קיימים מספר סוגים שונים של קמפיין פרסום בגוגל אדוורדס. קמפיין הפרסום בגוגל קובע היכן יופיעו מודעות הפרסום ובאיזה פורמט, ולכן, חשוב לבחור סוג קמפיין ממומן שתואם את המטרות והיעדים שהעסק רוצה לקבל מהפרסום ברשת גוגל.
גוגל מציעה לך לפרסם את המוצרים והשירותים של העסק שלך במגוון קמפיינים במנוע החיפוש והאתרים השותפים שלה. קיימים מספר סוגי קמפיינים שמהם ניתן לבחור בהתאם למטרות והיעדים של העסק. על ידי בחירת סוג קמפיין ממומן המפרסם בעצם מגדיר היכן יופיעו מודעות הפרסום בגוגל ובשותפי החיפוש שלה. חשוב לציין שהעסק רשאי, ולרוב אף כדאי, להפעיל מספר קמפיינים ממומנים במקביל בכדי להשיג את מטרות הפרסום שלו.
חשוב לבחור באופן נכון בסוגי הקמפיינים שיכולים לשרת את מטרות הפרסום של העסק. גוגל אדוורדס מגדיר 5 סוגים שונים של קמפיינים שניתן להפעילם ברשת כקמפיין בודד או שילוב של מספר קמפיינים במקביל.
קמפיין פרסום במנוע החיפוש של גוגל
סוג הקמפיין הממומן השכיח ביותר בקרב עסקים ובעלי מקצוע. בקמפיין פרסום במנוע החיפוש מציבים מודעות טקסט במילות מפתח אשר רלוונטיות למוצרים ולשירותים שהעסק מספק במטרה להגיע ללקוחות פוטנציאלים שמחפשים מענה דומה לצרכים שלהם.
למי מתאים קמפיין ממומן במנוע החיפוש של גוגל?
מסע פרסום זה שימושי לעסקים שרוצים להגיע ישירות לגולשים ברגע שהם מחפשים מוצרים או שירותים קשורים במנוע החיפוש של גוגל, שזה כמעט כל עסק. רוב העסקים המפרסמים בגוגל מפעילים לפחות קמפיין ממומן אחד במנוע החיפוש של גוגל בגלל שהוא יעיל בהשגת חשיפה לקהל לקוחות פוטנציאלי ממוקד וניתן לקבל המרות מיידיות על מודעות הטקסט.
רוצה לדעת עוד על היתרונות של פרסום בגוגל?
גלה איך פרסום ממומן בגוגל עוזר לעסקים להגיע ללקוחות.
קמפיין פרסום וויזואלי ברשת גוגל
סוג קמפיין זה מאפשר לנהל מסע פרסום ברשת המדיה הרחבה של גוגל (יוטיוב, אתרי אינטרנט שותפים עם גוגל אדוורדס ואפליקציות בניידים). בקמפיין וויזואלי ניתן להציב מגוון רחב של מודעות כגון מודעות טקסט, מודעות תמונה, מודעות מדיה עשירה, מודעות וידאו וכו' במטרה להגיע לחשיפה של המודעות לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים הגולשים באינטרנט.
למי מתאים קמפיין ממומן וויזואלי ברשת גוגל?
סוג מסע פרסום זה שימושי למפרסמים המעוניינים ליצור מודעות למותג של העסק על ידי חשיפה מרבית לקהל יעד רחב או קהל יעד עם תחומי עניין ספציפיים. קמפיין פרסום שכזה מציג תוצאות לטווח ארוך על ידי יצירת מודעות על העסק בקרב לקוחות פוטנציאליים.
קמפיין וידאו ביוטיוב
יצרתם סרטון פרסומת או תדמית לעסק? אתם יכולים להשתמש בקמפיין הוידאו של גוגל אדוורדס בכדי לפרסם את העסק שלכם לפני סרטוני יוטיוב ברשת האינטרנט. הקמפיין מאפשר להעלות סרטוני פרסומת לאתר יוטיוב ולפלח את הופעתם לפי תחומי עניין של הגולש, ועל פי קטגוריות ופילוח קהל צופים מוגדר.
למי מתאים קמפיין וידאו ביוטיוב?
קמפיין פרסום וידאו מתאים לעסקים שרוצים לקבל חשיפה גבוהה לפרסומות עבור מוצר מסוים או סרטוני תדמית של העסק בקרב קהל צופים ביוטיוב המתעניין בנושאים דומים. לדוגמה, רשת מכוני כושר יכולה לפרסם פרסומת לפני סרטוני יוטיוב בקטגוריות של כושר גופני בכדי להגדיל את המודעות למותג הרשת.
קמפיין פרסום מוצרים
קמפיין פרסום בגוגל של מוצרים לקנייה אונליין מאפשר לעסק שיש לו חנות מסחר אינטרנטית לפרסם במודעות טקסט ובמודעות תמונות מוצרים ברחבי רשת גוגל (במנוע החיפוש, בסרטוני יוטיוב ובאתרי אינטרנט בעלי תחומי עניין דומים).
האם כדאי לפרסם כל מוצר בקמפיין ממומן שכזה?
קמפיין פרסום מוצרים מתאים רק לקמעונאים שמוכרים מוצרים אונליין בחנות אינטרנטית ורוצים להגדיל את תנועת קהל לקוחות, בעל נכונות רכישה גבוהה, לבצע רכישה בחנות האינטרנטית. למשל, חנות אינטרנטית המוכרת עגלות תינוקות יכולה להקים קמפיין פרסום מוצרים שיפרסם מודעות טקסט במילות חיפוש כגון "עגלה לתינוק" ו"עגלות לתינוקות" ומודעות תמונת מוצר בפורומים על הריון.
קמפיין פרסום אפליקציה
קמפיין פרסום אפליקציה פועל לקדם אפליקציה מסוימת במנוע החיפוש של גוגל, ברשתות המדיה השונות של גוגל, ביוטיוב וכמובן באפליקציות ניידים דומות. המודעות בקמפיין זה יציגו מידע על האפליקציה והשימושים שלה, במטרה לעודד הורדה ישירה של האפליקציה דרך חנות גוגל.
מתי כדאי להקים קמפיין פרסום אפליקציה?
עסקים שמשווקים אפליקציה חדשה לשוק או שרוצים לשפר את יחס החשיפה של אפליקציה קיימת לגולשים ברשת המדיה של גוגל ובאפליקציות דומות יכולים להשתמש בסוג קמפיין פרסום זה. קמפיין ממומן מיוחד לאפליקציה מעניק ביצועים טובים יותר להמרת הורדות אפליקציה לעומת קמפיינים אחרים.