה ואינכם בטוחים על סמך אילו מאפיינים לבנות קהל מותאם אישית במטרה להכניס תנועה איכותית לאתר, אתם יכולים לתת למערכת גוגל אדס לבצע את המיקוד לגולשים חדשים לפי בסיס המידע הרב שיש לה על הגולשים שכבר ביקרו באתר (והביעו עניין במוצרים והשירותים שבאתר).

רוצים רעיונות נוספים לקמפיין רימרקטינג עבור האתר? בוא להכיר עוד אסטרטגיות רימרקטינג פופולאריות

טיפים לקידום אתר בקרב קהלים דומים

  • רצוי לבסס את הפרסום לקהלים דומים על כל קהל המבקרים באתר, בכדי להשיג את החשיפה הרחבה ביותר של מודעות הפרסום לכל סוגי הגולשים הרלוונטיים.
  • מומלץ לפרסם לקהלים דומים ברשת המדיה עם מגוון גדלי מודעות תמונה (באנרים) על מנת למקסם את ההתאמה לכלל סוגי האתרים באינטרנט.
  • ניתן לכלול גם קהלים דומים של מבקרים באתרי המתחרים בגוגל.

3. קידום אתר עם סרטונים ביוטיוב

פלטפורמת יוטיוב היא פלטפורמת הווידאו הגדולה ביותר בעולם. מיליארדי משתמשים צופים בסרטוני יוטיוב מדי יום. יוטיוב מציעה למשתמשים שלה מאגר ענק של סרטונים בידוריים, החל משירים ועד לתכניות בידור, אך לא רק. משנה לשנה גדל המוניטין של יוטיוב גם בתור מנוע החיפוש נוסף למנוע החיפוש של גוגל בגלל כמות הסרטונים האינפורמטיביים שהוא מציע כגון סרטוני הדרכה, סרטונים מערוצי בלוגים ביוטיוב וכו'.

החשיפה הגדולה של פלטפורמת יוטיוב למיליארדי גולשים וריבוי החיפושים לקבלת מענה לשאילתות רבות הופכים את יוטיוב לפלטפורמה עם פוטנציאל אדיר לקידום אתר. מפרסמים יכולים להשיג חשיפה רלוונטית גדולה מול משתמשי יוטיוב ברגע שהם צופים בתכנים רלוונטיים למוצרים והשירותים של העסק.

ניתן להציב באנרים שיופיעו באתר ובאפליקציית יוטיוב, ניתן לפרסם עם פרסומות קצרות בתחילת הסרטון וניתן לקדם סרטונים מערוץ היוטיוב של העסק שמחזקים את מותג העסק באינטרנט.

קידום אתר עם סרטונים ביוטיוב

קידום אתר עם סרטונים ביוטיוב

לחצו כאן בכדי להכיר את השלבים לפתיחת קמפיין פרסום ביוטיוב

טיפים לקידום אתר ביוטיוב

  • קדמו רק סרטוני מיתוג קצרים בגוגל (סרטונים לפרסום ביוטיוב צריכים להיות באורך של עד 3 דקות).
  • השקיעו בהכנת הסרטון בעת העלאה שלו לאתר יוטיוב. הנחיות להעלאת סרטון לפרסום ביוטיוב ניתן לקבל כאן.
  • הגדירו קהלים לפרסום ביוטיוב גם על סמך הרגלי הצפייה כגון תחומי עניין, ערוצי יוטיוב וכו'.

4. קידום אתר דרך פרסום ממומן בדואר ג'ימייל

הדואר האלקטרוני של גוגל (ג'ימייל) הוא אחד משירותי הדואר האלקטרוני המובילים בעולם. אתם מכירים מישהו שאין לו ג'ימייל? השימוש בדואר הוא פרטי ועסקי. רוב האנשים שיש להם חשבון של גוגל (לשימוש בדפדפן כרום, צפייה ביוטיוב וכו') משתמשים גם בדואר אלקטרוני של גוגל.

מערכת גוגל אדס מאפשרת למפרסמים לקדם אתר אינטרנט עם קמפיין פרסום בג'ימייל. הקמפיין שולח מיילים המכילים מודעות אינטראקטיביות לקהלי משתמשי ג'ימייל בהתאם לקהלים שהוגדרו בקמפיין (קהלים מותאמים אישית). הלקוחות הפוטנציאליים מקבלים את המיילים הללו לתיבת הדואר הנכנס, וכאשר הם נכנסים למייל ומקליקים על המודעה האינטראקטיבית הם עוברים לאתר המפרסם.

קידום אתר בדואר ג'ימייל

קידום אתר בדואר ג'ימייל

פרסום בג'ימייל היא דרך מצוינת לקדם את אתר העסק ללקוחות פוטנציאליים חדשים שאולי לא יודעים איך להגיע לאתר שלך דרך חיפוש במנוע החיפוש של גוגל.

לקבלת הדרכת שלב אחר שלב לפתיחת קמפיין פרסום בג'ימייל – לחצו כאן

טיפים לקידום אתר בג'ימייל

  • פרסום בג'ימייל מתאים יותר למטרת חשיפה ראשונית בקרב לקוחות פוטנציאליים שלא מכירים את העסק. לכן, רצוי לפרסם לקהלים רחבים ככל הניתן.
  • מודעות פרסום בג'ימייל צריכות להיות מעוצבות כמו דף נחיתה קטן. קישור המעבר לאתר במייל הפרסומי צריך להיות גדול וברור.
  • קמפיין פרסום בג'ימייל אפקטיבי ביותר לפרסום מבצעים. למשל אם באתר שלך יש מבצע סוף שנה, אז שליחת מודעת פרסום למיילים של לקוחות פוטנציאליים עם הצעה אטרקטיבית יכולה להיות נקודת פתיחה נפלאה להכיר לגולשים את אתר העסק.

5. קידום אתר במונחי חיפוש של מתחרים בגוגל

אחת האסטרטגיות המצליחות ביותר לקידום אתר בגוגל היא, קידום אתר במונחי חיפוש של המתחרים בגוגל. נכון שאסטרטגיית הפרסום הזאת אינה נפוצה יותר מדי, יש הרבה עסקים שלא נעים להם לפרסם במונחי החיפוש של המתחרים, אך קשה להתכחש לאפקטיביות שלה. הרי אם גולש מסוים מחפש את המתחרה הישיר של עסק בגוגל, יש סיכוי גבוה במיוחד שהוא בדיוק הגולש שהעסק רוצה שיבקר גם באתר שלו.

פרסום על שמות מתחרים מייצר בדרך כלל המרות איכותיות בתקציב פרסום נמוך. אז בהחלט כדאי לך לנסות לקדם את האתר במילות החיפוש של המתחרים בגוגל.

רוצים לדעת איך בונים קמפיין מתחרים במנוע החיפוש של גוגל? לחצו כאן בכדי לקבל את התשובה

טיפים לקידום אתר במונחי חיפוש של מתחרים

  • מותר לך לפרסם במונחי החיפוש של המתחרים אך אסור לכלול את שם המותג שלהם בכדי לקבל ציון איכות גבוה מגוגל. המחיר לקליק גם ככה לא יהיה גבוה מדי אז זה לא כזה חשוב.
  • השתמשו במיקוד התאמה רחבה ממוקדת בקמפיין מתחרים על מנת להציב מודעות פרסום בכל מונחי החיפוש הכוללים את שמות המתחרים, ולא רק בשם המתחרה בלבד.
  • לא חובה להופיע במקום הראשון בגוגל אם גם המתחרה עצמו מפרסם במונחי החיפוש שלו. הרעיון הוא לייצר חשיפה לגולשים שמקלידים את שם המתחרה בגוגל ולהציע להם לבחון גם את מה שיש לעסק שלך להציע להם.

6. קידום אתר עם מודעות גוגל שופינג (לאתרי מכירות אונליין)

רוב הלקוחות הפוטנציאליים של העסק שלך מחפשים במנוע החיפוש של גוגל את המוצרים שאתה מוכר באתר. גוגל שופינג הוא פיצ'ר של גוגל אדס שמאפשר לאתרי מכירות אונליין לפרסם בגוגל את המוצרים הנמכרים באתר. אך לא במודעות הטקסט הרגילות כמו המפרסמים אחרים, אלא עם מודעות תמונה המכילות מידע רלוונטי לקבלת הקנייה (שם מוצר, מחיר וכו'). לחיצה על מודעת הפרסום מובילות את הגולש לאתר העסק.

קידום אתר עם מודעות גוגל שופינג

קידום אתר עם מודעות גוגל שופינג

היתרון בפיצ'ר של גוגל שופינג הוא המודעות עצמן. מודעות תמונה של גוגל שופינג מציגות לגולשים את המוצר עצמו בצורה וויזואלית מושכת, שנמצאה במחקרים של גוגל כמודעה המייצרת בממוצע שיעור קליקים גבוה יותר בהשוואה למודעות טקסט רגילות, עם המידע הרלוונטי ביותר עבור הלקוח לקחת החלטה להיכנס לאתר.

טיפים לקידום אתר עם גוגל שופינג

  • גוגל אדס בונה את מודעות גוגל שופינג על פי הנתונים הקיימים באתר אז חשוב להשקיע בבניית דפי המוצר באתר עם מחשבה על הופעה במנוע החיפוש של גוגל.
  • גם בקמפיין גוגל שופינג צריך להוסיף מילות מפתח שליליות. אל תשכחו להשתמש ברשימת מילות המפתח השליליות בכדי לחסוך קליקים מיותרים.
  • ככל שציון איכות המודעות והמחיר לקליק גבוהים יותר כך מקבלים מיקום טוב יותר בדף תוצאות החיפוש. יש לשאוף לציון איכות מודעות גבוה בגוגל שופינג ולקבוע הצעת מחיר לקליק תחרותית.
By |2018-12-29T13:52:20+00:00דצמבר 29th, 2018|פרסום בגוגל|